Skocz do zawartości

Problem z wysyłką JPK z powodu braku odpowiedzi serwera

Polecane posty

Godzinę temu, Dorota Jurczyk napisał:

Czy ktoś z Państwa ma od wczoraj problem z wysyłką JPK - komunikat: wystąpił błąd podczas wysyłania żądania rozpoczęcia wysyłki: upłyną limit czasu operacji, przesyłanie metadanych uwierzytelniających nie powiodło się.

mam ten sam problem -prowadzę biuro rachunkowe , mam ponad 200 podmiotów na Insert GT w żadnym nie działa wysyłka jpk ...

Link to postu

Ministerstwo wrzuciło 12/04 dość lakoniczny komunikat na ten temat.

https://www.podatki.gov.pl/komunikaty-techniczne/utrudnienia-w-wysylce-plikow-jpk-cuk-alk-psp-itp-oraz-plikow-na-zadanie/

 

Dziś wrzucili info o pracach serwisowych w E-PITY.

https://www.podatki.gov.pl/komunikaty-techniczne/prace-serwisowe-w-usludze-twoj-e-pit-160424/

 

Brakuje, żeby to robili 20 albo 25 każdego miesiąca ... :)

Link to postu

Sugeruje Pani że US wie lepiej co się dzieje na serwerach MF niż zarządzający tymi serwerami?

Bądźmy rozsądni, pracownicy US są tylko użytkownikami części wewnętrznej tego systemu i nie mają żadnego kontaktu z bramką przez którą są przesyłane pliki.

Skoro na podatki.gov.pl powieszono komunikat o problemach to najwyraźniej coś było/jest na rzeczy.

Sugeruję sprawdzać ten komunikat i ew. spróbować jak zniknie.

 

Edytowane przez Andrzej Kubik
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...