Janusz Szymański 1 Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Witam, Znów trzeba robić downgrade Sello, zaktualizować bazę, następnie najnowsze Sello i wtedy połaczyć z Bazą Subiekta? Cytuj Link to postu
Karol Ziętara 6 Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Witam, Znów trzeba robić downgrade Sello, zaktualizować bazę, następnie najnowsze Sello i wtedy połaczyć z Bazą Subiekta? Do aktualizacji bazy SQL Sello, nie trzeba rozłączać z Subiektem. Z informacji w komunikacie wynika, iż program nie zrobił podniesienia wersji bazy SQL Sello ze względu na nie wykonanie kopii bazy. I tutaj szukał bym problemu. Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 7 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello A czy wiesz jak podnieść bazę SQL do wymaganej wersji? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 7 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello https://forum.sello.pl/index.php?topic=10621.msg74738#msg74738 W ostateczności, zainstalować poprzednią wersję, wykonać archiwizację z Sello i w ten sam dzień zaktualizować do nowej wersji. Wtedy brak kopii można pominąć. Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Dzięki za odpowiedź. Czy może mnie ktoś poprowadzić jak za rączkę przez proces archiwizacji? Baza SQL jest na PC_2, ja jestem jako PC_1. I na 1 i na 2 znajduje się Subiekt. Na PC_1 mam zainstalowane SELLO i mam je wdrożyć, następnie zainstalować na PC_2. Pzdr Cytuj Link to postu
Karol Ziętara 6 Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Subiektem nie zawracaj sobie głowy, nie ma on związku z aktualizacją bazy Sello. Aktualizacji bazy musisz dokonać fizycznie na komputerze PC_2 jeśli to on ma serwer SQL Sello, a z tego co widać na zrzucie tak właśnie jest (PC_2\INSERTGT) 1. Instalujesz Sello 1.25 2. Po uruchomieniu zaznacz "Przeprowadź aktualizację bazy" (tu wymagane hasło jeśli było założone, zgodnie z informacją w komunikacie) 3. Po wpisaniu hasła i zatwierdzeniu, program zrobi aktualizacje i to koniec na PC_2. 4. Następnie instalujesz 1.25 na PC_1 (baza SQL jest już podniesiona do wersji 1.25 więc tu już nic się nie aktualizuje) Jeżeli występują błędy lub komunikat jak podany na zrzucie, że nie udało się wykonać kopii bazy, wówczas zastosuj rady Bartka. Dlaczego się nie udaje wykonać kopii? Powodów może być kilka. Na pewno warto spełnić poniższe: - aktualizację wykonywać na komputerze, na którym jest zainstalowany serwer SQL - upewnić się, że w parametrach archiwizacji ustawiony jest folder roboczy do którego serwer SQL i Sello mogą zapisywać bez problemu (musi istnieć i muszą być uprawnienia do zapisu). - uruchomić Sello jako administrator lub W ostateczności, zainstalować poprzednią wersję, wykonać archiwizację z Sello i w ten sam dzień zaktualizować do nowej wersji. Wtedy brak kopii można pominąć. Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Dzięki Czy może ktoś podać link do pobrania starszej wersji Sello niż 1.25? @Edit Dzięki, już ogarnąłem wszystko wedle waszych rad! Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Pojawił się następujący błąd: Szczegóły błędu: Pop3BeginSession: DllDate: Aug 3 2011 UnlockPrefix: INSERTCOMPMAILQ Username: PC_1:User Architecture: Little Endian; 32-bit Language: Visual C++ 8.0 Pop3Connect: Connecting to POP3 server hostname: pop.gmail.com port: 995 ssl: 1 connectTimeoutMs: 30000 heartbeatMs: 0 ConnectTimeoutMs: 30000 calling ConnectSocket2 AddrInfoList: AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 2 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 16 ai_canonname: (NULL) AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 2 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 16 ai_canonname: (NULL) Connect using IPV4. ipAddress1: 64.233.161.109 myIP_3: 192.168.1.1 myPort_3: 60977 connect