Skocz do zawartości

Wiadomość nie wyświetla się poprawnie

Polecane posty

Inne wiadomości są wyświetlane normalnie.

 

W dowolnym podglądzie.

 

Kawałek kodu poniżej

 

dkim="pass reason="1024-bit key";

  unprotected key" header.d="allegro.pl header.i=@allegro.pl header.b=JEXmtEvm";

dkim-adsp=pass; dkim-atps=neutral

Received: from smtpfarm6.allegro.pl (smtpfarm6.allegro.pl [194.0.251.101]) by in6.mail.ovh.net (Postfix) with ESMTPS id 23C92326E for <allegro@kin.pl>;

Mon, 12 Sep 2016 16:03:26 +0200 (CEST)

DKIM-Signature: v=1; a="rsa-sha256"; c=simple/simple;

d=allegro.pl; i=@allegro.pl; q=dns/txt; s=dkim1024;

t=1473689006; x=1505225006;

h="to:subject:mime-version:content-transfer-encoding:from: reply-to:message-id:date";

bh="TzNss6WSBBaqmVCxjO7NPWdecARWwa8NVACM0G5NVRI=";

b="JEXmtEvmHLnTfUjcm0RmDzGRRXnydKmP1q84vg7eDz7RTgNcOPp0m9Ko gGz8qR9Dpd1aCJjdurBelDV7JrkqoVNd9voYnub1Unv

Link to postu

Ja tez mam podobne problemy. Od kilku nadawców przychodzą takie maile:

 

SFS:(10009020)(6009001)(7916002)(199003)(189002)(106356001)(6116002)(105586002)(19627405001)(224313004)(224303003)(106116001)(89622001)(19625215002)(87936001)(33656002)(74316002)(16236675004)(99936001)(5002640100001)(7846002)(5660300001)(7736002)(9686002)(86362001)(54356999)(50986999)(122556002)(8936002)(7696003)(5640700001)(74482002)(1730700003)(81166006)(10400500002)(189998001)(3846002)(2501003)(586003)(76576001)(68736007)(450100001)(97736004)(107886002)(110136002)(66066001)(11100500001)(102836003)(2900100001)(229853001)(101416001)(3660700001)(3280700002)(2351001)(92566002)(2906002)(77096005)(81156014);

DIR:OUT;SFP:1101;SCL:1;SRVR:DB5PR03MB1767;

H:DB5PR03MB1767.eurprd03.prod.outlook.com;FPR:;SPF:None;

PTR:InfoNoRecords;A:1;MX:1; LANG:pl;

received-spf: None (protection.outlook.com: poczta-polska.pl does not designate permitted sender hosts)

spamdiagnosticoutput: 1:99

spamdiagnosticmetadata: NSPM

MIME-Version: 1.0

X-OriginatorOrg: poczta-polska.pl

X-MS-Exchange-CrossTenant-originalarrivaltime: 07 Sep 2016 09:50:55.5756 (UTC)

X-MS-Exchange-CrossTenant-fromentityheader: Hosted

X-MS-Exchange-CrossTenant-id: 4bcb4b1e-c53e-45fc-ab76-c90b915da444

X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DB5PR03MB1767

X-Virus-Status: No

X-Virus-Checker-Version: clamassassin 1.2.4 with clamdscan / ClamAV 0.96.1/21891/Tue Jul 12 20:44:44 2016

X-Brightmail-Tracker: AAAAAA==

X-Brightmail-Tracker: AAAAAA==

Content-Type: multipart/mixed;

boundary=_004_DB5PR03MB176792C1F474E013F0F3522C82F80DB5PR03MB1767eurp_

 

This is a multi-part message in MIME format.

 

--_004_DB5PR03MB176792C1F474E013F0F3522C82F80DB5PR03MB1767eurp_

Content-Type: multipart/alternative;

boundary=_000_DB5PR03MB176792C1F474E013F0F3522C82F80DB5PR03MB1767eurp_

 

This is a multi-part message in MIME format.

 

--_000_DB5PR03MB176792C1F474E013F0F3522C82F80DB5PR03MB1767eurp_

Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Content-Type: text/plain; charset="windows-1250"

 

Witam,

 

 

COF SRKU Warszawa przesy=B3a w za=B3=B9czeniu skan z=B3o=BFonej przez Pa=F1=

stwa reklamacji.

 

Link to postu

Problem wydaje się być powiązany z komputerem. Podesłane do nas wiadomości wyświetlane w nieprawidłowy sposób są u nas prezentowane poprawnie.

 

Proszę spróbować przywrócić domyślne ustawienia w opcjach internetowych na zakładce zaawansowane. Czy to przynosi jakiś efekt?

Link to postu

Dziś wieczorem spróbuje zainstalowac sello na laptopie i przenies baze. Zauważyłem że gdy próbuje odpisać na wiadomość to otwiera sie ona w innym oknie i wyświetla prawidłowo. Generalnie odinstalowałem ie 11 wrocilem do 8 ale to samo.. potem ponowna instalacja ie 11 i reset ustawień zaawansowanych ale niestety bez zmian.

Link to postu

U mnie kiedyś także były krzaki, teraz się ustabilizowało (być może ma to związek ze zmianą hostingu i systemu operacyjnego)

 

Obecnie mam tylko jedna wiadomość która nie jest wyświetlana w Sello, zamiast treści wyświetlana jest strona "Nie można wyświetlić strony"

 

Jest to wiadomość od Inpost z fakturą VAT.

 

Przy "odpowiedzi" wiadomość jest widoczna, dzieje się to na wszystkich komputerach. (win7 i win10)

 

Edit:

Ewentualnie mogę podesłać taką wiadomość, niestety mam ją tylko w Sello

Link to postu

Witam

 

Hosting jest na OVH.net jak zmieniłem na wp.pl wiadomości dochodzą i są widoczne normalnie;/ trochę lipa teraz zmieniać host jak już domeny mam tam  wykupione. Może znacie jakiś rozwiązanie?

 

Domena ma tą zaletę, że można jej używać z dowolnym hostingiem.

 

Ale zanim zaczniesz zmieniać hosting trzeba wykryć przyczynę tego błędu.

 

Dobrze byłoby gdybyś zainstalował na chwilę jakiegoś klienta pocztowego, np. Thunderbirda, i pobierał przez niego wiadomości bez ich kasowania z serwera, tak aby te same wiadomości mogłyby być pobrane też przez Sello.

 

Wówczas mógłbyś przesłać do Bartka tą samą wiadomość pobraną przez Sello i Thunderbirda w celu sprawdzenia czy problem leży po stronie hostingu (tj. w Thunderbirdzie też jest zepsuta) czy po stronie Sello.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...