M. K. 29 Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 w Paczkomaty INPOST - nie generują się wydruki Mam problem z utworzeniem list przewozowego Inpost Paczkomaty. Błąd: Nie można pobrać wydruku dla paczki, ponieważ nie została ona utworzona w systemie. Wg Inpostu po ich stronie nie widać nawet próby utworzenia paczki. Cytuj Link to postu
M. K. 29 Napisano 1 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 w Paczkomaty INPOST - nie generują się wydruki Problem rozwiązany - wystarczyło przed utworzeniem wydruku zsynchronizować "Dostawcy paczek". btw czy nie mogłoby się to dziać automatycznie w momencie tworzenia paczki albo generowania wydruku? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2018 w Paczkomaty INPOST - nie generują się wydruki Nowe API InPostu nie zwraca tych danych w momencie tworzenia paczki, więc najlepiej włączyć automatyczną synchronizację statusów paczek i włączyć na liście paczek kolumnę z numerem nadania - aby widzieć czy paczki nadają się już do drukowania. Propozycja pobierania statusów przy drukowaniu jest sensowna, rozważymy jej wprowadzenie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.