successful. clientHelloMajorMinorVersion: 3.1 buildClientHello: majorVersion: 3 minorVersion: 1 numRandomBytes: 32 sessionIdSize: 0 numCipherSuites: 10 numCompressionMethods: 1 handshakeMessageType: ServerHello handshakeMessageLen: 0x46 processHandshakeMessage: MessageType: ServerHello Processing ServerHello... ServerHello: MajorVersion: 3 MinorVersion: 1 SessionIdLen: 32 CipherSuite: RSA_WITH_AES_128_CBC_SHA CipherSuite: 00,2f CompressionMethod: 0 Queueing ServerHello message. ServerHello is OK. HandshakeQueue: MessageType: ServerHello Dequeued ServerHello message. handshakeMessageType: Certificate handshakeMessageLen: 0x8ed processHandshakeMessage: MessageType: Certificate ProcessCertificates: Certificate: derSize: 1156 certSubjectCN: pop.gmail.com ce Jest to drugie konto które dodałem do Sello. Wszelkie dane jak POP3 i smtp skopiowałem z pierwszego konta które działa bez zarzutu. Naturalnie inne są dane konta i logowania. Czy ktoś może to rozszyfrować? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello W gmailu przez www trzeba włączyć dostęp do "mniej bezpiecznych aplikacji" przez POP3. Domyślnie jest to wyłączone. Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Zrobiłem to ponieważ przyszedł mi mail o nieautoryzowanym dostępnie. Niestety problem nadal występuje. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Log jest ucięty (bo był zbyt długi aby zmieścić się w raporcie). Proszę wejść w ustawienia konta i tam przeprowadzić test POP3. Powinien pojawić się ten sam błąd ale w oknie. Z okna można skopiować całe dane poprzez ctrl+C. Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Załączam pełny log: --------------------------- Sello --------------------------- ChilkatLog: VerifyPopLogin: DllDate: Aug 3 2011 UnlockPrefix: INSERTCOMPMAILQ Username: PC_1:User Architecture: Little Endian; 32-bit Language: Visual C++ 8.0 IdleTimeoutMs: 30000 ConnectTimeoutMs: 30000 Timestamp-1: 14:13:31.019 SendAlert: TlsAlert: level: warning descrip: close notify socket shutdown.. Timestamp-2: 14:13:31.020 Pop3Connect: Connecting to POP3 server hostname: pop.gmail.com port: 995 ssl: 1 connectTimeoutMs: 30000 heartbeatMs: 0 ConnectTimeoutMs: 30000 calling ConnectSocket2 AddrInfoList: AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 2 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 16 ai_canonname: (NULL) AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 2 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 16 ai_canonname: (NULL) Connect using IPV4. ipAddress1: 64.233.165.109 myIP_3: 192.168.1.1 myPort_3: 63213 connect successful. clientHelloMajorMinorVersion: 3.1 buildClientHello: majorVersion: 3 minorVersion: 1 numRandomBytes: 32 sessionIdSize: 0 numCipherSuites: 10 numCompressionMethods: 1 handshakeMessageType: ServerHello handshakeMessageLen: 0x46 processHandshakeMessage: MessageType: ServerHello Processing ServerHello... ServerHello: MajorVersion: 3 MinorVersion: 1 SessionIdLen: 32 CipherSuite: RSA_WITH_AES_128_CBC_SHA CipherSuite: 00,2f CompressionMethod: 0 Queueing ServerHello message. ServerHello is OK. HandshakeQueue: MessageType: ServerHello Dequeued ServerHello message. handshakeMessageType: Certificate handshakeMessageLen: 0x8ed processHandshakeMessage: MessageType: Certificate ProcessCertificates: Certificate: derSize: 1156 certSubjectCN: pop.gmail.com certSerial: 7254260BC8529F7E certIssuerCN: Google Internet Authority G3 Certificate: derSize: 1120 certSubjectCN: Google Internet Authority G3 certSerial: 01E3A9301CFC7206383F9A531D certIssuerCN: GlobalSign NumCertificates: 2 Queueing Certificates message... Dequeued Certificate message. handshakeMessageType: ServerHelloDone handshakeMessageLen: 0x0 processHandshakeMessage: MessageType: ServerHelloDone Queueing HelloDone message. DequeuedMessageType: ServerHelloDone