Skocz do zawartości

Krzysztof Fruga

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Prosili o logi z Server Profilera nagrane podczas operacji które trwają wyjątkowo długo. Przesłałem log z uruchamiania oraz tworzenia paragonu dokładnie tydzień temu.
  2. Chyba nie tędy droga. U mnie nie ma żadnych rozwiązań firm zewnętrznych. Korzystam wyłącznie z Windows Defender oraz systemowej zapory w której do wyjątków dodane są porty 1433 i 1434. Wszystko działało od lat w tej konfiguracji aż do momentu aktualizacji Subiekta do 1.67. W sklepie u kolegi gdzie zainstalowana jest starsza wersja Subiekta wszystko działa bez zarzutu. Na wiadomość z logami które wysłałem do analizy nadal brak odpowiedzi. Zapytałem w kolejnej wiadomości czy udało się coś wyciągnąć z przesłanych plików - brak odpowiedzi. To nie pierwsza sytuacja kiedy na wiadomości w Insert
  3. U mnie baza pracuje na SQL Server 2017. Może klienci u których problem nie występuje pracują lokalnie na maszynie na której działa SQL. Gdy rozpoczynam pracę fizycznie na serwerze wszystko działa bez zarzutu, wręcz idealnie.
  4. Panie Radosławie u mnie problem występuje na Windows 10 w wersji 20H2. Ta sama wersja systemu jest zarówno na stacji roboczej jak i na serwerze. Nie ma to żadnego znaczenia. Tak, w ten sposób również to trwa długo. U mnie pomimo zmiany sposobu logowania na adres IP zarówno w Subiecie jak i w Sello, nadal występuje ten sam problem. Jeśli zakładamy, że u każdego po aktualizacji do Subiekta 1.67 zdechła karta sieciowa lub nagle u każdego powstał problem z połączeniem, przesyłam zdjęcie pingów do mojego serwera. Czas <1ms a wszystkie urządzenia spięte ka
  5. Liczyłem na to, że poprawka 1.67 HF2 coś zmieni ale nie. Problem wciąż występuje. Napisałem już informację poprzez formularz.
  6. Jak widać wersja systemu w tej sytuacji nie ma żadnego znaczenia bo mam najświeższą, na bieżąco aktualizowaną wersję Windows 10 i problem jest ten sam. U mnie na pewno Sello nie działało podczas aktualizacji zresztą też nie powinno mieć to wpływu gdyż instalator Subiekta gdy wykrywa włączone Sello i synchronizator Vendero automatycznie podejmuje próbę zamknięcia obydwu aplikacji a w innym wypadku wymaga restartu po instalacji. Dodatkowo problem zdecydowanie tkwi po stronie Subiekta gdyż wydruk paragonu dla klienta w sklepie na miejscu również trwa 2 minuty co powoli zaczyna być mocno irytujące
  7. Wina ewidentnie nie jest po stronie Sello tylko w Subiekcie coś poszło nie tak w jednej linijce programu. Mam nadzieję, że szybko załatwią temat.
  8. Już zrobiłem zarówno dla Sello jak i dla Subiekta. Niestety nie - zawsze dokumenty generuję hurtem lecz po 2 minutach następuje wydruk dokumentu po czym trzeba czekać kolejne 2 minuty na wydruk kolejnego.
  9. Wcześniejsza wersja Subiekta to 1.6641. Subiekt uruchamia się normalnie, Sello również. Tyle trwa oczekiwanie na test połączenia z systemem zewnętrznym i tyle samo generowanie dokumentu końcowego. Dzisiaj miałem klienta lokalnie gdzie w samym Subiekcie wystąpił ten sam problem podczas drukowania paragonu. Co ciekawe gdy wygeneruje paragony bezpośrednio na serwerze wszystko działa błyskawicznie a później gdy tylko drukuje na stanowisku roboczym poprzez Subiekta również działa błyskawicznie. Sam proces tworzenia paragonu w Sello, test połączenia z zewnętrznym systemem sprzedaży czy tworzenie par
  10. Niestety również nie pomaga. Czas oczekiwania na reakcje wciąż wynosi od 1,5 do 2 minut.
  11. Na początku miałem to samo, że połączenie nie wystartowało ale po restarcie serwera wszystko się obudziło. Niestety nie pomogło. Nadal trzeba czekać bardzo długo na wygenerowanie dokumentu. Tak samo długo trwa testowanie połączenia z systemem sprzedaży.
  12. U mnie analogiczna sytuacja a działam na Windows 10 więc system nie ma na to wpływu. Gorzej, że jak zorientowałem się wczoraj było już trochę za późno na przywracanie bazy Subiekta. Po restarcie komputerów, normalnie uruchomiło się powiązanie z Subiektem i generuje dokumenty ale na każdy dokument trzeba czekać 1,5 - 2 minuty. Pisałem o tym również w temacie
  13. Cześć, Po ostatniej aktualizacji Subiekta pojawił się problem w pracy Sello. Na utworzenie dokumentu końcowego muszę czekać bardzo długo, nawet do 2-3 minut. Po aktualizacji Sello do 1.39.0 a przed aktualizacją Subiekta do najnowszej wersji wszystko działało szybko jak zawsze. Aktualnie mam Sello 1.39.0 działające z nowym synchronizatorem i Subiekt 1.67 HF 1 (1.6701.1.5067). Problem pojawia się wyłącznie na stanowisku klienckim bo aby podołać drukowaniu dzisiejszych dokumentów wszedłem na serwer, wywołałem tam generowanie dokumentów które poszło błyskawicznie a następnie w Subiekcie
  14. Uważam, że konieczność ustawiania SZTUK w systemie sprzedaży jest błędem gdyż na dzień dzisiejszy w Allegro możemy wystawiać sztuki, pary i komplety. Druga sprawa jest taka, że na paragonie np. gdy sprzedaje pokrowce widnieje, że sprzedałem klientowi 1 kpl a nie 1 szt. Synchronizator wywala mi błędy a ja nie widzę opcji zmiany wszystkiego w Subiekcie na sztuki. Inni sprzedają na opakowania co w Subiekcie również powinno pozostać opakowaniem. Dobrze by było gdyby w Sello albo z automatu widziało komplet jako komplet co jest ważne również podczas wystawiania ofert. Już miałem pytania od klientów
  15. Występował gdzieś po przejściu na 1.30 ale później wprowadziliście poprawki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...