Skocz do zawartości

Radek Brzeski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    212
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Radek Brzeski's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie Ks. Robakowi za wspaniałą pracę przy wydruku. 👌 Moje pytanie dotyczy wydruku zawartości kompletu czyli kilka produktów pod jedną nazwą (np. kuweta + żwirek). Komplety są utworzone w Subiekcie GT
  2. Dla pracownika aneksem została zmieniona umowa. Jednak dopiero po kilku miesiącach zauważono, że ma na błędną datę obowiązywania (powinni być od 1 kwietnia, a jest o 1 marca). Wiadomo, że wypłaty zostały już naliczone. Co w takiej sytuacji można zrobić aby poprawić datę obowiązywania aneksu? Czy jedynym wyjściem jest usunięcie wszystkich list płac (także innych pracowników) aby "dokopać" się do możliwości poprawienia tej jednej umowy? A jeśli tak to co z wygenerowanymi i złożonymi deklaracjami ?
  3. Od rana podczas automatycznego pobierania transakcji i tworzeniu do nich dokumentów wyskakuje błąd jak w temacie. Po zamknięciu okna z błędem otwiera się Subiekt GT, a Sello wznawia pobieranie transakcji. Irytujące to jest. Przeszukałem forum, ale nie znalazłem rozwiązania. Sugestie, że może być uszkodzony jakiś komponent raczej odpada, bowiem okno z błędem wyskakuje na każdym stanowisku, które próbuje wystawić dokument. Zainstalowane są od dawna jedne z ostatnich wersji obu programów.
  4. Nie do końca o to chodzi. To zadziała jeśli jest wpisany jeden Adres Dostawy w kartotece Odbiorcy, ale jeśli tych adresów jest więcej tzn. są one wpisane w polu Zarządzaj Adresami Dostaw, to nie ma już możliwości wyboru odpowiedniego
  5. Teoretycznie tak, ale na fakturze można dodać Adres Dostawy dla Płatnika, a chodzi o to, że adres dostawy ma być pobrany z danych Odbiorcy
  6. Może podpowiecie jak rozwiązać zaplanowany schemat wystawiania faktur: Płatnikiem jest CENTRALA, Odbiorcą jest ODDZIAŁ, ale towar ma być dostarczony bezpośrednio na trzeci adres (dajmy na to punkt obsługi klienta, należący do ODDZIAŁU) Obecnie w fakturach można wybrać Płatnika i wskazać Adres Dostawy, ale nie da rady tego zrobić w przypadku innego Odbiorcy.
  7. Na starym forum nie uzyskałem odpowiedzi. Może tutaj sie uda: Kiedy i w ogóle CZY spodziewana jest nowa wersja Biuro GT, a w szczególności dostęp do nowych deklaracji w tym PIT-28
  8. Ano dlatego że pracownicy są różni, coś kliknie, coś poprawi, zmieni, usunie, dopisze itp. Największą bolączką jest rozbieżność w finansach pomiędzy opłaconymi transakcjami w Sello, a rozliczeniem dokumentów w Subiekcie. Czy źle z pracownikiem? Nie zawsze, ale pracownik jest tylko pracownikiem, człowiek tylko człowiekiem, a okazja najbardziej uczciwego potrafi zmienić. Przy kilkuset paczkach dziennie łatwo zgubić kontrolę
  9. I to byłoby rozwiązania chyba najlepsze, o ile jest oczywiście w Sello możliwość ograniczenia użytkownikowi uprawnień do wystawiania pojedynczych dokumentów
  10. W Subiekcie oczywiście są różne uprawnienia, jednak nie dotyczą i nie mogą nawet dotyczyć ograniczenia wpisywania np. pozycji towarowych. Byłoby to bez sensu . Można zablokować zmianę ceny czy też formę płatności. Niemniej i tak to powoduje, że dokument w Subiekcie może się różnić od tego w Sello. Myślałem nad rozwiązaniem, które wystawi dokument w tle, automatycznie, bez potrzeby angażowania w ten proces użytkownika.
  11. Standardowo ZK są tworzone automatycznie na podstawie transakcji. Tworząc dokument końcowy, otwiera się subiektowe okno , gdzie osoba go wystawiająca ma możliwość wprowadzenia zmian. Praktycznie może wystawić dokument końcowy zupełnie inny od tego jaki widoczny będzie w Sello. W jaki sposób można uniknąć nanoszenia zmian na dokumentach końcowych ? W uprawnieniach ani w parametrach nie znalazłem takich ograniczeń.
  12. Miałem ten sam problem co autor wątku. Użycie powyższego skryptu wyświetliło co prawda jakieś dane, ale zwykle były to transakcje sprzed kilkunastu miesięcy wstecz. Czyli to rozwiązanie nic nie przyniosło. W moim krytycznym adresie dostawy były ę i ą i ż i inne, które wyglądały na poprawne. Przeedytowałem jednak je wszystkie tak, że w końcu udało się wystawić dokument sprzedaży. Czy skrypt powyższy jest aktualny? A jeśli tak, to czy zawsze już będzie obowiązkowa ręczna edycja transakcji dla których występuje błąd: 80040E21 (Wielokrokowa operacja wygenerowała błędy)?
  13. Trochę to wszystko późno.. Był piątek, koniec tygodnia, termin na wymarciu... Szkoda, pozostał niesmak w biurach
  14. A kto powiedział, ze to wina Insertu ? System komputerowy to bardzo złożony system. Nie bronie producenta, ale pytanie o to kto zapłaci jest po prostu nie na miejscu. :( A nie laska tak zwrócić sie z tym pytanie do producenta systemu operacyjnego, producenta oprogramowania antywirusowego, producenta podpisu elektronicznego , producenta producenta.... producenta... ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...