PanBanBan Marcin 185 Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 w Ile form komunikacji z klientem używacie i jak często? Ile form komunikacji z klientem używacie? My używamy: 1. mail - najczęściej i bardzo często, 2. telefon - bardzo często, 3. GG - bardzo rzadko, prawie wcale - i dlatego zastanawiam się nad likwidacją GG i zostawieniu tylko maila i telefonu. A jak ta sprawa wygląda u Was? Czy sam telefon i mail wystarcza? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 w Ile form komunikacji z klientem używacie i jak często? e-mail - podstawa, w końcu to zakupy internetowe telefon - wyjątkowo, gdy trzeba szybko i konkretnie sms - regularnie, np. z nr paczki albo gdy się nie da dodzwonić gg - nie używamy, kiedyś tak, ale... za długo trwały rozmowy (raczej czaty), a jak się odeszło od komputera, to niektórzy mieli pretensje, że się ich lekceważy... Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 w Ile form komunikacji z klientem używacie i jak często? U mnie praktycznie tylko email. Telefon żadko i to klient dzwoni. Ja jak mam coś do powiedzenia to piszę maila i czekam z wysyłką. Innych sposobów nie wykorzystuje. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.