Skocz do zawartości

Subiekt nexo 8 isello

Polecane posty

  • 2 miesiące temu...

Powiem tak wydałem na ten program razem z insertem nexo ponad 1500 zł nic nie działa jak trzeba. teraz rezygnując już z funkcjonalności sello z nexo (bo i tak nie chce działać)zainstalowałem na nowo kupionym kompie sello (win 10 x64) oczywiście nie działa bo nie może znalezc bazy danych czy coś ja nie jestem informatykiem do jasnej cholery kupuje program aby działał a nie mam kombinować  !!!!

co ja mam zrobić kasa wydana a w sumie du... (ponadto nexo nie potrafi sprzedawać poniżej stanów magazynowych, statystyki sprzedazy są rozjechane gdy sie sprzedaje na stanach ujemnych {zostaje na zerze i tam siedzi}) DOSYĆ MAM TYCH PROGRAMÓW !!!

Link to postu

Powiem tak wydałem na ten program razem z insertem nexo ponad 1500 zł nic nie działa jak trzeba. teraz rezygnując już z funkcjonalności sello z nexo (bo i tak nie chce działać)zainstalowałem na nowo kupionym kompie sello (win 10 x64) oczywiście nie działa bo nie może znalezc bazy danych czy coś ja nie jestem informatykiem do jasnej cholery kupuje program aby działał a nie mam kombinować  !!!!

 

Ciężko cokolwiek doradzić. Może poproś znajomego, który pomógłby Ci w prawidłowej instalacji Sello i nexo, a dalej z użytkowaniem poradził byś sobie sam.

 

Sello do pracy potrzebuje bazy danych. Ale program sam nie wie gdzie ona jest, bo baza jest Twoja, Ty ją tworzysz i Ty wiesz na jakim serwerze, na jakiej instancji serwera i pod jaką nazwą się kryje.

 

Zupełnie jak Word - też jak nie wskażesz pliku do otwarcia to masz sam interface :)

 

co ja mam zrobić kasa wydana a w sumie du... (ponadto nexo nie potrafi sprzedawać poniżej stanów magazynowych, statystyki sprzedazy są rozjechane gdy sie sprzedaje na stanach ujemnych {zostaje na zerze i tam siedzi}) DOSYĆ MAM TYCH PROGRAMÓW !!!