najtaniej_24h 0 Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 w NIE POBIERA KLIENTÓW !!! witam, mam podpięte 3 konta z allegro do sello. Od około dwóch tygodni mamy spore problemy z pobieraniem klientów, czy to robimy pełną synchronizację, czy nie pełną to i tak problem jest ten sam. Sello "gubi" klientów, nie pobiera wszystkich, przykład. Dzwoni klient i mówi "ile mam czekać na paczkę, macie napisane na aukcji wysyłka do 24h" ja sprawdzam go w sello po loginie, po nazwisku - no nie ma go w bazie. Wpisałem go ręcznie w allegro po wpłatach PayU - jest !! kupił to 4 dni temu. Ostatnimi czasy mieliśmy takich 10-15 klientów, jedna sytuacja skończyła się komentarzem negatywnym. W ustawieniach nic nie kombinowaliśmy, po prostu samo od siebie sello gubi klientów, proszę o odpowiedzi i szybką reakcję, pozdrawiam Cytuj Link to postu
najtaniej_24h 0 Napisano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 w NIE POBIERA KLIENTÓW !!! jest kolejny problem, dopiero dziś dwóch klientów się do nas zgłosiło !!!!!! klient wpłaca pieniążki przez PayU za jedną sztukę, a sello generuje dwie opłacone transakcje i wysyłamy do klienta dwa produkty, a on zapłacił za jeden, czyli wychodzi na to, że klient otrzymuje jeden produkt gratis !!!!!!!!!!!!!!!. Dziś dwóch klientów dzwoniło do nas w tej sprawie, są uczciwi. Teraz druga strona medalu - ile mogło być takich sytuacji, że, któryś z klientów się nie odezwał i cieszy się gratisowymi produktami dzięki sello. Oczywiście mam sobotę z dupy, zamiast cieszyć się super pogodą, to będę sprawdzał każdą transakcję po kolei sprawdzając kogo sello zdublowało. Jestem ciekaw co na to admin, mam nadzieję, że będzie jakieś solidne wytłumaczenie, no i jakieś obniżenie abonamentu albo inna rekompensata, czekam z niecierpliwością na odpowiedź !! Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 w NIE POBIERA KLIENTÓW !!! U nas wszystko się pobiera prawidłowo, podobnie jak u zdecydowanej większości użytkowników ale sprawdźcie sobie listę porad - pkt 1.7, są tam w podpunkcie b) podane ostatnio zgłaszane problemy w tej materii, jak na przykład wydłużenie timeoutu dla pobierania klientów. Zapewne u Was problem dotyczy aukcji do wyczerpania z długą listą kupujących. Polecam też zapoznać się z całym punktem 1.7 i naprzemienne pobieranie danych pełnych i na podstawie dziennika. Dodatkowo powinniście sobie wdrożyć jakąkolwiek procedurę kontroli pobieranych danych. Przykładowa kontrola podana jest w liście porad - pkt 2.4. My ją stosujemy ale i tak nigdy nam nie brakowało żadnej transakcji. Co do zdublowanych transakcji to dziwna sprawa. Najpierw sprawdźcie ile na aukcji było faktycznie sprzedanych przedmiotów tym klientom i ile było maili na ten temat. Ile osób obsługuje jednocześnie transakcje Sello? I czy problem również nie dotyczy aukcji do wyczerpania z długą listą kupujących lub czy Ci klienci nie dokonali na tej samej aukcji kolejnego zakupu tego samego produktu. Tak samo jaki był wybrany sposób płatności. I czy dotyczy to transakcji indywidualnych czy grup transakcji? Obecnie nic mi więcej nie przychodzi do głowy. Cytuj Link to postu
najtaniej_24h 0 Napisano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 w NIE POBIERA KLIENTÓW !!! zauważyłem, że problem dotyczy tylko jednego konta (mamy 3 podpięte do sello). Rzuciłem okiem na ten temat i pobrałem ten załącznik, zatwierdziłem ten załącznik, uruchomiłem sello od nowa, puściłem synchronizację dużą. Zobaczymy czy pobierze mi tych klientów, których mam zapisanych na kartce Cytuj Link to postu
najtaniej_24h 0 Napisano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 w NIE POBIERA KLIENTÓW !!! po wielu perypetiach, pomogła ta "łatka" z załącznika, ale mimo wszystko jest problem, puściłem dużą synchronizację i trwało to ... 7 GODZIN !!!!! . Jest to zdecydowanie za długo, ma ktoś jakieś propozycję jak to ominąć ? Niby pobrało tych wszystkich użytkowników, którzy dokonali zakupu, a sello ich nie pokazywało. Proszę o propozycję jak skrócić czas synchronizacji. Mam jeszcze jedno pytanie, czy tą "łatkę" można wyłączyć, a najwyżej jak znowu będzie problem z pobieraniem, to na nowo ją uruchomić ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 w NIE POBIERA KLIENTÓW !!! O którą konkretnie łatkę chodzi? Aktualnie pracujemy nad optymalizacją procesu pobierania transakcji, bo niestety długie listy kupujących w aukcji mocno wpływają na czas pobierania danych - a listy te dla aukcji do wyczerpania bywają bardzo długie. Cytuj Link to postu
najtaniej_24h 0 Napisano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 w NIE POBIERA KLIENTÓW !!! chodzi o tą łatkę, co kolega wyżej pisał, bodajże z pkt 1,7 pobrałem, był tam załącznik Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 w NIE POBIERA KLIENTÓW !!! Zatem jeśli chodzi o zmianę timeoutów, to może tak zostać. Przywrócenie ustawień do stanu fabrycznego można zrealizować poprzez usunięcie z rejestru Windows wpisów, które ten plik dodaje, lub modyfikację tego pliku i wpisanie wartości 12(hex) zamiast 20(hex), co oznacza zmianę timeoutu na 18s, oraz ponowne uruchomienie pliku i dodanie nowej informacji do rejestru Widnows. Nie ma jednaj takiej potrzeby - w razie problemów z połączeniem Sello będzie po prostu dłużej oczekiwać na odpowiedź serwera webApi Allegro. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.