miaqa 1 Napisano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 w Umowa z PP - przesyłka firmowa A właśnie z Waszego doświadczenia ile trwa takie przekazanie zbioru do PP ? Jeśli np.jutro dodam kolejne paczki o g. np. 12 i o 14 je nadam to dane do nich dotrą ? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 w Umowa z PP - przesyłka firmowa Czasem 10 min, a czasem nie wiadomo ile bo idę np. po prawie 24 godzinach i nie ma. Panie wtedy muszą wprowadzić paczki ręcznie, a to trwa. Cytuj Link to postu
miaqa 1 Napisano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 w Umowa z PP - przesyłka firmowa Dzisiaj nadałam pierwsze Mini Paczki i z przesyłaniem danych itd wszystko ok, ale sam proces nadawania tego jest dłuższy niż w przypadku listów poleconych, które wysyłałam dotąd. Skanowanie każdego listu swoje trwa, a system zbyt szybki nie jest, potem sprawdzanie danych itd. Tak myślę czy można to jakoś usprawnić, może jest jakieś rozwiązanie, żeby szło szybciej, które mogę zaproponować paniom z mojej poczty. Zablokowałam okienko i się koleja na całą filię zrobiła . Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 w Umowa z PP - przesyłka firmowa Skąd na to czas ?? ;D A jest transformata do MP? (przyznaję się, nie mam czasu teraz szukać a Ty dużo wiesz...) Jak nie ma jak jest ;D ;D https://forum.sello.pl/index.php?topic=6846.0 Mamy pytanie do Ks.Robak - czy żeby drukowało na etykiecie 'PRIORYTET' to trzeba coś ustawić extra? (mam dwie opcje przesyłki MINI bez priorytetu i z zaznaczonym) U mnie tak czy tak drukuje nr paczki z Sello. Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 w Umowa z PP - przesyłka firmowa Tak myślę czy można to jakoś usprawnić, może jest jakieś rozwiązanie, żeby szło szybciej, które mogę zaproponować paniom z mojej poczty. Zablokowałam okienko i się koleja na całą filię zrobiła . Porozmawiaj z paniami, poproś aby podbiły Tobie książkę nadawczą wydrukowaną z EN i po prostu zostawiaj im te paczki. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 w Umowa z PP - przesyłka firmowa Skąd na to czas ?? ;D A jest transformata do MP? (przyznaję się, nie mam czasu teraz szukać a Ty dużo wiesz...) Jak nie ma jak jest ;D ;D https://forum.sello.pl/index.php?topic=6846.0 Mamy pytanie do Ks.Robak - czy żeby drukowało na etykiecie 'PRIORYTET' to trzeba coś ustawić extra? (mam dwie opcje przesyłki MINI bez priorytetu i z zaznaczonym) U mnie tak czy tak drukuje nr paczki z Sello. W chwili obecnej nie ma takiej opcji na etykiecie. Choć sam przyznaje, że mi też przydałoby się coś takiego mieć. Postaram się dorobić, ale w weekend. Czy sam mały napis u góry etykiety wystarczy ? Czy lepiej zrobić coś ala naklejka priorytet, czyli w ramce i z francuską wersją ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 w Umowa z PP - przesyłka firmowa Skąd na to czas ?? ;D A jest transformata do MP? (przyznaję się, nie mam czasu teraz szukać a Ty dużo wiesz...) Jak nie ma jak jest ;D ;D https://forum.sello.pl/index.php?topic=6846.0 Mamy pytanie do Ks.Robak - czy żeby drukowało na etykiecie 'PRIORYTET' to trzeba coś ustawić extra? (mam dwie opcje przesyłki MINI bez priorytetu i z zaznaczonym) U mnie tak czy tak drukuje nr paczki z Sello. W chwili obecnej nie ma takiej opcji na etykiecie. Choć sam przyznaje, że mi też przydałoby się coś takiego mieć. Postaram się dorobić, ale w weekend. Czy sam mały napis u góry etykiety wystarczy ? Czy lepiej zrobić coś ala naklejka priorytet, czyli w ramce i z francuską wersją ? A to niepotrzebnie Cię niepokoję, bo jakoś mi się wyczytało, że jest taka opcja, a potem nie mogłem znaleźć. To już wiem, że nie mogłem znaleźć. Chyba to było w innym wątku. Tak że dla mnie to nie jest priorytet, ten "priorytet"... Co do formy, to pewnie lepiej zwykły napis, bo łatwiej zrobić i nikt nie zapyta, czemu taka grafika a nie taka... (na poczcie nie zapyta) Cytuj Link to postu
miaqa 1 Napisano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 w Umowa z PP - przesyłka firmowa Ja znowu z zapytaniem . Wprowadziłam dzisiaj 50 mini paczek, przesłałam zbiór do UP, zatarabaniłam się z tym na pocztę i na drzwiach znalazłam kartkę "awaria systemu, przepraszamy ". Nie chciano ode odebrać przesyłek. I w związku z tym pytanie czy ja mogę to jakoś odkręcić i przesłać ponownie zbiór do innego UP ? Czy jeśli wprowadziłam datę wysyłki 1.02 to mogę ewentualnie te przesyłki nadać w dniu jutrzejszym, nie będzie problemu ? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 1 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2016 w Umowa z PP - przesyłka firmowa Zdaje się, że nie da się zmienić urzędu po wysłaniu. Co do daty - są 3 dni na nadanie od rejestracji. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.