Skocz do zawartości

Nie działa zakładka "Wszystkie" transakcje w Sello.

Polecane posty

Witam.

Jak w temacie. Przestała działać zakładka "Wszystkie" w transakcjach Sello. Próba kliknięcia na zakładkę skutkuje przywieszeniem się Sello na kilka minut i powrotem do poprzedniej zakładki.

Baza jest optymalizowana. Ma w tym momencie ~0,7GB.

Czy miał ktoś z szanownych forumowiczów taki problem?

Gdzie szukać przyczyny?

Pozdrawiam 

Link to postu

Witam

 

Potwierdzam.

U mnie problem pojawił się w dniu dzisiejszym.

Nie można dostać się w TRANSAKCJACH na zakładkę WSZYSTKIE.

 

Wersja 1.19.0 BETA1 - baza danych 6520 MB

system Windows XP sp3

 

problem poważny, uniemożliwia prace.

 

Program długo myśli po kliknięciu na ikonę TRANSAKCJE. Po pewnym czasie

udaje mu się przełączyć, lecz można korzystać tylko z 3 zakładek, ostatnia z nich

"WSZYSTKIE" nie przełącza się po i tak długim czasie oczekiwania.

 

Proszę o pomoc

 

 

 

 

Link to postu

Witam.

Jak w temacie. Przestała działać zakładka "Wszystkie" w transakcjach Sello. Próba kliknięcia na zakładkę skutkuje przywieszeniem się Sello na kilka minut i powrotem do poprzedniej zakładki.

Baza jest optymalizowana. Ma w tym momencie ~0,7GB.

Czy miał ktoś z szanownych forumowiczów taki problem?

Gdzie szukać przyczyny?

Pozdrawiam 

Restart komputerów nie pomaga?

Która wersja Sello?

Jaki Windows?

Czy nie pomieszałeś sobie ustawień w pliku Sello.xml?

Czy stało się to po jakiejś operacji w Sello lub Windowsie?

Czy są włączone automatyczne aktualizacje systemu?

Czy dotyczy to tylko tej zakładki czy reszta Sello działa normalnie?

 

Program długo myśli po kliknięciu na ikonę TRANSAKCJE. Po pewnym czasie

udaje mu się przełączyć, lecz można korzystać tylko z 3 zakładek, ostatnia z nich

"WSZYSTKIE" nie przełącza się po i tak długim czasie oczekiwania.

Czy masz ustawione jakieś filtry w module transakcji?

Czy coś się zmienia jak się ustawi filtr na bieżący miesiąc?

Jaka jest liczba transakcji w module transakcji?

Link to postu

Witam

 

Wczoraj ostatnią operacją przed wyłączeniem komputera jaką zrobiłem było

użycie filtra "w stanie: nowe" w zakładce wszystkie:

- wyświetliło bez problemów wszystkie nowe transakcje z gwiazdką -  z całego weekendu.

 

w odpowiedzi na pytania:

- Czy masz ustawione jakieś filtry w module transakcji?

odp: ustawiłem tylko ten o którym wspomniałem wyżej.

 

- Czy coś się zmienia jak się ustawi filtr na bieżący miesiąc?

odp: teraz pracuję na pozostałych zakłądakch i wszystko działa - tylko strasznie długo myśli przy wybraniu filtrów

 

- Jaka jest liczba transakcji w module transakcji?

odp: teraz nie mogę określić zbiorczo gdyż nie mam dostępu do zakładki "wszystkie" ale z tego co pamiętam to około 45000

 

 

 

Link to postu

Witam Panów.

Odpowiadając na pytania.

 

Restart komputerów nie pomaga?

-Nie.

 

Która wersja Sello?

1.19.0 BETA1

 

Jaki Windows?

Windows 7 x64

 

Czy nie pomieszałeś sobie ustawień w pliku Sello.xml?

Z tego co mi wiadomo to nie. Ale jeśli jest możliwość zweryfikowania to z chęcią sprawdzę.

 

Czy stało się to po jakiejś operacji w Sello lub Windowsie?

Wybranie filtra "Nowe" w zakładce "Wszystkie".

 

Czy są włączone automatyczne aktualizacje systemu?

Tak.

 

Czy dotyczy to tylko tej zakładki czy reszta Sello działa normalnie?

Reszta Sello działa normalnie. Tylko troszkę wolniej niż zwykle.

 

Czy masz ustawione jakieś filtry w module transakcji?

W tym momencie nie mam.

 

Czy coś się zmienia jak się ustawi filtr na bieżący miesiąc?

niestety nie.

 

Jaka jest liczba transakcji w module transakcji?

Trudno oszacować. Ale około ~10 000

 

Pozdrawiam

Link to postu

U mnie na 1.19 BETA filtr "nowe" działa normalnie. Muszą więc być jakieś dodatkowe czynniki.

 

Sprawdźcie jeszcze jakie macie wielkości baz danych, są mniej więcej w tej lokalizacji:

c:\Program Files\Microsoft SQL Server 2008\MSSQL\Data\nazwa_bazy.mdf

 

Czy jak ustawicie w transakcjach oczekujących na płatność filtr z bieżącego miesiąca i następnie wybierzecie zakładkę wszystkie to czy się otworzy, czy nadal się zawiesza?

Link to postu

Często niedziałające zakładki spowodowane są uszkodzeniem bazy.

Przywróćcie bazę z ostatniego dnia, w którym wszystko działało do nowego podmiotu, aby nie nadpisać bieżących danych i zobaczcie czy nadal działa.

 

Jeśli tak - problemu trzeba szukać w tym kierunku,

jeśli też nie - problemem może być instalacja Sello lub SQL Servera.

Wówczas warto przeinstalować te programy.

Link to postu

Witam ponownie

 

odpowiadam na pytania:

- Czy na zakładkę można wejść będąc zalogowanym na innego użytkownika?

odp.: nie można przejść na zakładkę będąc zalogowanym jako inny użytkownik

 

- Czy jak ustawicie w transakcjach oczekujących na płatność filtr z bieżącego miesiąca i następnie wybierzecie zakładkę wszystkie to czy się otworzy, czy nadal się zawiesza?

odp.: nic to nie daje

 

Dodatkowo zrobiłem reinstalacje sello 1.19.0 beta1 poprzez całkowite odinstalowanie. Nic nie pomogło.

Odchudziłem nieco bazę danych. To również nie pomogło.

 

Z tego co wyczytałem to kolega kosmo333 zrobił tę samą czynność. Wybrał filtr NOWE w zakładce WSZYSTKIE. Po tej operacji po uruchomieniu ponownie komputera wystąpił problem.

 

 

Link to postu

Przeinstalowanie programu raczej nic tutaj nie pomoże. Jeśli jest tu problem to jest problem w bazie.

Kilka dni temu mieliśmy podobny przypadek ale w aukcjach trwających. Z powodu niepoprawnych danych w bazie jedna z kolumn nie mogła się wyliczyć poprawnie co uniemożliwiało załadowanie listy aukcji.

 

Niestety nie powtarzamy jednak tego błędu, więc najszybszym sposobem jego rozwiązania jest podesłanie do nas bazy w celu sprawdzenia co powoduje problem. Proszę napisać na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku - podamy instrukcję, co dalej.

Link to postu

Niestety serwer SQL nie potrafi sobie poradzić z zapytaniem sprawdzającym czy są notatki, które powstaje jeśli dorzucimy notatki z transakcji i z aukcji. Chcemy ten błąd również poprawić więc wypuszczenie wersji może się lekko przesunąć. Ale staramy się wypuścić jak najszybciej to będzie możliwe.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...