foto 0 Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 w oznaczenie wpłaty PayU Witam, Aktualnie pracujemy w firmie wciąż na wersji 1.22 Po raz kolejny zdarzył się błąd oznaczenia wpłaty, której nie było. Klient allegro zakupił towar, ale nie zakończył właściwie płatności PayU. Po paru dniach ponownie złożył takie samo zamówienie (o tej samej wartości), tym razem zakończył płatność prawidłowo. Sello oznaczyło oba zamówienia jako opłacone, co spowodowało wysyłkę dwóch paczek. Czy to znany błąd? Czy mogę jakoś temu zaradzić, oprócz szczegółowego porównywanie otrzymanych wpłat? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2017 w oznaczenie wpłaty PayU Zaprasza do Listy porad pkt 3.43 Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 w oznaczenie wpłaty PayU Ja zauważyłem dodatkowo problem podobny, z tą różnicą, że płatność nie przychodzi na PAYU tylko na konto bezpośrednio. Tutaj Sello w przypadku dokonania w krótkim odstępie czasu dwóch takich samych zakupów bez płatności łączy je w jeden zakup. Najgorsze jest to, że Sello tego nie grupuje, tylko pokazuje jako jeden zakup. Tzn np klient kupił: - Siajsung galaksy 6 edge - 1 szt. - bateria do telefonu - 1 szt. i za chwilę znów to samo: - Siajsung galaksy 6 edge - 1 szt. - bateria do telefonu - 1 szt. Sello pokazuje to jako jednokrotny zakup: - Siajsung galaksy 6 edge - 2 szt. - bateria do telefonu - 2 szt. O tyle jest to kłopotliwe, że po takim zakupie zwykle należy wystąpić o zwrot prowizji do jednego z tych zakupów. Czy ktoś ma też podobne problemy? Czy towarzyszą temu jakieś dodatkowe okoliczności umożliwiające przewidzenie, że jeden zakup nie będzie opłacony? Lub innymi słowy, czy ktoś się z tym już spotkał (jakiś opis w poradniku)? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 w oznaczenie wpłaty PayU Tak, ja się zetknąłem. Ale to grupowanie następuje także po stronie Allegro. Jak klient kupi jedno, a potem drugie i za żadne nie zapłaci to potem może zapłacić tylko za 2 razem. I dlatego kupuje wtedy 3x, a jak już nie ma towaru na aukcji, to u innego sprzedawcy. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2017 w oznaczenie wpłaty PayU Tak, ja się zetknąłem. Ale to grupowanie następuje także po stronie Allegro. Tylko dziwne, że Manager Sprzedaży pokazuje dwie grupy po jednym zakupie, czyli jakaś logika jest inna, bardziej jakby spodziewane jest to co Manager Sprzedaży pokazuje i tak jestem przyzwyczajony jak widzę dwie takie same grupy to już wiem, że coś nie tak. No ok, spróbuję popracować na tym co jest. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.