SRL SRL 11 Napisano 24 Maja 2017 Udostępnij Napisano 24 Maja 2017 w Błąd podczas tworzenia list wysyłkowych 8070000c Problem dotyczy tylko części paczek i występuje od ponad tygodnia. Pomaga stworzenie list na innej stacji przez innego użytkownika. Co oznacza ten kod błędu ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Maja 2017 Udostępnij Napisano 24 Maja 2017 w Błąd podczas tworzenia list wysyłkowych 8070000c Nie jest to nasz błąd (nie jest zdefiniowany przez nas), a google też nie mówią zbyt wiele na jego temat. Restart programu na tym komputerze też nic nie daje? Czy do tej dostawy są jakieś zewnętrzne programy synchronizujące dołączone? Cytuj Link to postu
SRL SRL 11 Napisano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 w Błąd podczas tworzenia list wysyłkowych 8070000c Restart programu nie pomaga. Muszę wyłapać, których dokładnie dostawców problem dotyczy. Cytuj Link to postu
Next 0 Napisano 24 Października 2017 Udostępnij Napisano 24 Października 2017 w Błąd podczas tworzenia list wysyłkowych 8070000c Odświeżę temat. Komunikat pojawia się w sytuacji, w której np. na serwerze pobierają się transkacje a na komputerze klienckim próbuje się utworzyć listę. Wyłączenie pobierania transakcji na serwerze umożliwia utworzenie listy na dowolnym komputerze klienckim. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 24 Października 2017 Udostępnij Napisano 24 Października 2017 w Błąd podczas tworzenia list wysyłkowych 8070000c Zapewne ma to związek z wzajemnym blokowaniem się obiektów podczas edycji. Pobieranie transakcji i formularzy (pełnych danych) aktualizuje dane formularza transakcji, w tym samym czasie inny komputer próbuje aktualizować paczki, które również sięgają do transakcji i dochodzi do konfliktu z dostępem do tych samych transakcji. Czy przy pobieraniu transakcji bez opcji pełnych danych również się tak dzieje? Cytuj Link to postu
Next 0 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 w Błąd podczas tworzenia list wysyłkowych 8070000c Odświeżę jeszcze raz. Przy pobieraniu transakcji bez opcji pełnych danych działa tak jak powinno. Da się to jakoś rozwiązać? Mamy serwer i za każdym razem kiedy jest ten problem, trzeba na niego wchodzić i wyłączać pobieranie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 7 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2017 w Błąd podczas tworzenia list wysyłkowych 8070000c Pobieranie pełnych danych powoduje, że ponownie są aktualizowane transakcje i formularze. Może to powodować konflikty jeśli do transakcji próbuje równolegle dostać się paczka (aktualizuje ona status transakcji). Na szybko niestety trudno zrobić poprawkę, tym bardziej, że też problematyczne jest powtórzenie tej sytuacji. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.