Skocz do zawartości

herman

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    200
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

herman's Achievements

3

Reputacja

  1. Ale juz sam filtr po dacie usprawni caly mechanizm.
  2. To akurat można poprawić, ale już do późniejszej transakcji będą podpięte wcześniejsze formularze. Niestety transakcja jest bytem wymyślonym w Sello i nie ma 100% przełożenia na to co jest w Allegro. Do danej aukcji jest do pobrania po prostu lista fodów, które jakoś trzeba podpiąć do transakcji. No to niech Sello ma jakiś Algorytm i porównuje daty przy podpinaniu FODow. Bez sensu jest FOD na inny adres do wysylki, to samo z wplata z 1 grudnia w transakcji z 14 grudnia.
  3. Zdecydowanie trzeba zmienić podpinanie FODów do transakcji. Nie może być tak, że FOD z wcześniejszą datą podpinanay jest do transakcji z datą późniejszą. Jest to kategoryczny błąd - mam Klientów, którzy kupują 2-3 razy w tygodniu, płacą przez PZA i do transakcji w czwartek i piątek mam FODY oraz wpłaty z transakcji poniedziałkowych co tylko utrudnia księgowanie.
  4. Ja swój dzień zaczynam zawsze od synchro transakcji i formularzy pobieranych od poczatku. Po tym robie synchro jeszcze raz na podstawie historii aby ewentualnie coś jeszcze wpadło.
  5. Jesteś pewien, że wszystko wpisałeś poprawnie ? Bo "chasło" i brak przecinków w poście i wszystko napisane jednym ciurkiem zamiast normalnych zdań niemalże gwarantuje błąd po Twojej stronie.
  6. Masz dużo racji, ale wszystko zależy od rodzaju towaru. Jeśli ktoś handluje śrubkami, kątownikami itp. (gdzie istotna jest różnica 2 mm wymiaru) to oczywiście zdjęcie nic nie da, natomiast człowiek najłatwiej i najszybciej rozpoznaje otoczenie wzrokiem - na pewno sprawniej magazynier znajdzie np. książkę jeśli będzie miał miniaturkę okładki (i widzi książki na półce) niż jeśli będzie miał przeczytać nawet tylko kilka kodów cyfrowych czy cyfrowo-literowych. No tak tylko wlasnie: jesli ktos do jednej paczki ma do spakowania 50 pozycji a ja tak mam, do tego paczek mam ponad 50 dziennie to miniaturka odpada ze wzgledu na koszt drukowania oraz kartek. Jezeli ktos sprzedaje towar w ilosci zalozmy od 1 do 10szt na paczke, np Twoje książki to jest tego na tyle malo, ze powinien orientować się, gdzie co jest na magazynie jeśli za ten magazyn odpowiada. To tak jak w magazynie interCarsu albo Foty - tam nawet handlowiec wie gdze są tulejki gumowe Meyle bo ma sektor Tulejek, następnie Tulejki gumowe->Tulejki firmy Meyle. I podobnie ja mam rozwiązane indeksy towarów: pierwsze 3 cyfry znaki okreslają sektor i ogólne położenie, następne typ produkty w tym sektorze a ostatnie jużż konkretny produkt. Dodatkowo lista magazynowa jest posortowana na wydruku więc magazynier już po jej szybkiej analizie wię, że 20 towarów ma z sektora A, 10 z sektora B, a 20 z sektora C i jedzie po kolei po ten towar aby się nie wracać. Dodatkowo ja na nalepce z indeksem mam dużymi znakami wydrukowany Symbol, a dodatkowo malymi nazwę towaru aby przy okazji można było sprawdzić czy śrubka to śrubka a młotek to młotek.
  7. To może opcja? Ja sobie włączę a Ty nie, jak w allegro na liście przedmiotów sprzedawanych. Nie no w porządku, niech sobie będzie i sobie włączaj tylko o wiele lepiej jest już zabrać się za lepsze funkcjonowanie magazynu niż czekać aż ta funkcja zostanie wprowadzona.
  8. Mam ponad 2tys produktów, więszość z nich różni się wymiarami o kilka milimetrów i nie wyobrażam sobie zdjęć na swojej lisćiemagazynowej dla pracownika kiedy mam 50 pozycji do spakowania. Po to mam kody towarów i naklejki aby pracownik bez problemu wiedział gdzie co się znajduje i na jakiej półce. Najważniejsze to zorganizować pracę magazynu bo takie obrazki to na dłuższą metę tylko generują niepotrzebny czas, koszt a pracę magazynu należy optymalizować tak aby było szybko i intuicyjnie. Mam listęmagazynową, która sortuje zawartość paczki po indeksie owaru i pracownik wię że ma 8 przedmiotów do zabrania ze strefy A magazynu, 10 ze strefy B i 21 ze strefy C z górnej półki. I nie potrzebuje żadnych obrazków. Po to są te kody. No i wypada orientować sięco się sprzedaję.
  9. U mnie to samo było w piątek - totalny meksyk. Łącznie pobierałem same parametry 5 razy. Dzisiaj jest już ok.
  10. Ale ja nie chcęniczego odinstalowywać tylko nadpisać. Żeby sięnie okazało, że jako jedyny będęmiał tego pecha, że odinstaluje i zresetują sięjakieś ustawienia Sello odnośnie logowania, okienek i kolumn w programie etc.
  11. No panowie, tak jak w temacie. Sciągnąłem ze strony Sello wersję BEZ serwera bo chcę zaktualizować tylko Klienta Sello i na dzień dobry taki komunikat.
  12. --------------- InsERT_Driver: Uaktualnianie dokumentu z transakcji: Zamówienie ZK 1095/2011 zostało już zrealizowane. Dokument PA 268/11/2011 został wystawiony na podstawie tego zamówienia.. (0x80040F19) --------------- Już blisko drugi tydzień z każdym kliknieciem "Dokumenty Końcowe" wywala ten błąd.
  13. Może jednak niebieska albo chociaż 'haczyk" w tej zielonej na niebiesko aby łatwiej było rozróżnić. Na 1920x1080 aż tak dobrze ta nowa się w oczy nie rzuca a jednak nie zoomujemy listy gdyż lepie jsię pracuje mając więcej danych na ekranie. Nie chcę forsować swoich zmian ale inny kolor by bardziej tutaj pasował.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...