Skocz do zawartości

faral

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

faral's Achievements

0

Reputacja

  1. Ok - mój problem jest nieaktualny. Wszystko od początku do końca działa jak powinno. Transformata jest w porządku, powodem problemu był, jak to najczęściej bywa, "czynnik ludzki". Zakładając w słowniku nowy eksport w polu "plik wynikowy" wpisałem sobie tylko samą końcową nazwę pliku zamiast pełnej ścieżki. Coś mnie zaćmiło że folder "C:\sello_Eksport" jest domyślny dla wszystkich eksportów i ustawiony na sztywno więc nie trzeba... Brawo ja. sorry za zamieszanie.
  2. Ale ten csv powinien wylądować ostatecznie w tym samym folderze do którego sello domyślnie eksportuje xml'e ? Bo sęk w tym że u mnie tam konkretnie nie tworzy się żaden plik. Gdybym znalazł tam po eksporcie cokolwiek bez względu na rozszerzenie to bym tu nie siał paniki
  3. oczywiście. Regularnie używam eksportu paczek Poczty - Pocztex Kurier 48 (plik pobrany z tego forum kilka lat temu - jeszcze wtedy przesyłka biznesowa to się nazywało.) I śmiga bez problemu codziennie Tylko ta transformata z tego wątku nie daje u mnie w efekcie nic - albo zapisuje plik gdzieś indziej. Ale jeśli tak to nie wiem gdzie - windowsowa szukajka mi go na dysku nie znajduje.
  4. Witam Mam pytanie czy ktoś z tej zamieszczonej parę wpisów wyżej w tym wątku transformaty kiedykolwiek skorzystał? bo ja właśnie próbuję i jest brzydko mówiąc - kupa. dostaje komunikat że eksport został przeprowadzony pomyslnie - ale nie ma pliku! wszystkie pliki xml wyeksportowane z sello zapisują mi się w domyślnym katalogu C:\sello_Eksport W tym wypadku żaden plik się nie tworzy. Nie umiem znaleźć nic w samym kodzie transformaty. z reszta szukając na czuja bez odpowiedniej wiedzy wątpię żebym coś sam znalazł. Ale jeśli komuś ona działała to przynajmniej miałbym pewnośc że to nie kwestia kodu tylko coś z moim sello czy kompem jest nie tak
  5. Internal System Error to chyba nie wszystko. Mi eksport na XP nie działa od ubiegłego czwartku. Po kilku dniach korespondencji mailowej z InsERTem okazało się w końcu że coś "się pozmieniało" i na windowsach XP nie działa niezależnie od errorów w Inpoście. Męczyłem się z tym od kilku dni a tymczasem po puszczeniu eksportu z laptopa z Widowsem10 wszystko zadziałało jak zwykle - mimo dzisiejszego "errora"... Na szczęście nowe windowsy mamy już kupione tylko czekałem z aktualizacją na styczeń kiedy mniej wariacji z wysyłkami będzie
  6. Czytałem ostrzeżenie w opisie nowej wersji - że błąd i ze trzeba ustawić opiekuna. Ale wg opisu błąd miał powodować brak możliwości wystawienia dokumentu w systemie sprzedaży. A ja mam problem z tworzeniem paczek do transakcji. Dokumenty mi się generują normalnie. Nie wpadłem na to, że to ten sam błąd. Dziękuję za wyjaśnienie.
  7. Witam Zgodnie z sugestią autorów programu żeby zgłaszać błędy nowej wersji - zgłaszam. A więc tak... Przy pobraniu transakcji z aukcji z wyborem wzoru/koloru zachodzi konieczność podmiany w pozycji która jest tylko tytułem aukcji na konkretny produkt który odpowiada właściwemu wyborowi klienta i który faktycznie ma zejść ze stanu magazynowego w Subiekcie. Po takiej operacji i wygenerowaniu przez Sello do tej transakcji dokumentu sprzedaży w Subiekcie, program odmawia stworzenia paczki - komunikuje "błąd integralności danych" i odsyła do Pomocy.Co gorsze mam wrażenie że nie dzieje sie tak zawsze, bo wczoraj miałem 2 takie transakcje, dzisiaj jedną. Przy takiej ilości transakcji jaką przerabiamy na pewno takich przypadków byłoby więcej gdyby program nie chciał robić paczki do każdej transakcji do której podstawialiśmy towar. Niemniej jednak przed aktualizacją nie spotkałem się z takim problemem nigdy. Bardzo proszę autorów o pochylenie się nad problemem bo chociaż nie jest to błąd który uniemożliwia funkcjonowanie to jednak wkurza bo komplikuje pracę (wymusza zrobienie problemowej transakcji od zera ręcznie i dalszą pracę dopiero na niej).
