Skocz do zawartości

Mariusz Janota

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mariusz Janota's Achievements

0

Reputacja

  1. Czy jest możliwość stworzenia raportu, który pokazywałby ilość zadekretowanych / zaksięgowanych dokumentów w księgach oraz ilość dokumentów wpisanych do ewidencji VAT? Brakuje takiego raportu, który generowałbym zestawienie z podziałem na klienta i ilość dokumentów w danym miesiącu, żeby sprawdzić czy klienci zostali zafakturowani za prawidłową ilość dokumentów. Często zdarza się, że klient dostarcza dokumenty po czasie i muszą być zaksięgowane w okresach poprzednich. Jeśli pracownik tego nie zapisze to niestety uciekają ilości dokumentów doksięgowanych, a klient się cieszy.
  2. Dzień dobry, od 2020 roku używaliśmy rozwiązania firmy AGBIT z Warszawy do importu godzin z RCP do Gratyfikanta Nexo Pros - tzw Import RCP. Niestety firma wycofała się z tego rozwiązania, więc potrzebujemy nowego rozwiązania, które zaczyta godzin z RCP, który używa nasz klient i zaimportuje dane do ewidencji czasu pracy w Gratyfinakt Nexo Pro. Nowy system RCP klienta generuje pliki w Excel i CSV. Jeśli ktoś korzysta z tego typu rozwiązań lub zna firmę, która to może zrobić to będę wdzięczny za namiar.
  3. Dzień dobry, od 2020 roku używaliśmy rozwiązania firmy AGBIT z Warszawy do importu godzin z RCP do Gratyfikanta Nexo Pros - tzw Import RCP. Niestety firma wycofała się z tego rozwiązania, więc potrzebujemy nowego rozwiązania, które zaczyta godzin z RCP, który używa nasz klient i zaimportuje dane do ewidencji czasu pracy w Gratyfinakt Nexo Pro. Nowy system RCP klienta generuje pliki w Excel i CSV. Jeśli ktoś korzysta z tego typu rozwiązań lub zna firmę, która to może zrobić to będę wdzięczny za namiar.
  4. piszę zgłoszenie błędu, że składki pomimo zainstalowania wersji 41.1.1 nie odliczają się prawidłowo, a z uporem maniaka otrzymuję ciągle odpowiedź, że działa. wykonałem wszystko zgodnie z ładnym PrtScn. U mnie się liczy źle zaliczka.
  5. Witam, jak ustawić w subiekt 123 fakturę cykliczną z datą wystawienia np 01.03, ale datą sprzedaży żeby była ostatni dzień miesiąca poprzedniego.
  6. Witam, czy ktoś z Państwa również ma problem z wysyłką e-maila do klienta z informacją o zobowiązaniu wynikającym z JPK-VAT? Po aktualizacji kiedy generujemy wiadomości do klientów przez e-sprawozdawczość JPK i wybieramy wyślij e-mail, wskazując szablon wiadomości jaki mamy stworzony specjalnie dla JPK-VAT. W rezultacie otrzymujemy komunikat, "Odwołanie do obiektu nie zostało ustanowione na wystąpienie obiektu" Oczywiście po wysyłce baz danych do sprawdzenia INSERT w odpowiedzi standardowo odpowiada, że nie mogą powtórzyć takiego błędu.
  7. Witam, sprawdzałem dzisiaj wysyłkę i nadal nie działa. Podstawia się domyślny szablon.
  8. mam dokładnie ten sam problem sprawa INS-329653 przygotowałem szablon wiadomości specjalny do wysyłki danej deklaracji (PIT11). Szablon wiadomości jest taki sam w bazie Biura oraz u wszystkich klientów. W bazie Biura można zaznaczyć, że ten szablon dotyczy deklaracji podatkowej. U klientów jest możliwość tylko zaznaczenia dowolny, ponieważ system zgłasza komunikat, że zmiana zaznaczenia wymaga dostępu do Gestora. Z biura przez operacje wybieram deklaracje skarbowe - wyślij e-mail - wskazuję szablon wiadomości przygotowany i nazwany Wysyłka PIT11 (nazwa jest taka sam w biurze i u klienta). Maile generują się z treścią domyślnego szablonu Wysyłka deklaracji skarbowej. Dlaczego nie mogę wysłać wiadomości według szablonu, który przygotowałem wcześniej dla deklaracji PIT11?" Odpowiedź Dzień dobry.Wybrany szablon w kreatorze operacji zbiorczej jest ignorowany. Widać to w posumowaniu w tabelce Parametry operacji - Szablon: Domyślny szablon z podmiotu. Zgodnie z tym wiadomość zostanie wygenerowana wg szablonu ustawionego w Domyślny szablon wiadomości w parametrze Parametry deklaracji i JPK_VAT na bazie klienta biura (załącznik). Wobec powyższego co robić, aby wysyłać wiadomość według wybranego szablonu?
  9. z tą nieograniczoną ilość wiadomości jest nieco inaczej przygotowałem szablon wiadomości specjalny do wysyłki danej deklaracji (PIT11). Szablon wiadomości jest taki sam w bazie Biura oraz u wszystkich klientów. W bazie Biura można zaznaczyć, że ten szablon dotyczy deklaracji podatkowej. U klientów jest możliwość tylko zaznaczenia dowolny, ponieważ system zgłasza komunikat, że zmiana zaznaczenia wymaga dostępu do Gestora. Z biura przez operacje wybieram deklaracje skarbowe - wyślij e-mail - wskazuję szablon wiadomości przygotowany i nazwany Wysyłka PIT11 (nazwa jest taka sam w biurze i u klienta). Maile generują się z treścią domyślnego szablonu Wysyłka deklaracji skarbowej. Dlaczego nie mogę wysłać wiadomości według szablonu, który przygotowałem wcześniej dla deklaracji PIT11?" Odpowiedź ze strony INSERT jest nic nie wnosząca Dzień dobry.Wybrany szablon w kreatorze operacji zbiorczej jest ignorowany. Widać to w posumowaniu w tabelce Parametry operacji - Szablon: Domyślny szablon z podmiotu. Zgodnie z tym wiadomość zostanie wygenerowana wg szablonu ustawionego w Domyślny szablon wiadomości w parametrze Parametry deklaracji i JPK_VAT na bazie klienta biura (załącznik). Sprawa INS-329653 Może tutaj ktoś podpowie jak wysyłać szablony wiadomości, które przygotowałem w zależności od potrzeby. Póki co można wysłać tylko jeden szablon - domyślny.
  10. Przy wysyłce danych do Portalu biura mam stale komunikat "UPŁYNĄŁ LIMIT CZASU OPERACJI"
  11. Chyba nie do końca, ponieważ wysyłając dane do Portalu Biura mam komunikat " UPŁYNĄŁ LIMIT CZASU OPERACJI"
  12. Witam, od wczoraj mamy problem z serwerem e-usług. Nie można wysyłać danych do Portalu Biura. Aktualnie po uruchomieniu serwera usług pojawia się taki komunikat:
  13. Witam, niestety taki sam komunikat otrzymałem przy próbie modyfikacji treści szablonu wiadomości, który był standardowym w programie nexo. Nie mogę go teraz usunąć, ani zmodyfikować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...