OK to ServerHelloDone! No client certificate required by the server. Encrypted pre-master secret with server certificate RSA public key is OK. Sending ClientKeyExchange... Sent ClientKeyExchange message. Sending ChangeCipherSpec... Sent ChangeCipherSpec message. Derived keys. Installed new outgoing security params. Sending FINISHED message.. algorithm: aes keyLength: 128 Sent FINISHED message.. ccsProtocolType: 1 handshakeMessageType: HandshakeFinished handshakeMessageLen: 0xc processHandshakeMessage: MessageType: HandshakeFinished FinishedMsgLen: 12 Queueing Finished message. Dequeue the FINISHED message... Dequeued Finished message. Handshake completed successfully. Secure Channel Established. Connected to POP3 server greeting: +OK Gpop ready for requests from 83.238.161.86 g4mb158654194ltg ConnectionType: SSL/TLS Pop3Authenticate: username: narty.zagan@gmail.com popSPA: 0 Pop3Response: -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754'>https://support.google.com/mail/answer/78754 PASS_response: -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754 Check to see if captcha is unlocked on your GMail account. See the information at http://www.cknotes.com/?p=370 POP3 authentication failed Authentication failed. Timestamp-3: 14:13:32.027 Failed. --------------------------- OK --------------------------- Cytuj Link to postu
4S_ MARKET 23 Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Zezwól na dostęp mniej bezpiecznym aplikacjom: jeśli nie używasz weryfikacji dwuetapowej, może być konieczne zezwolenie mniej bezpiecznym aplikacjom na dostęp do konta. Sprawdź czy masz zaznaczone server wymaga uwierzytelnienia Sprawdź porty i przede wszystkim czy dobrze wpisałeś hasło https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=pl Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Zrobiłem wszystko według zaleceń. Załączam screeny moich ustawień: http://scr.hu/0ujm/g05n9 http://scr.hu/0ujm/gcgjn Cytuj Link to postu
Karol Ziętara 6 Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Check to see if captcha is unlocked on your GMail account. See the information at http://www.cknotes.com/?p=370 POP3 authentication failed Authentication failed. Problem uwierzytelnienia. Po wejściu na podany odnośnik masz napisane jakie kroki wykonać. To successfully authenticate with pop.gmail.com from an email client such as Outlook, Thunderbird, or an application using Chilkat one must first unlock captcha: From the computer on which your signins are failing, visit http://www.google.com/accounts/DisplayUnlockCaptcha Enter your Gmail username and password, and the letters in the distorted picture. Once you have successfully signed in, retry running your application using Chilkat. Sprawdź dodatkowo po zalogowaniu się na gmail przez www na username: narty.zagan@gmail.com czy w Ustawienia -> Przekazywanie POP/IMAP masz włączone Pobieranie przez POP Jakiś czas temu google coś zmieniało i wyłączało POP zamiast tego włączając IMAP, a po Twoim logu widać że chcesz po POPie skrzynkę. Zrobiłem wszystko według zaleceń. Załączam screeny moich ustawień: http://scr.hu/0ujm/g05n9 http://scr.hu/0ujm/gcgjn login wpisz bez @gmail.com ja u siebie mam bez domeny, choć właściwie uwierzytelnienie powinno chodzić i z. Natomiast spróbować dodatkowo tego kroku możesz. Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Captcha odblokowane domena z loginu usunięta hasło sprawdzone Przekazywanie POP/IMAP włączone Nadal bez efektów... Cytuj Link to postu
