Marcin Strzelczyk 0 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w PEFRON - osoby z niepełnosprawnościami Witam, Okazuje sie ze nie jest takie proste odpowiedzieć na pytanie o osoby niepełnosprawne zatrudnione w organizacji. Sumaryczna ilość etatów z podziałem na stopnie niepełnosprawności znajduje sie w raporcie "PEFRON - DANE O ZATRUDNIENIU - DO DEKLARACJI WPŁAT NA PFRON" - OK Jednak, aby sprawować lepszą kontrolę nad tymi danymi brakuje mi wyszczególnienia, gdzie będzie przedstawiona jasna informacja o niepełnosprawności wraz z Nazwiskiem pracownika zatrudnionym w konkretnym okresie. I tak na liście pracowników można dodać kolumnę z tą informacją, mamy wtedy listę pracowników, problem w tym, że na tej liście nie ma w żaden sposób informacji czy był zatrudniony w rozpatrywanym okresie. Jedynie znacznik "Aktywny/nieaktywny" i nie ma możliwości filtrowania "Aktywny w okresie" Załozona dzisiaj kartoteka nowego pracownika będzie miała status aktywny, mimo iż szukam informacji o przeszłym okresie. Chcąc dowiedzieć sie czy pracownik był zatrudniony przykładowo w styczniu, trzeba przejść do listy umów. Tutaj jak najbardziej możemy filtrować rodzaje i okresy umów, ale nijak nie da się wyświetlić informacji czy pracownik zatrudniony na danej umowie posiadał status osoby niepełnosprawnej. Mamy kolumny jak "Płeć / Uczeń / zawód / stanowisko" a stopnia niepełnosprawności brakuje. 2 rozwiązania: - na liście pracowników dodać filtrowanie - "aktywny w okresie" lub - na liście umów dodać kolumnę z informacją o niepełnosprawności. Dziękuje z serdecznie z góry Marcin Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w PEFRON - osoby z niepełnosprawnościami 2 rozwiązanie nie jest możliwe - w trakcie umowy pracownik może zmieniać status niepełnosprawności i wtedy nie wiadomo co pokazywać. Zapiszę sugestię rozszerzenia/dodania filtra "Z aktualną umową" - "w okresie" Pracownik "Aktywny" to co innego niż pracownik z aktualną umową. Link to postu
Marcin Strzelczyk 0 Napisano 12 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia w PEFRON - osoby z niepełnosprawnościami Wspomniana kolumna wydaje się pomocna do wielu innych rozwiązań, tym bardziej przychylam się do Pańskiej sugestii. Dobrze mieć możliwość filtrowania pracowników zatrudnionych w okresie. Pozostaje mi jednak wątpliwość co do możliwości zmiany statusu niepełnosprawności. Gdybyśmy rozpatrywali przeszłe okresy na liście, to świeże zmiany będą i tak widoczne. Co Pan powie o dodaniu, przykładowo w nawiasie obok statusu lub w oddzielnej kolumnie daty ostatniej zmiany statusu? Myślę tutaj nie tylko o niepełnosprawności, ale także o innych jak stan cywilny lub stanowisko. Jakaś sprytna opcja, żeby dać znać, że aktualny status mógł nie obowiązywać w rozpatrywanym okresie. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 12 Kwietnia Udostępnij Napisano 12 Kwietnia w PEFRON - osoby z niepełnosprawnościami Pomyślimy, ale wydaje się, że takie zmiany spowodowałyby nieakceptowalne spowolnienie programu. Link to postu
Polecane posty