Skocz do zawartości

Wietrzenie magazynu promocja masowa zmiana opisu szablonów

Polecane posty

Witam serdecznie

Chcemy zrobić wiosenne wietrzenie magazynów, chciałbym przerobić kilkaset szablonów, czy istnieje możliwość masowej edycji szablonów, mam na myśli zamianę kodu html w opisie szablonów.

 

Moje pytania:

1. Jeżeli zaznaczę kilkaset szablonów w sello i kliknę PPM wybiorę zmiany zbiorcze>opis, stawiam ptaszka następnie wklejam w pierwsza (zmieńtekst) rubrykę cały stary kod a drugą (na) nowy kod czy ta operacja się powiedzie i nie przyniesie jakiś skutków ubocznych ?:)

 

Jeżeli ta operacja jest ryzykowna to jak radzicie to zmienić? klikając każdy szablon i w opisie zmieniać kod html zajmie mi wieki.

 

2. Czy istnieje jakiś tag aby wkleić starą cenę tak aby była przekreślona ? (ogólnie chodzi o tag bo resztę grafik oprawi odpowiednim kodem html)

 

Proszę o poradę lub informację w jaki sposób wy to robicie?

 

 

Link to postu

1. Nikt nie odpowie na to pytanie w jednoznaczny sposób :). Zawsze, w każdym procesie coś może pójść nie tak. Jeśli są jakieś wątpliwości, czy funkcja zadziała dobrze, że nie popełni się błędu to zawsze można zrobić przed jej wywołaniem backup bazy danych. Jeśli coś pójdzie nie po myśli to będzie można odtworzyć poprzedni stan bazy. Warto to jednak robić gdy akurat na Sello nikt nie pracuje.

 

2. Stara cena nie jest zapamiętywana. Można to zrobić dodają sobie pole własne do towaru i wpisując tam starą cenę.

Potem w szablonie można użyć np takiego zapisu:

[Towar::PW::stara_cena
| template=`<span class="staracena">{value}</span>`
]

 

W ten sposób tag zostanie wygenerowany jako <span class="staracena">13,99</span> tylko jeśli tag będzie wypełniony.

 

Z odrobiną pomocy programistycznej można by też dorobić automatyczny mechanizm oparty na trigerach w bazie, który w razie wystąpienia przeceny towaru przepisałby starą cenę do pola własnego przypisanego do towaru.

Link to postu

Witam

Dziękuję za pomoc, jednak obawiam się, że standardowa opcja zmiany opisu szablonów nie zadziała, mam powklejane w różne szablony kody z panelami i nie każdy szablon ma identyczny kod html.

 

Trochę ubogo to jest rozwiązane, może warto pomyśleć aby do produktu dodać zakładkę w której można było zrobić promocję, tak aby podać cenę główną oraz cenę promocyjną, i aby sello automatycznie obliczało ile % klient oszczędza, porobić do tego tagi tak aby można było wkleić w szablonie cene pierwotną, cene promocyjną oraz tag z ilością % które klient oszczędza, fajnie gdyby sello automatycznie naklejało szarfę na fotki z kwotą lub %. (tak jak to działa przykładowo w prestashop)

 

Na dziś nie widzę rozwiązania tego w szybki sposób, nim bym sobie poradził z szablonami to by się wiosna skonczyła :)

Link to postu

Ale właśnie po to są pola własne, abyśmy nie musieli dodawać za każdym razem kolejnych pól na różne potrzeby użytkowników. Jedna osoba potrzebuje zrobić promocje, inna mieć datę ważności, jeszcze inna jakieś szczegółowe dane dotyczące towaru. Planujemy dodać również operacje matematyczne na tagach więc i procenty będzie można wyliczyć.

 

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...