Micro Chip 9 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO Witam, już któryś raz pojawił się problem z wydrukowam etykiet paczkomatowych w sello nexo. Nie wiemy czemu, bo przez stare sello (GT) da się to zrobić, i podobnie bezpośrednio na stronie manager paczkomaty również da się wyszukać wybrany przez klienta paczkomat. A myśleliśmy że to mogloby powodować że sporadycznie takie problemy się pojawiają. W załączeniu screen problemu. Prosimy o pomoc. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 12 Kwietnia Udostępnij Napisano 12 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO Zweryfikujemy problem i dam znać. Proszę sprawdzić jak wypełniony jest adres odbiorczy w zamówieniu (kliknąc opcję Zmień na adresie odbiorcy), najlepiej podesłać zrzut ekranu w prywatnej wiadomości. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 15 Kwietnia Udostępnij Napisano 15 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO Z tego co sprawdziliśmy, to adresy odbiorcze w kilku paczkach, które mają taki lub podobny błąd, nie mają numerów domów bądź ulic. Dotyczy to zazwyczaj wsi, w których nie ma ulicy, np. Cytat Kod pocztowy: 50-100 Miejscowość: Biała ul: numer: 51 Taki adres bez nazwy ulicy jest odrzucany przez kurierów. Możemy dodać obejście tego problemu i uzupełniać ulicę nazwą miejscowości, ale dobrze by było podesłać nam wygląd przykładowych adresów w Sello NX (dane osobowe można zamazać, wystarczy żeby było widać jakie pola i jak są uzupełnione). W nexo adres występuje w dwóch postaciach: 3 linie oraz ustrukturyzowany, więc tutaj przydała by się nam wiedza jak to jest w nexo (Sello NX) zapisane. Cytuj Link to postu
Micro Chip 9 Napisano 17 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO Witam, znowu ten sam problem, paczkomat da się wyszukać przez stronę managera paczek wiec sam paczkomat ok. W załączeniu screen błędu wraz z adresem dostawy -> czyżby problem tkwił w tym, że kupujący podał numer przed ulicą? Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 29 Napisano 17 Kwietnia Udostępnij Napisano 17 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO (edytowane) 2 godziny temu, Micro Chip napisał: Witam, znowu ten sam problem, paczkomat da się wyszukać przez stronę managera paczek wiec sam paczkomat ok. W załączeniu screen błędu wraz z adresem dostawy -> czyżby problem tkwił w tym, że kupujący podał numer przed ulicą? Dokładnie tak. Postaramy się w kolejnych wersjach z tym uporać i wyłapywać takie błędy po stronie userów. Edytowane 17 Kwietnia przez Daniel Salamucha Cytuj Link to postu
Micro Chip 9 Napisano 24 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO Witam, pojawił się ponownie już ze 3 raz problem z drukowaniem etykiety paczkomatowej, ale błąd jest trochę inny niż powyższy. Brzmi on tak: SERWIS INPOST ZWRÓCIŁ BŁĄD -> ODBIORCA[0] > ADRES[0] > ulica: wymagane W załączeniu screen. Ulica jest podana jak widać, numer też. Ostatnio przy innej miejscowości mieliśmy taki problem z taką samą ulicą, z tym że napisana była w formie 3go Maja 13 i po usunieciu go cudem zalapało i problem zniknął tu natomiast przy próbach edycji tej nazwy nic nie pomaga, bo też nazwa jest pełna i co tu można zmienić. Ulica i numer przecież są. Nie rozumiemy błędu i nawet gdyby był to dlaczego pojawia się dopiero u sprzedającego ktory próbuje zrealizować transakcje i nie może mieć wiedzy na temat prawidłowości adresów, to powinno wyskakiwać po stronie kupującego w momencie wprowadzania danych które są błędne w odczuciu allegro, InPosta czy innego przewoźnika a nie na etapie końcowym utrudniając sprzedającym pracę. Prosimy o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 24 Kwietnia Udostępnij Napisano 24 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO 3 Maja - ostatnio mieliśmy pewne przeboje z tą ulicą, bo np. dane adresowe w Polsce zawierają ulicę 3 Maja, 3-go Maja, Trzeciego Maja i to są wg systemów różne ulice. Możliwe, że i tutaj coś nie pasuje jakiejś walidacji po drodze, albo adres jest źle interpretowany przy wysyłaniu do kuriera. Zweryfikujemy ten problem. 36 minut temu, Micro Chip napisał: to powinno wyskakiwać po stronie kupującego w momencie wprowadzania danych które są błędne w odczuciu allegro, InPosta czy innego przewoźnika a nie na etapie końcowym utrudniając sprzedającym pracę. Problem jest raczej nie do rozwiązania - tak aby to działało zawsze niezawodnie, ponieważ za każdym systemem kurierskim stoi jakiś zespół ludzi, programistów i serwis taki jak Allegro nie jest w stanie przewidzieć czy pewnego pięknego dnia, któryś człowiek w którymś zespole kurierskim nie wpadnie na pomysł wprowadzenia drobnej zmiany w weryfikacji adresów, która wywali całą masę innych systemów . Stąd na etapie podawania adresów nie są one weryfikowane, bo różny kuriera różnie to obsłuży a jeszcze w grę wchodzą różne zmiany w tych systemach. Pozostaje jeździć, obserwować i reagować na zmiany, albo dostarczyć narzędzi, za pomocą których można sobie z tym poradzić. Cytuj Link to postu
Micro Chip 9 Napisano 24 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO Ale z drugiej strony po co w ogóle system przygląda się adresowi odbiorcy i z tego powodu blokuje możliwość generowania etykiety, kiedy metodą dostawy jest paczkomat, a jego adres jest prawidłowy ??🤨 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 24 Kwietnia Udostępnij Napisano 24 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO Ok, problem chyba namierzony. Jest nim konwersja adresu jednolinijkowego do adresu ustrukturyzowanego w nexo. Po wpisaniu w dowolne pole adresowe i konwersji tego adresu na ustrukturyzowany format (klawisz F2), mechanizm robi jakiegoś fikołka To oczywiście zgłosimy do poprawy odpowiedniemu zespołowi nexo. Natomiast sam problem można spróbować poprawić tak, żeby kliknąć popraw na podmiocie w Danych odbiorcy: I tam nacisnąć na adresie F2, aby zmienić tryb działania adresu na ustrukturyzowany i poprawić go z tego 3/aja na 3 Maja i 14 w osobne pola wpisując. Po zapisaniu adres ten się zaciągnie do zamówienia wysyłkowego i powinno pójść. 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 24 Kwietnia Udostępnij Napisano 24 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO 7 minut temu, Micro Chip napisał: Ale z drugiej strony po co w ogóle system przygląda się adresowi odbiorcy i z tego powodu blokuje możliwość generowania etykiety, kiedy metodą dostawy jest paczkomat, a jego adres jest prawidłowy ??🤨 Dobre pytanie . Cytuj Link to postu
Micro Chip 9 Napisano 24 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia w PROBLEM Z DRUKOWANIEM ETYKIETY PACZKOMATOWEJ W SELLO NEXO faktycznie, udało się, dziękuję 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.