getecom.pl 0 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 w Połączenie z Subiektem na komputerach w sieci nie działa na serwerze wszystko OK Mam problem z pracą w sieci. Na komputerach w sieci w środku sello nie łączy mi z Subiektem. To znaczy nie tworzy dokumentów, nie mogę podejrzeć produktów w zakładce "Towary". Co ciekawe sello lokalnie odpala się dobrze, subiekt włączony normalnie też działa. Połączenie w ustawieniach w Sello jest tak zdefiniowane jak połączenie z Subiektem.... Co ciekawa na serwerze to co nie działa na komputerach lokalnych działa bez zarzutów. Tam wystawiam dokumenty podglądam produkty itd. Jeśli ktoś z was spotkał się z czymś takim to proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 w Połączenie z Subiektem na komputerach w sieci nie działa na serwerze wszystko OK Mam problem z pracą w sieci. Na komputerach w sieci w środku sello nie łączy mi z Subiektem. To znaczy nie tworzy dokumentów, nie mogę podejrzeć produktów w zakładce "Towary". Co ciekawe sello lokalnie odpala się dobrze, subiekt włączony normalnie też działa. Połączenie w ustawieniach w Sello jest tak zdefiniowane jak połączenie z Subiektem.... Co ciekawa na serwerze to co nie działa na komputerach lokalnych działa bez zarzutów. Tam wystawiam dokumenty podglądam produkty itd. Jeśli ktoś z was spotkał się z czymś takim to proszę o pomoc. Uporządkujmy to trochę 1. Czyli Sello pracuje w sieci lokalnej i komputery klienty są prawidłowo połączone z serwerem? Wszystko na klientach działa prawidłowo tylko nie możesz z poziomu Sello utworzyć dokumentów i podejrzeć towarów. Czy tak? 2. Czy na klientach też są zainstalowane Subiekty i prawidłowo skonfigurowane do pracy w sieci lokalnej? 3. Jakie systemy operacyjne na klientach i serwerze? 4. Czy dotyczy to tego samego użytkownika w Sello? Cytuj Link to postu
getecom.pl 0 Napisano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 w Połączenie z Subiektem na komputerach w sieci nie działa na serwerze wszystko OK 1. Komputery pracują w sieci lokalnej. Widzą się, wymieniają po sieci ze sobą pliki. Wszystko działa. Tylko nie mogę utworzyć dokumentów. 2. Na klientach są zainstalowane Subiekty i działają prawidłowo. Te same parametry po których się łączą są przeniesione do ustawień Sello. 3. Wszędzie Win 7 - 64 bit 4. Próbowałem na różnych użytkownikach ale to nic nie daje. Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 w Połączenie z Subiektem na komputerach w sieci nie działa na serwerze wszystko OK W Sello Administracja -> Parametry -> Zewnętrzny system sprzedaży Masz skonfigurowane połączenie z Subiektem ? Test połączenia przechodzi ? Strzelam prawdopodobnie masz zaznaczone fistaszkiem Autentykacja Windows (jeżeli tak to odznacz to i sprawdź połączenie). Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 w Połączenie z Subiektem na komputerach w sieci nie działa na serwerze wszystko OK ...lub jako lokalizacja serwera podana jest (local)\InsertGT. Co pojawia się na komputerach klienckich po wykonaniu testu połączenia z Subiektem z poziomu parametrów połączenia? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.