bladys 2 Napisano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 w Aktualizacja sello Hej Mam dwie bazy. 1.21.0 i chciałem zaktualizować obie na 1.21.1 Jedna bez problemu się zaktualizowała podczas aktualizacji drugiej wyskoczył nastepujący błąd Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2017 w Aktualizacja sello No ja bym zajrzał do tego raportu. Możesz wrzucić treść na forum. Cytuj Link to postu
bladys 2 Napisano 24 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 w Aktualizacja sello Dziwne ale we wskazanej ścieżce nie znajduję żanych plików. W ogole nie znajduję pliku log. Dzis przy ponownej próbie aktualizacji wyskakuje taki komunikat. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 w Aktualizacja sello Zrób to samo może z poziomu serwera, nie z komputera-końcówki, tylko z tego komputera co masz bazę danych. Wykonaj archiwizację dzisiaj przed tym. Cytuj Link to postu
Kuba . 3 Napisano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 w Aktualizacja sello Ja tak miałem to musiałem zainstalować spowrotem wersje 1.21 po czym odpalić Sello wykonać archiwizację i wtedy aktualizacja Sello do nowej wersji i wszystko poszło. Czy na obydwuch bazach była zrobiona archiwizacja przed aktualizacją? Być może to jest problemem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2017 w Aktualizacja sello Proszę również Sello uruchomić jako administrator. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.