  8. Korzystając z tematu wątku mam pytanie... dopiero ruszam z przesyłką biznesową, jestem w fazie konfigurowania e-nadawcy i jak dobrze pójdzie za parę dni zacznę tym "cudem" wysyłać. Jak wygląda sprawa z etykietami? Handlowiec z Poczty kategorycznie nakazał drukować na A4 na zwykłej drukarce i wkładać do foliowych przylg - takich jak na dokumenty zwrotne u kurierów. Nie wolno mi drukować na drukarce termicznej na papierze samoprzylepnym bo rzekomo listonosz przy doręczaniu musi coś tam wyjąć i dać odbiorcy pokwitowanie do podpisu. Czy to jest prawda i czy nie ma możliwości innego rozwiązania potwierdzeń? Etykieta na nalepce którą tylko się przykleja bez zabawy z wkładaniem do folijek znacznie usprawnia pracę przy pakowaniu... Stąd moje pytanie do osób które już praktykują wysyłkę przes. biznesową - jak to robicie? Tak musi być czy to tylko fanaberia handlowca z PP który mnie obsługuje? A odpowiadając na pytanie o eksport s sello i wydruki: robię je w może nienajlepszy możliwy sposób, ale jakoś tam działający - poprzez program SmartBL
  9. Witam. Nie wiem czy to ja czegoś nie wiem/nie umiem, czy to brak odpowiedniej funkcjonalności w programie. W przypadku kiedy klient, np przy zakupach łączonych z kilku aukcji coś źle podsumuje albo wybierze i zachodzi konieczność dopłaty do pierwotnie wpłaconej przez PayU kwoty - program nie pobiera w ogóle informacji o tym, ze klient taką dopłatę zrobił. Sello ani nie aktualizuje kwoty wpłaty w zakładce formularze w oknie transakcji ani nie koloruje ikonki wpłaty z czerwonej na zieloną mimo że po dopłacie kwota już się zgadza - słowem nie mam żadnej informacji od programu że klient dopłacił. Są przez to nieprzyjemności, bo ludzie dzwonią i wrzeszczą że dopłacili a my nie wysyłamy albo żądamy mailowo dalej dopłaty. Żeby to zweryfikować muszę przeglądać maile o wpłatach albo sprawdzać na swoim koncie w allegro. W momencie kiedy człowiek przywykł do informacji o wpłatach widocznych prosto w sello - zwyczajnie o tym się zapomina. Proszę o info czy to ja czegoś nie umiem dostrzec czy program naprawdę tych dopłat nie sprawdza. Jeśli nie sprawdza - to polecam ten problem jako temat do zrobienia w kolejnych aktualizacjach.
  10. Problem rozwiązany. Pracująca na tym kompie dziewczyna sprawdzała coś w systemowym kalendarzu i zatwierdziła po tym sprawdzaniu przyszłą datę. W komputerze ustawiony był luty'2013. Wystarczyło ustawić prawidłową datę. Dziękuję tadzimir za pomoc. Załodze Sello też dziękuję za żywe zainteresowanie problemem...
  11. Firewalla innego niż zapora systemowa (Win XP) nie było. No jeszcze na routerze, ale tam to już kompletnie nic nie było przestawiane. A w windowsowej nic nie widać, żeby coś blokowała. Z resztą ona z tego co wiem tylko ruch przychodzący filtruje. W kierunku "od kompa" w świat puszcza jak leci... A nawet jesli się mylę - to nie to, bo wyłączyłem i nic nie pomogło niestety.
  12. witam Od 2 dni na jednej stacji roboczej (tej samej na której jest baza i serwer mysql)sello nie umie zweryfikowac ważności licencji. Wejscie w dane konta i klikniecie w link "sprawdź konto" po klikunastu sekundach "mielenia" kończy sie komunikatem "nie można połaczyć się z serwisem". Próba zapisania danych konta allegro konczy się tak samo. Dwadzieścia kilka restartów programu nie spowodowało zweryfikowania licencji. Reinstalacja sello też nic nie zmieniła. Na drugiej stacji roboczej która łączy się z bazą poprzez lan nie ma żadnego problemu - wszystko działa normalnie. No ale nie mam mozliwości pracy na jednym kompie. Problem pojawił sie krótko (ale nie od razu - po kilku dniach może właśnie po tych pięcu po których program uznaje że ważnej licencji nie ma) po zainstalowaniu patcha do ostatniej wersji. Wersja sello jaka jest zainstalowana: 1.11.1.1641 Na tym kompie na którym nota bene program działał bez problemów od prawie 2 lat nic poza tym nie było zmieniane. Ma ktoś jakieś pomysły co mogę jeszcze zrobić? Reinstalacji systemu wolałbym uniknąć jesli to nie bedzie konieczne. Tym bardziej że wszystko inne działa normalnie - a troche tego jest gdyby tak terzeba było od zera instalować... z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...