-
Liczba zawartości
189 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Ostatnia wygrana M. K. w dniu 18 Lipca 2020
Użytkownicy przyznają M. K. punkty reputacji!
Reputacja
29 ExcellentOstatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dam znać, jak wygram
-
a konkretnie to które z pożądanych funkcji posiada ten podlinkowany portal?
-
Proponuję dodanie kolumny "CENA" w dziale Towary w zakładce Transakcje. Aktualnie jest tylko kolumna "Wartość", która nam niewiele daje bo uwzględnia też inne kupione produkty i koszt wysyłki. Chciałbym w tym miejscu zobaczyć historię cen, po których dany towar był sprzedawany.
-
Ja z InPostem jestem w sądzie o te dopłaty. Każdą sprawę najlepiej dodatkowo zgłaszać jako skargę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. https://cik.uke.gov.pl/uslugi-pocztowe/dochodzenie-roszczen/interwencje/
-
Można, ale to półśrodek, bo wtedy transakcje są w dzikiej kolejności. Drukujemy dokumenty końcowe posortowane według towaru "Dotyczy". Chcę odfiltrować te bez notatek do dalszego przetwarzania. Drugi pracownik ma ogarniać transakcje z notatkami.
-
W transakcjach do paczek przydałby się filtr "z notatką". Dzięki temu możnaby łatwo przejrzeć transakcje, które wymagają uwagi.
-
Nowy podmiot startuje od zera. Będzie miał w SGT bazę towarów wraz z tymi samymi zdjęciami i opisami. Zakładałem przegranie tylko aktualnych towarów, ale jeśli to będzie potrzebne to możemy przerzucić też archiwalne towary i kontrahentów. Rozumiem też, że może być problem przez rozjazd numerów ID towarów.
-
Planuję zmianę podmiotu, który będzie sprzedawał towar na Allegro (na tym samym koncie). Jak to najlepiej zrobić w Sello, żeby nie nabałaganić? Chcę zachować ciągłość sprzedaży.
-
Mam jedno konto, z którego przez dłuższy czas nie planuję korzystać. Pytanie, czy po kliknięciu "Dezaktywuj konto" stare aukcje transakcje będą dalej widoczne czy zostaną usunięte? Czy będzie za jakiś czas możliwa ponowna aktywacja i powrócenie do starych danych?
-
Zdarza nam się co jakiś czas, że klient podaje zagraniczny adres wybierając krajową formę dostawy. Allegro niestety takie zamówienia przepuszcza i nie widzi w tym żadnego problemu. Nasz sposób pracy jest mocno zautomatyzowany i wszystkie zamówienia "można przetwarzać" idą do pakowania. Niektóre takie zamówienia wyłapujemy na etapie generowania listu przewozowego jeśli dana metoda dostawy zwróci błąd - na przykład zamówienia do Hiszpanii z metodą dostawy Allegro Minikurier24 InPost... Ale na przykład zamówienie metodą dostawy Kurier GLS za 12zł pojechało do Austrii gdzie nas wysyłka kosztowa
-
Wznowiłem aukcję w Allegro w nadziei, że wtedy ją pobierze, ale niestety dalej sypie tymi samymi błędami.
-
Parametry są aktualne. Rzeczywiście aukcja jest zakończona w Allegro, ale nie wiem od kiedy - bo w Sello cały czas jest w trwających.
-
Dla jednej aukcji od wczoraj w raporcie pojawiają się błędy bez treści: Problem dotyczy tylko jednej oferty.
-
A nie myśleliście o tym, żeby zrobić jakiś system wtyczek do Sello? Może coś na wzór sfery w GT? Wtedy firmy zewnętrzne załatwiłyby szybko za Was robotę związaną z dodatkowymi integracjami, a Sello byłoby dzięki temu bardziej konkurencyjne.
-
Ja z tej funkcji nie korzystam, bo można sobie mocno namieszać. Klikając zwrot paczki transakcja pojawia się ponownie w "do paczek". Przez to pracując na kilku stanowiskach jednocześnie może się zdarzyć, że towar zostanie ponownie wysłany. Według mnie zwroty powinny być raczej połączone z transakcją a nie z paczką. Potrzebny jest stan transakcji "zwrócona" (bo "anulowana" to u nas zazwyczaj transakcje, które nie zostały nigdy opłacone. W tej chwili radzimy sobie notatkami i cechami transakcji, ale to jest amatorskie rozwiązanie.