Skocz do zawartości

Zaczyna się - negatywy.

Polecane posty

  • 1 miesiąc temu...

zrobiłem niedawno test. Kupiłem przez allegro rzecz za 100pln, w ramach ciekawości zgłosiłem, że towar jest niesprawny i jak to załatwią. Gość miał takie parcie, że zaraz dzwonił gdzie podesłać kuriera po odbiór tej części itp itd. Niestety jesteśmy winni sobie sami bo kupujący się nauczyli, że ze sprzedawcą z allegro można zrobić dosłownie wszystko. Sprzedawcy "skaczą wokół kupujących" i CI to wykorzystują do granic możliwości, niestety naród jest chytry i żeruje na każdej nadarzającej się okazji. Nie wszyscy, ale spora grupa. Najzabawniejsze jest to, że gdy odmawiam uznania reklamacji kupujący przeżywa ciężki szok i zaczyna się przekllinanie i wyzwiska a na koniec komentarz. Bo przypuszczam, że dawno oporu na allegro nie spotkał. A ja generalnie niewiele sobie z tego robię bo jakoś nie zależy mi na tych opiniach, Allegro nie jest stabilne, nie jest dla mnie wiarygodnym partnerem w handlu i póki to się nie zmieni to ja tego też nie będę zmieniać. O budowaniu własnej marki teoretycznie można zapomnieć jak się jej małym graczem.Opinie po roku się kasują, a ilość negatywów zależy od naciągaczy bo do reklamacji podchodzę tak obiektywnie jak się da-zazwyczaj weryfikujemy je we dwójkę i dodatkowo producent też się wypowiada. Kupujący są tak bezczelni, że olewają nawet to co zaopiniował producent.  I póki nie zmieni się świadomość sprzedawców puty będą sypać się negatywy, 

Link to postu
Dnia 4/1/2018 o 01:46, Marcin mmmmmm napisał:

Najzabawniejsze jest to, że gdy odmawiam uznania reklamacji kupujący przeżywa ciężki szok i zaczyna się przekllinanie i wyzwiska a na koniec komentarz.

Jak sobie radzicie w sytuacjach, gdy klient otrzyma coś, co ja definiuję:

"informacją nie po myśli Klienta", typu odrzucona reklamacja, brak możliwości zwrotu po 14 dniach itd...

Jest to sytuacja trudna i nie potrafię sobie również z nią radzić.

Link to postu
Dnia 6.04.2018 o 16:24, HotKey . napisał:

Jak sobie radzicie w sytuacjach, gdy klient otrzyma coś, co ja definiuję:

"informacją nie po myśli Klienta", typu odrzucona reklamacja, brak możliwości zwrotu po 14 dniach itd...

Jest to sytuacja trudna i nie potrafię sobie również z nią radzić.

Niespecjalnie rozumiem...

Nie radzisz sobie z emocjami w sprawie ewentualnego negatywa ?

 

Link to postu

Nie chodzi o emocje Sprzedawcy, czy właściciela sklepu, chodzi o sytuację, że Klient w takiej sytuacji wystawia ocenę po zakupie i jest niezadowolony, może zabrać gwiazdkę lub dwie. Ocena zależy jednak w największej mierze od umiejętności Sprzedawcy. Odpowiedź nie po myśli Klienta, to okoliczność z jaką spotykałem się sam jako Klient w różnych dużych sieciach sklepów np po odmowie reklamacji w dostałem na otarcie łez jakąś pierdółkę w prezencie, zaś przy odmowie zwrotu (gdy towar kupiłem na firmę), Sprzedawca miło zachęcał mnie mimo to  do dalszych zakupów. Zaś sam w praktyce dostałem ostatnio negatywa za to, że odmówiłem zwrotu po prawie 3 miesiącach od zakupu, przedmiot był markowy i kosztował kilkaset zł, stąd pytam jak to wygląda u Was, czy mogę zrobić coś lepiej?

Edytowane przez HotKey .
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...