Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.08.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jednak chyba to nie jest dostępne poprzez API https://github.com/allegro/allegro-api/issues/126
    1 punkt
  2. Rozumiem, że back'up jest wykonany. W takim razie, trzeba zmienić tam na 'simple', zatwierdzić, PPM na tą bazę, Tasks', wybrać 'Shrink' i tutaj 'file'. Dalej, należy sprawdzić czy w tym oknie, które się pojawi są ustawione rubryki tak jak na screenie wyżej. Jeżeli tak, to należy nacisnąć 'ok' i miejsce powinno się zwolnić.
    1 punkt
  3. Spróbowałbym jeszcze tak: a) pobranie i zainstalowanie Microsoft SQL Server Management ze strony Microsoftu b) zalogowanie się, 'server name' to lokalizacja do serwera (adres, który masz podczas logowania do sello), 'authentication' to 'SQL Server Authentication', Login 'sa' a hasło puste. c) wybranie 'Database', dalej wybranie nazwy swojej bazy danych d) PPM na tą baze, 'Tasks', Back Up.. e) dalej, w rubryce 'Destination' kliknąć 'Add...' i wybrać lokalizację Backup w MSSQL. Domyślnie pewnie będzie 'C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL12.SQLEXPRESS\MSSQL\Backup' f) po tym back up'ie warto sprawdzić jaki jest rozmiaru pliku Log. No i teraz, jeżeli pomogło to fajnie, jeżeli nie: a) do punktu c) to samo b) PPM na tą bazę, Tasks', wybrać 'Shrink' i tutaj 'file' Powinno pomóc. Teoretycznie rozmiar pliku log można ograniczyć do danego rozmiaru ale raczej bym tego nie praktykował.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...