MIK 0 Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 w Problem z wysyłaniem emaili. Witam, Proszę o pomoc z następującym tematem. W momencie wygenerowania automatycznej wiadomości, pole "Od" pozostaje puste, pomimo że mam ustawione domyślne konto pocztowe. Jeżeli chcę, aby maile wyszły ze skrzynki nadawczej, muszę wejść w każdą wiadomość i wybrać ręcznie konto (adres email) z jakiego dana wiadomość ma zostać wysłana. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam, Cytuj Link to postu
michał michałek 1 Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 w Problem z wysyłaniem emaili. Administracja/Parametry/Konta Pocztowe Czy tam konto jest ustawione jako domyślne ? Zielony ptaszek pod DO Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 w Problem z wysyłaniem emaili. Oraz czy nie jest dezaktywowane to konto? Cytuj Link to postu
MIK 0 Napisano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 w Problem z wysyłaniem emaili. Załączam print screeny. Konto mam ustawione jako domyślne i jest ono aktywne. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 w Problem z wysyłaniem emaili. Proszę sprawdzić jakie konto jest wybrane w parametrach wiadomości automatycznych. Strzelam, że jakieś nieaktywne właśnie. Cytuj Link to postu
MIK 0 Napisano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2014 w Problem z wysyłaniem emaili. Temat rozwiązany. W wiadomościach automatycznych było OK. Adres email był jednak wyczyszczony w danych konta Dziękuję za pomoc. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.