Skocz do zawartości

Ireneusz Bik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Ireneusz Bik's Achievements

1

Reputacja

  1. Od momentu aktualizacji 1.43.4 mam problem z wystawieniem nowych oraz wznowieniem zakończonych aukcji. Podczas wysyłki gotowych do wystawienia aukcji pojawia się problem: "Uzupełnij parametry obowiązkowe: Liczba sztuk w ofercie", pomimo, że wytłuszczony parametr jest uzupełniony i wskazuje liczbę 1.
  2. Tworzenie w systemie sprzedaży dokumentu początkowego do transakcji 'Buty sznurowane Mayoral Roz:19 (12037807346)': Nieokreślony błąd. POLECENIE: InsERT.Sello.SalesSystemServer.DataExchange.ManagedSide.CreateUpdateDocumentRequest { "needsUI":false, "user":{ "id":1, "login":"-----------", "password":"-----------", "appRole":"", "appRolePass":"Y6Ys7GnWeLF379XQweHPjw==", "warehouseId":1 }, "transactionName":"Buty sznurowane Mayoral Roz:19 (12037807346)", "requestedDocumentKind":1, "requestedDocumentType":1, "updateDirtyOrder":false, "orderDocInfo":null, "finalDocInfo":null, "externalCustomerId":null, "customer":{ "epSymbol":"", "nick":"-----------", "name":"-----------", "company":"", "mainAddress":{ "name":"-----------", "company":"", "line1":"-----------", "line2":"", "street":"-----------", "buildingNumber":"-----------", "flatNumber":"-----------", "postcode":"-----------", "city":"-----------", "country":"CZ", "phoneNumber":"-----------", "email":"-----------", "NIP":"" }, "deliveryAddress":{ "name":"-----------", "company":"", "line1":"-----------", "line2":"", "street":"-----------", "buildingNumber":"-----------", "flatNumber":"-----------", "postcode":"-----------", "city":"-----------", "country":"CZ", "phoneNumber":"-----------", "email":"-----------", "NIP":"" }, "documentAddress":{ "name":"-----------", "company":"", "line1":"-----------", "line2":"", "street":"-----------", "buildingNumber":"-----------", "flatNumber":"-----------", "postcode":"-----------", "city":"-----------", "country":"CZ", "phoneNumber":"-----------", "email":"-----------", "NIP":"" }, "remarks":"", "addressWWW":"", "emails": [ { "value":"-----------", "isDefault":false, "remarks":"z adresu dokumentowego" }, { "value":"-----------", "isDefault":true, "remarks":"z adresu wysyłki" } ], "phones": [ { "value":"-----------", "isDefault":true, "remarks":"z adresu wysyłki" } ] }, "preventNotUniqueNIP":true, "customerSymbolPrefix":"Sello", "updateMainAddress":true, "updateDeliveryAddress":true, "currency":"CZK", "positions": [ { "itemExternalId":43664, "name":"Buty sznurowane K:Royal Roz:19", "quantity":1, "price":318, "unit":"szt." } ], "treatOrphanItemAsService":false, "priceLevelId":1, "useOssIfConditionsMet":false, "notes":"Dotyczy: Buty sznurowane Mayoral Roz:19 (12037807346) dla: Client:111762925", "paymentType":1, "paymentFromDictionaryId":null, "transactionId":8968, "transactionCreationDate":"2023-06-02T22:22:33", "remittanceDate":null, "transactionSourceDescription":"", "symbolExtension":"", "shipmentCost":{ "externalItemId":25570, "name":"", "price":99 }, "category":"", "showDocumentWindow":false, "parentWindowHandle":67404, "printAfterCreation":false, "showPrintingWindow":false, "fiscalize":false, "waitForFiscalization":false } WYJĄTEK: System.Exception: Nieokreślony błąd. w InsERT.Sello.SalesSystemServer.GTInstance.DoCreateUpdateDocumentRequest(CreateUpdateDocumentRequest request) w InsERT.Sello.SalesSystemServer.SalesSystemHost.ProcessCurrentRequest() W miejsce danych klienta wpisaliśmy "-----------".
  3. Witam, niestety u mnie też problem z wystawieniem z ZK w Subiekcie GT. Kursy walut ustawione ręcznie w subiekcie z uwagi na nieaktywny abonament. Po próbie wymuszenia wystawienia dokumentu wstępnego wyskakuje "Błąd, nieokreślony błąd"
  4. Niestety konsultant z Allegro poinformował mnie, że w ich katalogu nie ma produktów o wskazanych przeze mnie kodach EAN i że nie wiedzą jak działają zewnętrze narzędzia, więc polecają skorzystać z formularza Allegro... Z wystawionych 100 aukcji na Sello mam zablokowanych około 40, ponieważ nie da się ich w żaden sposób połączyć z katalogiem. Nie uśmiecha mi się korzystać z formularza Allegro, gdy mam Sello i to w nim najwygodniej wystawia mi się aukcje.
  5. Czy pojawiło się już jakieś rozwiązanie powyższego problemu? Towarów bez EANa nie da się wystawić z poziomu Sello, ponieważ wyświetla poniższy komunikat.
  6. U mnie niestety od dłuższego czasu to samo... Wystawianie nowych produktów to katorga. Cały czas wyskakuje błąd, przy próbie utworzenia nowego produktu. Podczas wyszukiwania produktu po GTIN, kodzie producenta, towarze lub tytule w wynikach wyszukiwania nic się nie pojawia.
  7. Problem został już rozwiązany. Pomogło resetowanie ustawień do stanu początkowego w Windows 10 oraz ponowne zainstalowanie Subiekta. Widocznie był to błąd aktualizacji systemu Windows.
  8. U nas od wczoraj to samo. Zaraz po aktualizacji systemu Windows, Subiekt zaczął się wieszać. Po minucie nie działa pasek narzędzi i wyskakuje komunikat "Taki interfejs nie jest obsługiwany", "Stan abonamentu nie znany", a po dłuższej chwili "Brak serwisu logującego".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...