Karol Ziętara 6 Napisano 8 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello https://scr.hu/0ujm/g05n9 Ale Ty włącz SSL Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 9 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Włączyłem szyfrowanie i nadal błąd: --------------------------- Sello --------------------------- ChilkatLog: VerifyPopLogin: DllDate: Aug 3 2011 UnlockPrefix: INSERTCOMPMAILQ Username: PC_1:User Architecture: Little Endian; 32-bit Language: Visual C++ 8.0 IdleTimeoutMs: 30000 ConnectTimeoutMs: 30000 Timestamp-1: 6:29:56.835 Timestamp-2: 6:29:56.835 Pop3Connect: Connecting to POP3 server hostname: pop.gmail.com port: 995 ssl: 1 connectTimeoutMs: 30000 heartbeatMs: 0 ConnectTimeoutMs: 30000 calling ConnectSocket2 AddrInfoList: AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 2 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 16 ai_canonname: (NULL) AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 2 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 16 ai_canonname: (NULL) Connect using IPV4. ipAddress1: 64.233.162.108 myIP_3: 192.168.1.1 myPort_3: 49407 connect successful. clientHelloMajorMinorVersion: 3.1 buildClientHello: majorVersion: 3 minorVersion: 1 numRandomBytes: 32 sessionIdSize: 0 numCipherSuites: 10 numCompressionMethods: 1 handshakeMessageType: ServerHello handshakeMessageLen: 0x46 processHandshakeMessage: MessageType: ServerHello Processing ServerHello... ServerHello: MajorVersion: 3 MinorVersion: 1 SessionIdLen: 32 CipherSuite: RSA_WITH_AES_128_CBC_SHA CipherSuite: 00,2f CompressionMethod: 0 Queueing ServerHello message. ServerHello is OK. HandshakeQueue: MessageType: ServerHello Dequeued ServerHello message. handshakeMessageType: Certificate handshakeMessageLen: 0x8ed processHandshakeMessage: MessageType: Certificate ProcessCertificates: Certificate: derSize: 1156 certSubjectCN: pop.gmail.com certSerial: 2E2F2E400E6A317D certIssuerCN: Google Internet Authority G3 Certificate: derSize: 1120 certSubjectCN: Google Internet Authority G3 certSerial: 01E3A9301CFC7206383F9A531D certIssuerCN: GlobalSign NumCertificates: 2 Queueing Certificates message... Dequeued Certificate message. handshakeMessageType: ServerHelloDone handshakeMessageLen: 0x0 processHandshakeMessage: MessageType: ServerHelloDone Queueing HelloDone message. DequeuedMessageType: ServerHelloDone OK to ServerHelloDone! No client certificate required by the server. Encrypted pre-master secret with server certificate RSA public key is OK. Sending ClientKeyExchange... Sent ClientKeyExchange message. Sending ChangeCipherSpec... Sent ChangeCipherSpec message. Derived keys. Installed new outgoing security params. Sending FINISHED message.. algorithm: aes keyLength: 128 Sent FINISHED message.. ccsProtocolType: 1 handshakeMessageType: HandshakeFinished handshakeMessageLen: 0xc processHandshakeMessage: MessageType: HandshakeFinished FinishedMsgLen: 12 Queueing Finished message. Dequeue the FINISHED message... Dequeued Finished message. Handshake completed successfully. Secure Channel Established. Connected to POP3 server greeting: +OK Gpop ready for requests from 83.238.161.86 65mb123464304lfz ConnectionType: SSL/TLS Pop3Authenticate: username: narty-zagan popSPA: 0 Pop3Response: -ERR [AUTH] Username and password not accepted. PASS_response: -ERR [AUTH] Username and password not accepted. Check to see if captcha is unlocked on your GMail account. See the information at http://www.cknotes.com/?p=370 POP3 authentication failed Authentication failed. Timestamp-3: 6:29:57.263 Failed. --------------------------- OK --------------------------- Co Ciekawe, na drugim mailu nie mam szyfrowania i wszystko hula Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Jeszcze raz trzeba captchę wpisać, bo poprzednie błędne logowania ją znowu aktywowały. Cytuj Link to postu
