tadeusz 0 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 w 1.17.1 - zewnętrzny system sprzedaży - problem No i kolejny problem na ostatnich dniach po aktualizacji do 1.17.1. Zmienił się trochę mechanizm do łączenia z zewnętrznym systemem sprzedaży. Po aktualizacji Sello stwierdziło, że mam powiązanie z Subiektem nie Navireo co skutkowało błędem komunikacji i jakiejkolwiek synchronizacji pomiędzy Sello a Navireo. Klient musi pracować więc usunąłem powiązanie z systemem sprzedaży i skonfigurowałem poprawnie z Navireo. Komunikacja już ok, ale wyszedł głębszy problem. Nie ma powiązań z towarami, klientami. Towary mają powiązania i można je odtworzyć. Jednak wyklikać 10000 towarów to raczej chore. Można zaznaczyć wiele i kliknąć powiąż ale mimo to bierze tylko pierwszy towar. Ktoś spotkał taki problem? Klient bardzo się niecierpliwi bo praktycznie nie można pracować. Jak najszybciej sobie poradzić? Chwilowo będę testował odtwarzanie relacji Sello / Navireo bezpośrednio sqlem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 w 1.17.1 - zewnętrzny system sprzedaży - problem Rozwiązanie problemu z Navireo zostało przedstawione na forum dla partnerów: https://partnerzy.insert.com.pl/forum/posts/list/77269.html Cytuj Link to postu
tadeusz 0 Napisano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2014 w 1.17.1 - zewnętrzny system sprzedaży - problem Faktycznie wystarczyło podmienić indeksy systemu sprzedaży w bazie. Już rozwiązałem problem. Mam nadzieję, że nic się nie odbije na dłuższą metę. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.