CzyzuW 0 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Problem z sello po aktualizacji Witam. Po wczorajszej aktualizacji nie mam dostępu (nie mogę na nie kliknąć nawet) do zakładek Aukcje: -Trwające -Zakończone A po kliknięciu w zakładkę "wszystkie" pojawia się następujący błąd: "Subquery returned more than 1 value. This is not permitted when the subquery follows =, !=, <, <= , >, >= or when the subquery is used as an expression." Proszę o informację jak możemy naprawić ten błąd. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Problem z sello po aktualizacji Tego typu błędy pojawiają się gdy: -baza jest uszkodzona -baza osiągnęła limit 10GB darmowej wersji SQL Servera. Sprawdź najpierw to drugie. Uruchom program serwisowy do Sello, zaznacz swój używany podmiot, a na dole okienka będzie ścieżka do pliku z bazą. Zobacz w eksploratorze plików w Windowsie ile GB ma ten plik. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 28 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 w Problem z sello po aktualizacji Czy w Sello dodane są może dwa takie same konta z tego samego serwisu (w oknie zarządzania kontami i licencjami)? Cytuj Link to postu
CzyzuW 0 Napisano 29 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Problem z sello po aktualizacji Były 2, ale po podobnych problemach przy instalacji jednej z poprzednich aktualizacji jedno z kont było usunięte. W w czasie przeprowadzania najnowszej aktualizacji pozostało jedno konto. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 29 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Problem z sello po aktualizacji Proszę sprawdzić za pomocą SQL Management Studio lub programu serwisowego czy polecenie select * from reg_AfterSalesServiceConditions zwraca jakieś powielone wpisy w kolumnie assc_ExternalId, ewentualnie wkleić tutaj lub mailowo wynik tego zapytania. Cytuj Link to postu
CzyzuW 0 Napisano 29 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 w Problem z sello po aktualizacji Proszę w załączniku wynik zapytania Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 30 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2017 w Problem z sello po aktualizacji Proszę wykonać poniższe polecenie a następnie pobrać parametry z serwisu ponownie. delete from reg_AfterSalesServiceConditions Po tym słownik powinien się poprawnie zainicjować, obecnie są tam zdublowane wpisy, które powodują ten problem. Cytuj Link to postu
CzyzuW 0 Napisano 30 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2017 w Problem z sello po aktualizacji widzę że mamy już dostęp do zakładek, pobieramy kategorie, dziękuję za pomoc. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.