Skocz do zawartości

Dunaj

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dunaj's Achievements

2

Reputacja

  1. Witam Od początku roku nie używałem Sello i dzisiaj chciałem zacząć przygotowywać program do sprzedaży. Zaktualizowałem program do wersji 1.16 z wersji 1.14.1. W Sello była baza towarów, której wcześniej używałem. Po włączeniu synchronizacji z Navireo, Sello zamiast edytować już istniejące towary (chodziło głównie o aktualizację stanów magazynowych) dodało nowe pozycje różniące się jedynie stanami magazynowymi (nowe pozycje mają stan odpowiadający stanowi w Navireo, natomiast starym pozycją stan się nie zmienia, mają taki jaki miały w grudniu). Używając opcji "Pokaż w Navireo" na towarze starym i nowo powstałym pokazuje się okno Navireo tego samego towaru, więc obie pozycje są powiązane z tym samym produktem. Jeśli zmienię w Navireo np. nazwę to po synchronizacji nie zmieni się ona w starej pozycji (natomiast opcja "Pokaż w Navireo" pokaże produkt w Navireo ze zmienioną nazwą). Baza danych Navireo jest dokładnie ta sama, baza Sello została jedynie zaktualizowana do nowszej wersji programu. Przed pierwszą synchronizacją musiałem ponownie ustawić zewnętrzny program sprzedaży. Proszę o informację jak ten problem rozwiązać. Pozdrawiam
  2. Poniżej link do Sello 1.10 http://www.amireks.pl/userfiles/Sello.exe
  3. Sprawdzaliśmy opcję wystaw ponownie w sklepie, ale wyskakuje nam błąd: Błąd zapisu do bazy danych. Zapis spowodowałby naruszenie integralności danych. Opcja wystaw ponownie działa bez problemów. Jest to problem z bazą danych czy może jeszcze czegoś związanego ze sklepem nie ustawiliśmy. Wersja Sello 1.13.0 Co do opcji zmiany zbiorczej myślę, że jest przydatna, więc proszę o dopisanie do sugestii.
  4. Witam Założyliśmy sklep allegro i okazało się, że w zmianach zbiorczych szablonów nie ma możliwości zmiany formy sprzedaży (Typu) np. z Kup teraz (bez licytacji) na Sklep (bez licytacji). Jest to gdzieś głębiej schowane czy nie ma takiej opcji?
  5. W Administracji --> Zewnętrzny system sprzedaży W zakładce Połączenie jest możliwość przypisania użytkownikowi Sello użytkownika Zewnętrznego systemu.
  6. To proszę o dopisanie tego do listy. Jest w takim wypadku jakiś sposób, żeby nie tworzyły mi się zamówienia w Navireo jeszcze nie zgrupowanych transakcji? Może jednoczesne zgrupowanie transakcji z obu zakładek?
  7. Kiedy możemy się spodziewać poprawy błędów w eksporcie?
  8. Mamy to zaznaczone, ponieważ chcemy żeby zamówienia się pojawiały. W momencie gdy zgrupujemy transakcje np z zakładki "oczekujące na płatność" to automatycznie wystartuje synchronizacja z Navireo i dla transakcji "oczekujących na płatność" zamówienia utworzą się poprawnie, bo już są pogrupowane. Niestety dla wszystkich transakcji z zakładki "Do paczek", które jeszcze nie są zgrupowane też pojawią się zamówienia i tworzy się zamieszanie. Dlatego też chcielibyśmy zgrupować transakcje z zakładki "oczekujące" potem z zakładki "Do paczek", a następnie uruchomić synchronizację ręcznie, dzięki czemu wszystko byłoby w porządku.
  9. Podczas grupowania transakcji sello automatycznie rozpoczyna synchronizację z zewnętrznym systemem. Takie były założenia programistów czy może niedopracowanie? Automatyczną synchronizację mamy wyłączoną. Zdarzyło nam się, że synchronizacja z zewnętrznym systemem włączyła się samoczynnie również w innych sytuacjach, ale przy grupowaniu jest najbardziej uciążliwa, ponieważ tworzy dla jeszcze nie pogrupowanych transakcji pojedyncze zamówienia.
  10. Witam 1. My jeszcze nie włączyliśmy importu zamówień z Subiekta/Navireo, a przy każdej synchronizacji danych z Navireo wyskakuje błąd: Dodawanie transakcji na podstawie zamówienia: Nie znaleziono danych konta aukcyjnego (0x80004005) Błąd ten pojawia się 3-krotnie przy każdej synchronizacji tak jakby chciało zaimportować 3 zamówienia. 2. Świetnie, że udało się już w tej wersji dać możliwość wyboru, z którym programem ma współpracować Sello. A czy byłaby możliwość, aby taka informacja była zawarta w bazie danych. Teraz za każdym razem gdy chcemy przełączyć się na inną bazę musimy zmieniać dane w rejestrze (co i tak już jest lepsze niż przechodzenie na inny komputer )
  11. Aby pracować na więcej niż jednym komputerze wystarczy, że baza danych będzie na jednym z nich. Będzie on pełnił rolę serwera. Kolejne komputery należy połączyć z nim w sieć i ustawić w sello aby łączyło się do bazy danych z serwera. Na komputerze, na którym jest baza danych podczas włączania sello w miejscu serwer powinno być: (local)\NAZWA_BAZY (jak dobrze pamiętam domyślnie jest to INSERTGT). Na pozostałych komputerach w miejsce (local) należy wpisać nazwę komputera z bazą danych, pod którą widnieje on w sieci (np. SERWER\INSERTGT), a następnie wyłączyć autentykacją windows i podać użytkownika i hasło do bazy danych.
  12. Witam Wyjaśniła się już sprawa kodowania znaków?
  13. Nie wiem czy pracujecie na jednym komputerze czy może na kilku, ale być może problem tkwi w tym, że próbujesz zrobić konwersję bazy danych na komputerze w sieci, który ma ograniczony dostęp do serwera. Spróbuj włączyć konwersję bazy danych na komputerze, na którym znajduje się baza danych Sello (serwer). Tam nie powinno być takich problemów i po konwersji Sello na pozostałych komputerach powinno działać prawidłowo.
  14. Witam Jest może jakiś sposób żeby wykorzystać symbol u dostawcy z Subiekta w szablonach opisu aukcji? Może udałoby się dodać import tego symbolu podczas synchronizacji sello z subiektem i dołożenie go do autotekstu? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...