Skocz do zawartości

pwknap

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

pwknap's Achievements

0

Reputacja

  1. Rzeczywiście był taki wątek: https://forum.sello.pl/index.php?topic=8013.0 Z tego co rozumiem, to na razie pobieranie numeru telefonu dla klientów z Niemiec nie jest możliwe. Czy jesteście w stanie coś w tej kwestii zrobić? Czy może przez tę politykę prywatności jest to nie do ruszenia.
  2. Chodzi o obsługę ebay dla klientów z Niemiec. Numery telefonów pojawiają się w Sello dla wszystkich klientów, oprócz tych zza zachodniej granicy. Nieważne czy kupujący zakupi towar w serwisie .de, czy co.uk to w Sello w polu "numer telefonu" zawsze pojawia się napis "Invalid Request". Czy da się to jakoś poprawić? Dodam, że po wejściu w rekord sprzedaży na ebay'u numer telefonu klienta wyświetla się poprawnie. Problem dotyczy tylko klientów z Niemiec. Jak wysyłamy paczkę lub kuriera do takiego klienta, to musimy każdorazowo wchodzić na ebay i kopiować numer telefonu.
  3. Odgrzebuję stary wątek, ale nie znalazłem odpowiedzi w tej kwestii. Po pierwsze, czy udało się naprawić ten problem z sortowaniem listy magazynowej? Potrzebuję sortowania po symbolu paczki. Niestety jak ustawię takie sortowanie na liście magazynowej, to pojawia się znany błąd "pierwszej paczki". Druga sprawa, jak wyłączę to sortowanie, to Sello ma swój sposób układania listy magazynowej - niezależnie od kolejności paczek w zakładce "Paczki" transakcje na liście magazynowej są sortowane wg dostawcy/dostawy. U mnie wygląda to tak: - list pol. prior.; - list pol. ekon.; - list pol. zagr.; - pocztex48 pobranie; - pocztex48 przedpłata; - DHL przedpłata; - DHL pobranie Pamiętam, że jak kiedyś zmienialiśmy wydruki listy magazynowej, to kolejność poszczególnych dostaw się zmieniała (np. przesyłki kurierskie były na samym początku). U znajomego kolejność jest jeszcze inna. Nasuwa się pytanie, wg czego to jest sortowane? Czy da się wyłączyć/zmienić kolejność sortowania wg dostawy? Proszę o odpowiedź.
  4. Dzięki za email. U nas na ten moment podmiana pliku .dll pomogła, zobaczymy jak to będzie wyglądać w następnych dniach.
  5. Znów od wczoraj nic nie pobiera z eBay. Mimo że kłopotliwa transakcja z eBay.fr dawno jest oznaczona jako wysłana, to wciąż blokuje pobieranie danych z innych serwisów. Ja też podesłałem na e-mail prośbę o przesłanie pliku do podmiany.
  6. Ja mogę powiedzieć, co u nas chyba pomogło - po pierwsze oznaczenie kłopotliwej transakcji w eBay jako wysłanej i kilkukrotne pobranie pełnych danych dla eBay'a. Późnym popołudniem pojawiły się transakcje z co.uk i de, mimo że w logu ten błąd z pierwszego posta wciąż się pojawia. Dziwna sytuacja, której ST musi się przyjrzeć.
  7. Dzięki za odp., ale przeczytaj jeszcze raz nasz problem. Od momentu, jak sprzedała się rzecz na ebay.fr Sello nie pobiera transakcji z obsługiwanych serwisów (pl, de, com, co.uk). Pobieranie stoi już od dwóch dni! Skoro sprzedajesz na eBay'u. Czy od momentu, jak masz najnowsze Sello sprzedała Ci się jakaś rzecz na eBay'u innym niż obsługiwane w Sello? Do ST: czy udało się Wam ten błąd sprawdzić / powielić / znaleźć ewentualnie przyczynę?
  8. Sprawdziłem przed chwilą i błąd wciąż istnieje. Drugie konto na eBay'u normalnie funkcjonuje, ale tam nie mamy wystawionych aukcji na serwisach, których Sello nie wspiera.
  9. Pojawił się dość duży problem po ostatniej aktualizacji Sello. Mianowicie u nas transakcje z eBay nie są pobierane od momentu, kiedy sprzedał się przedmiot na ebay.fr, czyli na serwisie, który nie jest obsługiwany przez Sello. W logu pojawia się info: "Nie znaleziono aukcji nr --nr aukcji-- i nie można zapisać transakcji dla klienta --nick klienta-- (nY+sHZ2PrBmdj6wVnY+sEZ2PrA2dj6wGkYKkC5mDpASdj6x9nY+seQ==". Wszystkie późniejsze transakcje z serwisów ebay.com/pl/de/co.uk nie pojawiają się w Sello (chyba przez ten błąd). Do tej pory sprzedaż w serwisach nie obsługiwanych przez Sello nie wpływała w żaden sposób na pobieranie transakcji. Dodam, że pełne pobranie danych nie pomogło. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Ręczne wklepywanie klientów oraz aukcji bardzo utrudni nam pracę.
  10. U mnie po zainstalowaniu najnowszej wersji też ten błąd się pojawia i powyższe rozwiązanie pomaga. Proszę jednak o informację, co zrobić żeby błąd się nie pojawiał. Od zainstalowania wersji 1.18.3 kilka/kilkanaście paczek dzienne sprawia problemy tego typu i musimy ręcznie dodawać opiekuna transakcji - wcześniej nigdy takich problemów nie było.
  11. Dzięki za info. Czy mógłbyś się podzielić, jak u Ciebie fukcjonuje połączenie eCAS - smartBL? U mnie smartBL eksportuje piki xml do określonego katalogu (C:\DHL\cas\XML\), jednak eCAS ich nie pobiera. A z tego co się zorientowałem, to powinno to wszystko automatycznie być pobierane. Czy jak się logujesz do eCAS, to podajesz standardowe dane do logowania (dhl), czy zostały Ci przydzielone jakieś specjalne?
  12. My też właśnie szukamy takiego połączenia - z Sello do DHL24 / eCAS. Czy ktoś z użytkowników forum mógłby się podzielić informacją, jak łączy wysyłki DHL-em z Sello?
  13. U mnie pomogło pozostawienie tego pola pustego, trzeba zapisać tę linię, jak poniżej: <xsl:variable name="Miejscowa"></xsl:variable>
  14. Bardzo dziękuję. Usunięcie puli i wprowadzenie nowej sprawiło, że numery generują się już prawidłowo.
  15. Wpisuję numery nadawcze w odpowiednim miejscu w ustawieniach i w tym okienku pokazuje się prawidłowo wygenerowany numer nadawczy: jednak po dodaniu przesyłki w zakładce "Paczki" numer jest 21-cyfrowy: Oczywiście EN go nie przyjmuje, twierdząc (słusznie), że numer nadania musi mieć 20 cyfr. Mamy numery na listy polecone i pocztex48 i dla obu rodzajów przesyłek jest tak samo. Próbowaliśmy już różnych konfiguracji i zawsze generuje się niepoprawny numer. Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...