Skocz do zawartości
Forum użytkowników

M. K.

Użytkownik
  • Ilość treści

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

M. K. wygrał w ostatnim dniu 5 lipca 2019

M. K. ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

24 Excellent

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A może synchronizator był zajęty pobieraniem czegoś innego np. aukcji, parametrów? U nas tak czasami jest, że synchronizator się zawiesi na czymś innym i dlatego nie pobiera transakcji.
  2. A może by tak Sello ustawiało w Allegro status "PROCESSING" dla każdej transakcji z chwilą jej pobrania?
  3. Rzeczywiście przez zmianę zbiorczą udaje się edytować trwające oferty. Niestety muszę te zmiany wprowadzać w sello pomimo wcześniejszego uzupełnienia ich w allegro. Pomimo pobrania aktualnych parametrów z serwisu i pobrania pełnych danych sello nie widzi (dla części ofert) wprowadzonych zmian.
  4. Od 6. kwietnia Allegro wymaga nowych specyficznych parametrów (Seria, Numer produktu, Kod producenta) Dla części aukcji uzupełniliśmy te parametry za pomocą narzędzia na stronie Allegro a następnie pobraliśmy pełne dane tych aukcji do Sello i wszystko gra. ALE... dla niektórych aukcji pomimo tego, że na Allegro wszystko jest uzupełnione Sello nie widzi tych zmian i niestety skutkuje to błędami synchronizacji tych ofert. Drugi problem jest taki, że próbujemy ręcznie uzupełnić parametr w Sello. W okienku edycji trwającej aukcji w zakładce Specyficzne uzupełniam parametr i klikam OK. W przypadku niektórych produktów zmiana została zapisana i aukcje się synchronizują, a w przypadku niektórych zmiana się nie zapisuje. Gdy po sekundzie wejdę ponownie w to samo okienko wprowadzona zmiana znika...
  5. Mamy trzy konta (trzecie było dodawane już w nowej wersji kilka dni temu i było zautoryzowane poprawnie i działało przez jeden dzień). Wczoraj wieczorem zaczęło nam wyświetlać błędy autoryzacji wszystkich kont, a próba autoryzacji kończyła się koniecznością przepisania nieistniejącej captchy. Dzisiaj udało się autoryzować konta na innym komputerze i szczęśliwie działa. Jeśli potrzebujecie czegoś do analizy (jakieś logi) to daj znać - mogę wysłać.
  6. Czy ten problem będzie rozwiązany w wersji 1.34.1? I czy ta wersja wyjdzie 06.04.? Przy próbie autoryzacji konta wyskakuje Allegro Captcha, ale nie ma żadnego kodu do przepisania...
  7. Tak się tu tylko przypomnę po półtora roku. Dodaję właśnie trzecie konto do Sello i odczuwam silną potrzebę zautomatyzowanego zarządzania stanami magazynowymi. W przypadku dzielenia towaru na kilka aukcji trzeba jeszcze ustalić mechanizm działania w przypadku gdy dostępna jest jedna sztuka a mamy dwie lub więcej aukcji - która wtedy powinna być zakończona, a która trwać dalej. Do tego przyda się automatyczne wznawianie zakończonych ofert po ponownym pojawieniu się towaru na magazynie. Jakie są szanse na to, że takie rozwiązania pojawią się w tym stuleciu?
  8. Dzisiaj od rana nie idzie wysłać poczty w Sello. W ustawieniach niczego nie zmienialiśmy.
  9. To właśnie nie są rozliczenia między allegro a sprzedającym tylko między allegro a kupującym. To KUPUJĄCY wykupił sobie pakiet smart, który polega na pokrywaniu przez Allegro jego kosztów wysyłki. Podobna sytuacja ma miejsce przy bezgtówkowej likwidacji szkody - Warsztat zawsze wystawia fakturę na właściciela samochodu - nieważne czy sam płaci za naprawę, czy przelew przychodzi od ubezpieczalni.
  10. Po zgrupowaniu transakcji w zakładce "Oczekujące na płatność" przenoszą się one do zakładki "Do paczek" a na stronie głównej kwota obrotu dziennego odpowiednio maleje... Coś się źle liczy.
  11. Zawsze wystawiasz dokument (paragon/faktura) zgodnie z kwotą jaką otrzymałeś. Ciebie po prostu nie powinno interesować, czy kupujący sam zapłacił, czy koszt wysyłki zasponsorowało mu Allegro, jego wujek, ciotka, babcia czy jeszcze kto inny. To kupujący umówił się z allegro, że w ramach pakietu smart będą płacić za jego wysyłki i kupujący powinien to odpowiednio rozliczyć (jeśli kupuje na firmę to powinien zaksięgować w koszty tylko towar bez transportu)
  12. Szukam systemu, który zintegruje Subiekta z hurtownią online i możliwością oferowania integracji dropshippingu. Wyobrażam sobie to tak: - w hurtowni online są nasze aktualne stany z subiekta i ceny - zarejestrowany klient ma przypisany poziom cen, dostępne grupy towarów i indywidualny limit kredytowy powyżej którego zamówienia nie są przyjmowane (najlepiej z uwzględnieniem aktualnego salda nierozliczonych faktur z danym kontrahentem w SGT) - dwustronna integracja z popularnymi platformami ecommerce, z których korzystają nasi klienci (np. presta, woocommerce, shoper) - czyli udostępnianie stanów i zbieranie zamówień - zamówienia idą do realizacji w SGT bezpośrednio do odbiorcy (a fv jest wystawiana na partnera zbiorczo)
  13. Tak, mają wydrukowane dokumenty końcowe. Kompletujemy w Prostej Paczce 2. Nie. List przewozowy jest wystawiany w Prostej Paczce. Przez Sello przechodzi kod kraju inny niż Polska, więc Prosta Paczka bezkrytycznie wystawia list zagraniczny.
  14. Nie wiem jak inni, ale my nie korzystamy z czegoś takiego jak lista magazynowa. Drukujemy dokumenty końcowe do wszystkich "zielonych" transakcji i tworzymy paczki - na tym rola Sello się kończy i resztę ogarnia Prosta Paczka. Wysyłamy InPost i GLS - w przypadku InPost Prosta Paczka pokazuje błąd, bo metoda dostawy Allegro minikurier nie działa za granicę, ale w GLS drukuje się list przewozowy z adresem zagranicznym.
  15. Mamy taki problem, że regularnie zdarzają się klienci, którzy wybierają krajowe formy dostawy i podają adres zagraniczny. Allegro niestety na to pozwala i przepuszcza takie FOD-y. Większość takich sytuacji wyłapujemy ręcznie przeglądając transakcje, ale przy dużym wolumenie i zbiorczym drukowaniu dokumentów i listów przewozowych dla transakcji, które świecą na zielono zdarzyło się, że taka transakcja przeszła przez nasze sito i wysłaliśmy produkt warty 30zł + 13zł wysyłka do Belgii (koszt wysyłki 130zł...) Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Jak sobie radzicie? Czy jest szansa na to, by Sello podświetlało na czerwono transakcję z krajem wysyłki innym niż Polska? Mi by nawet wystarczyło, gdyby do transakcji dodawała się automatycznie uwaga "UWAGA ADRES ZAGRANICZNY". Wtedy na pewno pracownik by wyłapał taką sytuację.
×