Karol Ziętara 6 Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Wcześniej miałeś username: narty.zagan@gmail.com popSPA: 0 Pop3Response: -ERR [AUTH] Web login required: https://support.google.com/mail/answer/78754 a teraz jest username: narty-zagan popSPA: 0 Pop3Response: -ERR [AUTH] Username and password not accepted. Nie mogę doczytać czy wyłączyłeś weryfikację dwuetapową, sprawdź informacje ze strony supportu z linku poniżej, sprawdź dokładnie czy nie robisz błędu w haśle, czy nie masz jakiejś niewidocznej spacji przy loginie i serwerach pop/smtp. Jeśli tam wszystko ok to tak jak napisał Bartek jeszcze raz captcha, a najlepiej cała procedura ze strony. https://support.google.com/mail/answer/7126229 -> (Zakładka 2 "Nie mogę zalogować się w moim kliencie poczty") Rozwiązywanie problemów Nie mogę zalogować się w moim kliencie poczty Jeśli nie możesz się zalogować w swoim kliencie poczty elektronicznej, może zostać wyświetlony jeden z tych błędów: „Nazwa użytkownika i hasło nie zostały zaakceptowane”. „Nieprawidłowe dane logowania”. Ciągle widzisz pytanie o nazwę użytkownika i hasło. Krok 1. Sprawdź swoje hasło Jeśli masz takie problemy albo nie możesz się zalogować, najpierw upewnij się, że używasz prawidłowego hasła. Krok 2. Wypróbuj te sposoby rozwiązywania problemów Zaktualizuj swojego klienta poczty e-mail do najnowszej wersji. Użyj hasła do aplikacji: jeśli korzystasz z weryfikacji dwuetapowej, spróbuj zalogować się za pomocą hasła do aplikacji. Zezwól na dostęp mniej bezpiecznym aplikacjom: jeśli nie używasz weryfikacji dwuetapowej, może być konieczne zezwolenie mniej bezpiecznym aplikacjom na dostęp do konta. Jeśli niedawno hasło do Gmaila zostało przez Ciebie zmienione, być może będzie konieczne ponowne wprowadzenie danych konta Gmail lub powtórzenie całej konfiguracji konta Gmail w używanym programie pocztowym. Jeśli powyższe porady nie pomogą w rozwiązaniu problemu, otwórz stronę https://www.google.com/accounts/DisplayUnlockCaptcha i postępuj zgodnie z podanymi tam wskazówkami. Logowanie się za pomocą klienta poczty może być niebezpieczne. Spróbuj zalogować się bezpośrednio w aplikacji Gmail. Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 9 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Robiłem wszystko co opisaliście z 5 razy jak nie lepiej. Gdy wchodzę w Captcha to mam tylko do naciśnięcia przycisk "dalej" i polecenie by zalogować się na klienta poczty więc odpalam Sello i sprawdzam połączenie, nadal z tym samym skutkiem. Nie mam logowania dwuetapowego. Sprawdzałem wszystkie hasła i loginy po 3 razy, czy aby na pewno nie ma żadnego byka. Czy możliwe jest by problemem była licencja testowa? Na drugim koncie mam abonament na rok i wszystko hula jak należy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Nie, serwer zwraca błąd związany z niepoprawnym (nieakceptowalnym) loginem lub hasłem. Generalnie problem z autoryzacją na serwerze POP3. Cytuj Link to postu
Karol Ziętara 6 Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Jakiej wersji systemu używasz ? Aby nie brnąć w testowanie ciągle tego samego, sprawdź na aplikacji niezależnej - jakiś outlook, thunderbird lub chociażby systemowa poczta. Jeżeli tam proces konfiguracji i połączenia przebiegnie pomyślnie to problem leży po stronie ustawień w Sello, jeśli i tam będziesz miał coś nie tak, to ewidentnie jest coś z loginem/hasłem lub uwierzytelnieniem. Zrób zrzut ekranu z opcji ustawień na stronie www "Przekazywanie i POP/IMAP" Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 14 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Biorę się za test w thunderbirdzie. Poniżej screeny. Cytuj Link to postu
Janusz Szymański 1 Napisano 15 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2018 w Aktualizacja Sello Już połapałem o co chodzi, aż wstyd się przyznać ale wpisywałem hasło do konta Allegro zamiast do maila... Czeski błąd. Wszystkim dziękuję za pomoc oraz zainteresowanie problemem! Gdybym miał dać sobie rekę uciąć za wpisane hasło to bym teraz kwa nie miał ręki. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.