Gonz P 12 Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 w Konfiguracja Geis Co należy wpisać w parametrach synchronizacji dla geis? Wpisuje nasz numer płatnika i hasło jakim logujemy się na stronie Geis i nie nadaje numerów przewozowych a przy synchronizacji jest błąd: Synchronizacja paczek z serwisem Geis Parcel PL.: CustomerCode jest parametrem wymaganym (0x80004005) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 w Konfiguracja Geis Należy tam podać kod autoryzacji oraz klucz API. Dane do logowania nie są poprawne. Nazwy etykiet w oknie będą zmienione w kolejnej wersji. Cytuj Link to postu
Gonz P 12 Napisano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 w Konfiguracja Geis Należy tam podać kod autoryzacji oraz klucz API. Dane do logowania nie są poprawne. Nazwy etykiet w oknie będą zmienione w kolejnej wersji. Na podstawie innego wątku doszedłem do tego, jednak nadal nie działało i K-EX polecił zostawić jako "hasło" pierwszy człon starego klucza API. Po tej całej partyzantce widać z kim współpracujemy... Kiepskie działanie firmy kurierskiej wpływa na nasz wizerunek. Do Siódemki - DPD raczej nie mamy ochoty wracać bo reklamacje rozpatrują tak samo jek wcześniej czyli 99% odrzucają ale może warto się za jakimś DHL rozejrzeć... Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 159 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 w Konfiguracja Geis Nadszedł i u nas czas na zmianę na GEIS i pojawił się problem z wydrukiem na Zebrze. Udało się komuś to ugryźć? Bo np. z panelu poprzez stronę widać listę paczek ale nie można ich stamtąd hurtem wydrukować. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Konfiguracja Geis Funkcja będzie dostępna w nowej wersji 1.23, w przyszłym tygodniu BETA. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 159 Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 w Konfiguracja Geis Ja mam pytanie / sugestię - mianowicie Sello przekazuje do GEIS adresy e-mail odbiorców, nie ma jednak (we wcześniejszej wersji była) w konfiguracji opcji zaznaczenia "awizacja e-mail" (dokładnie to się w Gejsach teraz nazywa "Awizacja nadania do odbiorcy") i tym samym odbiorcy o wysłanych paczkach nie wiedzą (oczywiście możemy ustawić w Sello stosowne powiadomienia, zostały one jednak wyłączone bo przewoźnicy robią to w wystarczającym stopniu a za dużo powiadomień to też nie dobrze). Zatem jaka jest szansa, że w przy okazji poprawki czy aktualizacji w konfiguracji Gejsów pojawi się opcja zaznaczenia owej awizacji e-mail? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 w Konfiguracja Geis To zależy. W trakcie prac nad synchronizatorem do Geis dokumentacja, jaka była wtedy dostępna mocno kulała, a niestety wiele naszych pytań odnośnie awizacji i innych parametrów pozostało bez odpowiedzi. Od tego czasu nie zaglądaliśmy do dokumentacji więc nie wiem czy coś tam się zmieniło pod tym względem. Zapiszę sugestie, ale obecnie nie mogę nic obiecać. Cytuj Link to postu
Allegro Dako 5 Napisano 26 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 w Konfiguracja Geis Należy tam podać kod autoryzacji oraz klucz API. I niestety nadal wyskakuje błąd. Co może być przyczyną? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 27 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 w Konfiguracja Geis Jaki błąd się pojawia? Ten z "CustomerCode jest parametrem wymaganym"? Czy na pewno jest on poprawnie wpisany, bez spacji lub innych dodatkowych znaków na końcu? Czy wersja Sello jest najnowsza? Jeśli tak, to aby cokolwiek móc powiedzieć na początek musielibyśmy obejrzeć logi - instrukcję jak włączyć logowanie można otrzymać od nas na sello@insert.com.pl. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.