Skocz do zawartości

Połączenie z Subiektem na komputerach w sieci nie działa na serwerze wszystko OK

Polecane posty

Mam problem z pracą w sieci. Na komputerach w sieci w środku sello nie łączy mi z Subiektem. To znaczy nie tworzy dokumentów, nie mogę podejrzeć produktów w zakładce "Towary". Co ciekawe sello lokalnie odpala się dobrze, subiekt włączony normalnie też działa. Połączenie w ustawieniach w Sello jest tak zdefiniowane jak połączenie z Subiektem....

 

Co ciekawa na serwerze to co nie działa na komputerach lokalnych działa  bez zarzutów. Tam wystawiam dokumenty podglądam produkty itd.

 

Jeśli ktoś z was spotkał się z czymś takim to proszę o pomoc.

Link to postu

Mam problem z pracą w sieci. Na komputerach w sieci w środku sello nie łączy mi z Subiektem. To znaczy nie tworzy dokumentów, nie mogę podejrzeć produktów w zakładce "Towary". Co ciekawe sello lokalnie odpala się dobrze, subiekt włączony normalnie też działa. Połączenie w ustawieniach w Sello jest tak zdefiniowane jak połączenie z Subiektem....

 

Co ciekawa na serwerze to co nie działa na komputerach lokalnych działa  bez zarzutów. Tam wystawiam dokumenty podglądam produkty itd.

 

Jeśli ktoś z was spotkał się z czymś takim to proszę o pomoc.

Uporządkujmy to trochę ;)

 

1. Czyli Sello pracuje w sieci lokalnej i komputery klienty są prawidłowo połączone z serwerem? Wszystko na klientach działa prawidłowo tylko nie możesz z poziomu Sello utworzyć dokumentów i podejrzeć towarów. Czy tak?

2. Czy na klientach też są zainstalowane Subiekty i prawidłowo skonfigurowane do pracy w sieci lokalnej?

3. Jakie systemy operacyjne na klientach i serwerze?

4. Czy dotyczy to tego samego użytkownika w Sello?

 

Link to postu

1. Komputery pracują w sieci lokalnej. Widzą się, wymieniają po sieci ze sobą pliki. Wszystko działa. Tylko nie mogę utworzyć dokumentów.

2. Na klientach są zainstalowane Subiekty i działają prawidłowo. Te same parametry po których się łączą są przeniesione do ustawień Sello.

3. Wszędzie Win 7 - 64 bit

4. Próbowałem na różnych użytkownikach ale to nic nie daje.

Link to postu

W Sello

 

Administracja -> Parametry -> Zewnętrzny system sprzedaży

 

Masz skonfigurowane połączenie z Subiektem ?

Test połączenia przechodzi ?

 

 

Strzelam prawdopodobnie masz zaznaczone fistaszkiem Autentykacja Windows (jeżeli tak to odznacz to i sprawdź połączenie).

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...