Kaczor . 66 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Problemy z wariantami Ostatnio ustawiłem sporo aukcji wielowariantowych. Myślę, że przez to pojawiły się u mnie problemy. Codziennie rano muszę logować się na serwer bo wszystko jest zablokowane. Sello wywala mnóstwo błędów, tylko nie w logu. Informacja , że program przestała działać. Następnie odpala tyle samo sesji Subiekta na użytkowniku stworzonym do obsługi sello. Stąd przypuszczam, że to w połączeniu selo + Subiekt musi być błąd. W logach serwera wywala błąd Subiekta, ale nic mi on nie mówi. Nazwa aplikacji powodującej błąd: Subiekt.exe, wersja: 1.4700.0.3813, sygnatura czasowa: 0x58872e09 Nazwa modułu powodującego błąd: unknown, wersja: 0.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x00000000 Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x00000000 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1ebe7c Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d2a8c68933482c Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\Subiekt.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: unknown Identyfikator raportu: 677db391-1519-11e7-9439-f8db88fdd2aa Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Czy macie poustawiane aukcje wielowariantowe? Czy nie występują u Was podobne objawy? System win 2012. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Problemy z wariantami Co masz na myśli pisząc aukcje wielowariantowe bo jest kilka wariantów wielowariantów Jeśli wielowariantowość w butach to Sello tego nie obsługuje. A jeśli zwykłe grupowanie aukcji w ofertę wielowariantową to to są osobne oferty i nie powinno to mieć żadnego znaczenia bo klient tak naprawdę kupuje na konkretnej aukcji i do Sello wpada sprzedaż z konkretnej aukcji. Wydaje mi się, że problemu należałoby szukać gdzieś indziej czyli tak jak piszesz wg błędu coś się porobiło na linii Sello-Subiekt. Sprawdź jakie towary są w transakcjach i czy są powiązane z Subiektem, tak samo koszty wysyłki. Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Problemy z wariantami To nie kategoria obuwie. Dekoracje, świece i takie tam podobne. Warianty są na zasadzie grupowania aukcji. Wiem, że sello to powinno bez problemu obsługiwać, bo każda aukcja jest oddzielnie. Błędami zaczęło sypać jak właśnie zacząłem robić te warianty. Wcześniej był spokój. Nic w międzyczasie nie było robione, towar cały czas ten sam. Próbuję znaleźć kiedy to się dzieje i właśnie wyskoczył mi ten błąd. Pojawił się w momencie gdy pojawiło się zamówienie w Allegro. Wygląda na to, że błąd pojawił się w momencie, jak klient złożył zamówienie ale jeszcze nie zdążył uzupełnić FODa a sello było w trakcie ściągania aukcji. To tylko takie moje przypuszczenia bo w logach nic nie ma. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Problemy z wariantami Strzelam - A czy nie zmieniałeś kosztów wysyłki albo nie odznaczyłeś ich do serwisu aukcyjnego lub ustawiłeś jako nieaktywne? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Problemy z wariantami Raczej tu jest problem z Subiektem, który z jakiegoś powodu się zamyka, przy synchronizacji z Sello. Czy ostatnio były jakieś zmiany w wersjach Sello/Subiekta, może jakieś inne oprogramowanie było instalowane? Aktualizacja systemowa? Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Problemy z wariantami Po ostatnich aktualizacjach Windowsa i Subiekta występował problem z Runtime Error. Po jego naprawieniu był spokój. Następnie zaprzestaliśmy korzystać z oprogramowania s2s do synchronizacji z naszym sklepem internetowym. Później postawiliśmy sklep na Vendero. Synchronizator Vendero jest uruchomiony Może na linii Vendero <-> Sello jest jakieś spięcie? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Problemy z wariantami Bezpośrednio raczej nie, bo oba programy się ze sobą nie komunikują w żaden sposób. Czy te błędy pojawiają się przy synchronizacji z Subiektem czy gdy Sello nie wykonuje synchronizacji, również się zdarzają? Czy Sello się wtedy również zamyka, czy to zawsze dotyczy w szczegółach błędu procesu Subiekt.exe? Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Problemy z wariantami Kilka dni temu była jakaś aktualizacja synchronizatora Vendero - czy zainstalowałeś ją? Może po niej to się zaczęło? Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 w Problemy z wariantami Czy te błędy pojawiają się przy synchronizacji z Subiektem czy gdy Sello nie wykonuje synchronizacji, również się zdarzają? Staram się to wyczaić ale na razie nie potrafię na to odpowiedzieć. Wiem jedynie, że za dnia, takich błędów jest bardzo mało. Dzisiaj był np. tylko 1 o którym napisałem powyżej. W międzyczasie pojawiły się kolejne zamówienia. Najwięcej tych błędów jest w nocy, gdy nikt nie pracuje a sello działa na serwerze. Cały czas jest również uruchomiony Subiekt, by wykonywała się synchronizacja Vendero. czy to zawsze dotyczy w szczegółach błędu procesu Subiekt.exe Tak, zawsze jest błąd yulko Subiekta. Inne nie występują Kilka dni temu była jakaś aktualizacja synchronizatora Vendero - czy zainstalowałeś ją Nic nie instalowałem. Nawet nie wiem jak to zaktualizować. Chyba, że robi się to automatycznie, razem z aktualizacją Subiekta. Może wieczorem przejadę się do biura i zrobię aktualizację do 1.47 SP2. Teraz jest 1.47. Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 w Problemy z wariantami Dzisiaj nastał dobry dzień Wczoraj wieczorem zrobiłem wszystkie możliwe aktualizacje - Subiekt 1.47 SP2, Win 2012. Loguje się teraz na serwer a tam... spokój, ZERO błędów !!! Pierwszy raz od nie pamiętam kiedy Zobaczymy co weekend pokaże Cytuj Link to postu
Kaczor . 66 Napisano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2017 w Problemy z wariantami Problemem był prawdopodobnie program s2s. Podczas aktualizacji stanów magazynowych w sklepie, sello wywalało błędy. Błąd spowodowany prawdopodobnie jednoczesnym dostępem do bazy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2017 w Problemy z wariantami Dziękujemy za informacje. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.