lukaszk 1 Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 w Nie synchronizuje z subiektem Witam dzisiaj nagle przestało mi synchronizować towary ze subiekta do sello:/ Mam zaznaczone do serwisu aukcyjnego i nic z tego! Nie mogę dojść o co chodzi. Może ktoś ma jakieś pomysły. W parametrach połączenie jest ok. pzdr Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 w Nie synchronizuje z subiektem Ja ostatnio wgrywałem update do Windowsa i też mi padło połączenie, SQL przestał widzieć subiekta i sello po adresie IP, trzeba było po nazwie NETBIOSOWEJ komputera się łączyć, czyli przekonfigurowałem połączenie w SELLO z IP na nazwę kompa. Możesz sprawdzić. Cytuj Link to postu
lukaszk 1 Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 w Nie synchronizuje z subiektem mam nazwę kompa wstawioną Cytuj Link to postu
lukaszk 1 Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 w Nie synchronizuje z subiektem Temat chyba rozwiązany sprawdzałem połączenie użytkowników i nagle patrzę a tu brak połączenia wszystkich użytkowników. Usunąłem dodałem i czekam na efekt:) Tak tu był problem! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 w Nie synchronizuje z subiektem Samo z siebie zniknęło czy były jakie zmiany w oprogramowaniu? Może jaką nowa wersja instalowana itp? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.