Skocz do zawartości
Forum użytkowników

M. K.

Użytkownik
  • Ilość treści

    139
  • Rejestracja

  • Wygrane dni

    3

M. K. wygrał w ostatnim dniu 5 lipca

M. K. ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

19 Good

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. W okienku do generowania pliku epp dla biura rachunkowego jest możliwość wyboru wszystkich kas i wszystkich rachunków bankowych, ale nie można wybrać wszystkich magazynów... Czy to jakieś niedopatrzenie twórców programu? Przez to trzeba dla każdego magazynu generować osobny plik. I niestety w każdym pliku są dodawani wszyscy kontrahenci. W ten sposób plik z 1 fakturą sprzedaży waży 6 MB i zawiera dane 20000 kontrahentów. Czy jest jakaś opcja, by nie dodawać wszystkich kontrahentów do pliku?
  2. Klient zakupił jeden produkt na jednym naszym koncie, drugi na drugim naszym koncie. Najprawdopodobniej dodał je do koszyka i zapłacił łącznie jedną transakcją. Jest ten sam numer zamówienia na obydwu kontach. Formularz podpina się tylko do jednej transakcji (Sello pobrało formularz tylko dla jednej z nich), formularz dotyczący płatności za zakup z konta1 został podpięty do zakupu na koncie2.
  3. Czy macie jakiś sposób na to by zaplanować zakończenie wyróżnień? Płacimy 19zł za 10 dni. Jeśli aukcję wyróżniliśmy w czwartek to wyróżnienie się odnawia w weekend, kiedy nie pracujemy.
  4. nie mam u siebie takiego foldera... (Windows 10) EDIT: folder tworzy się dopiero po uruchomieniu Sello jako administrator z włączonym logowaniem U mnie od wczoraj regularnie wywala sello. Nie zdąży pobrać żadnych transakcji.
  5. Rzeczywiście jest w notatkach. To zamierzone? Przyzwyczajony do Paczkomatów nie wpadłem na to, by szukać go gdziekolwiek indziej niż w "Adres do wysyłki"...
  6. Klient wybrał dostawę do punktu w ramach Allegro UPS Odbiór w punkcie: Sello w FOD nie pokazuje adresu punktu odbioru tylko adres odbiorcy przesyłki: Dla Paczkomatów wszystko działa poprawie, tylko dla metody UPS Odbiór w punkcie występuje błąd.
  7. Nasz znajomy chce wystawiać na Allegro towar będący własnością mojej firmy. Z różnych powodów (w tym organizacji pracy) moja firma wystawiałaby paragony/faktury bezpośrednio na klienta końcowego. On przekazywałby wszystkie wpłaty otrzymane za pośrednictwem Allegro na konto mojej firmy (dostawcy). Jego konto byłoby obsługiwane przez nas w Sello. Pobrania trafiałyby bezpośrednio na nasze konto. Znajomy raz w miesiącu wystawi nam fakturę za pośrednictwo. Czy takie rozwiązanie jest dopuszczalne? Ktoś się z tym spotkał?
  8. Pomogło odłączenie sklepu i podłączenie (bez jakiejkolwiek zmiany innych ustawień)...
  9. Mam problem z synchronizacją Sprint2 <-> SGT dla jednego ze sklepów (reszta działa poprawnie). Pojawia mi się taki komunikat: Zapora jest wyłączona, serwer SQL pozwala na połączenia zdalne. Programem zarządzanie mogę się bez problemu zdalnie zalogować do sklepu. Próbowałem też uruchomić synchronizację na komputerze sklepowym. Wtedy otrzymuję inny błąd:
  10. Rzeczywiście w szablonie nie było wybrane konto. Dzięki.
  11. Kontekst konta? Nie widzę w tym okienku wyboru konta, ale to może dlatego, że mam tylko jedno konto?
  12. Czy jest możliwość ustawienia w szablonach aukcji cennika dostawy? Mam zaimportowane cenniki z Allegro do Sello. W okienku tworzenia nowej aukcji są normalnie dostępne wszystkie cenniki, a w szablonach w rozwijanej liście jest tylko (brak).
  13. Teraz już 1.58 SP1 HF1 EDIT: całkowite odinstalowanie i ponowne zainstalowanie SGT pomogło naprawić błąd. Dzięki!
  14. Podczas synchronizacji z SGT otrzymuję błąd: Stało się tak po aktualizacji Win10 na serwerze. Na pozostałych komputerach Sello z SGT łączy się normalnie. Zaktualizowałem już SGT do najnowszej wersji - nie pomogło. Sello jest aktualne. PLS HLP!
  15. Powyżej masz przyczynę całego problemu. Nie zrobiłeś dobrze. W przypadku reklamacji powinieneś zwrócić całą otrzymaną wpłatę od Klienta PLUS koszt odesłania towaru przez Klienta do Ciebie. Ja podzielam zdanie Allegro i również wątpię, by Klient poniósł koszt jedynie 8,99 zł za odesłanie (bo musiałby Ci wysłać to do Paczkomatu na umowie Allegro - co nie jest możliwe). Dlaczego po prostu nie poprosiłeś Klienta o udokumentowanie poniesionych kosztów zwrotu? Przez własną upartość i o głupie 5 złotych masz zablokowane konto. Zamiast rozwiązać problem konkretnie szukasz kontaktu telefonicznego do "jakiegoś naczelnika"
×