Skocz do zawartości

Monika Nogalska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Monika Nogalska's Achievements

1

Reputacja

  1. Ok, dziękuję za informację [emoji6] Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  2. chodzi o rozbicie 1 kpl. na 2 szt. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  3. to już było robione, była próba usunięcia dodatkowej jednostki i nie można, ponieważ jest komunikat, że jest w użyciu i nie za bardzo to rozumiem [emoji53] dobra, jak się nie da to trudno, będzie trzeba sprzedawać jako np. pół kompletu [emoji2368] Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  4. P. Danielu wyskakuje komunikat, że jednostka miary, czyli szt. nie mogą być użyte, ponieważ są wpisane jako jednostka dodatkowa [emoji53] Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. Witam, ktoś może wie jak zmienić podstawowa jednostkę miarę w istniejącej już karcie? Obecnie jest kpl. chcę zmienić na szt. Jeżeli zaznaczę w karcie miary - jednostka inna niż podstawowa, to na fakturze sprzedaży i zakupu rzeczywiście będą widoczne sztuki, a czy można zrobić tak, aby sztuki były tą podstawowa miarą i były widoczne przy towarze? Dziękuję za wszelkie informacje Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  6. czy na prawdę uważa Pan, że osoby, które mają powyższy problem nie walczyły z nim u siebie..? U nas było 2och fachowców od programu i sieci komputerowej i każdy się poddał... A klienci od pół roku stoją i czekają na paragon bardzo długo [emoji34] Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. niestety ta opcja nie działa... sieć była od samego początku ustawiona na prywatną [emoji2368] problem nadal występuje.. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. właśnie zrobimy to w poniedziałek.. Dam znać czy pomogło... Bo już oszaleć można, klienci patrzą na naszych pracowników jak na osoby "uczące się", bo długo trwa wypisywanie paragonów / faktur.. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. serwisant poddał się [emoji3525] wiem, że też coś było kombinowane z routerem, ale może coś źle było robione... Jakas podpowiedź? Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. czy problem powolnej pracy subiekta od aktualizacji 1.67 zostanie kiedykolwiek rozwiązany? Miałam dobre zdanie o firmie Insert, ale teraz mam wątpliwości, bo dość sporo osób zgłasza problem i pół roku i nic się nie dzieje!! Pisząc paragon/fakture klient u mnie w firmie czeka na niego bardzo długo, wręcz masakra 5 pozycji do wypisania trwa 5min! ... Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. u nas bez zmian od 2 tyg... Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  12. Witam, nie mamy sello, pracujemy tylko na subiekcie Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  13. Hmm, ale przecież nie chodzi o to, żeby wyłączać wszystkie zapory w programie antywirusowym, to ma chronić, nie wiem, ale insert powinien to rozwiązać aktualizacją, przecież było dobrze, dopiero po aktualizacji subiekta do 1.67 HF1 zaczęły dziać się takie cuda, a klienci są wściekli, że tyle czasu muszą czekać na paragon / fakturę. Zgłaszałam problem w insercie telefonicznie, ale oczywiście mnie zbyli, że to tylko ja mam problem. Więc proszę pomęczcie ich, musi być nas więcej, żeby cokolwiek zaczęli działać!
  14. Witam , u mnie w firmie ten sam bardzo uciążliwy problem co u p.Rafała ... Pojawił się zaraz po aktualizacji , klient czeka bardzo długo na paragon / fakturę !! Dodam ,że sieć itd były sprawdzane , indeksacja bazy danych wg zaleceń wsparcia technicznego inserta również , nic nie pomogło ! Pewnie to nie jedyny przypadek jak mój i p.Rafała , ewidentnie pojawił się po aktualizacji subiekta do 1.67 HF1 i 1.67 HF2 . Proszę o szybkie rozwiązanie problemu , ponieważ tłumaczenie klientowi ,że tak długo musi czekać na paragon/fakturę ze względu na bardzo wolną pracę subiekta jest słabe...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...