Skocz do zawartości

Ile form komunikacji z klientem używacie i jak często?

Polecane posty

Ile form komunikacji z klientem używacie?

My używamy:

1. mail - najczęściej i bardzo często,

2. telefon - bardzo często,

3. GG - bardzo rzadko, prawie wcale - i dlatego zastanawiam się nad likwidacją GG i zostawieniu tylko maila i telefonu.

 

A jak ta sprawa wygląda u Was?

Czy sam telefon i mail wystarcza?

Link to postu

e-mail - podstawa, w końcu to zakupy internetowe

telefon - wyjątkowo, gdy trzeba szybko i konkretnie

sms - regularnie, np. z nr paczki albo gdy się nie da dodzwonić

gg - nie używamy, kiedyś tak, ale... za długo trwały rozmowy (raczej czaty), a jak się odeszło od komputera, to niektórzy mieli pretensje, że się ich lekceważy...

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...