Grzegorz Sitarz 4 Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 w Obsługa płatności Witam. Tak się stało że przez przypadek wyłączyłem w Parametrach Subiekta - Płatności - obsługa płatności była ustawiona na NIE. Więc dokumenty zakupu i sprzedaży nie generowały dokumentów finansowych. Zorientowałem się po pewnym czasie ale już zdążyliśmy wystawić sporo dokumentów. I tu moje pytanie, czy jest jakiś sposób bez tworzenia nowych dokumentów (albo eksportowania i ponownego zaciągania) utworzenie tych dokumentów rozrachunkowych?????? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 w Obsługa płatności Witam, Panie Grzegorzu, proszę o kontakt - sprawdziłem właśnie pewne rozwiązanie i zdaje się, że będę mógł pomóc. Link to postu
Polecane posty