Piotr M. 1 Napisano 25 Maja 2018 Udostępnij Napisano 25 Maja 2018 w Nowy pracownik biura rachunkowego Dzień dobry, Czy w przypadku zatrudnienia nowego pracownika, który ma mieć dostęp do baz danych klientów biura rachunkowego muszę dodawać użytkownika w każdym podmiocie z osobna i dla każdego klienta ten użytkownik będzie musiał cyklicznie zmieniać hasło w każdej bazie? Czy jest możliwe "centralne" zmienianie hasła dla wszystkich podmiotów w jednym miejscu. Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 28 Maja 2018 Udostępnij Napisano 28 Maja 2018 w Nowy pracownik biura rachunkowego Witam. Do takiego "scentralizowanego zarządzania" pracownikami biura służy operacja zbiorcza "Zarządzanie personelem". Z tego poziomu może Pan m.in. dodać nowego użytkownika do podmiotów klientów, aktualizować jego dane (w tym hasło) bądź przypisywać uprawnienia. Link to postu
Piotr M. 1 Napisano 28 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2018 w Nowy pracownik biura rachunkowego Myślałem o rozwiązaniu, w którym zmieniając hasło w jednym podmiocie zmieniam je dla wszystkich. Ale operacja zbiorcza też rozwiązuj problem. Dziękuję za pomoc. Link to postu
Janusz Maksymiuk 1 Napisano 30 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 w Nowy pracownik biura rachunkowego Dnia 25.05.2018 o 20:28, Piotr M. napisał: Dzień dobry, Czy w przypadku zatrudnienia nowego pracownika, który ma mieć dostęp do baz danych klientów biura rachunkowego muszę dodawać użytkownika w każdym podmiocie z osobna i dla każdego klienta ten użytkownik będzie musiał cyklicznie zmieniać hasło w każdej bazie? Czy jest możliwe "centralne" zmienianie hasła dla wszystkich podmiotów w jednym miejscu. Link to postu
Polecane posty