Aleksander Mynarek 57 Napisano 17 Maja 2017 Udostępnij Napisano 17 Maja 2017 w Awaria infrastruktury Przez 2 ostatnie dni (15-16 maja) zmagaliśmy się z dużą awaria części naszej infrastruktury związanej z Moim Kontem, które działa w środowisku chmurowym Google Apps Engine. Nie była to awaria związana bezpośrednio z aplikacją Subiekt 123 (który jest utrzymywany w środowisku Microsoft Azure), ale infrastrukturą Mojego Konta, która jest używana do logowania do Subiekta 123 oraz do innych usług webowych naszej firmy. Chcieliśmy również zapewnić, że awaria ta nie miała żadnego związku z działalnością robaka internetowego WannaCry, który od kilku dni atakuje urządzenia na całym świecie. Wszelkie Państwa dane zebrane w aplikacji Subiekt 123 oraz w innych aplikacjach webowych naszej firmy, jak i dane samego Mojego Konta nie zostały uszkodzone. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 17 Maja 2017 Udostępnij Napisano 17 Maja 2017 w Awaria infrastruktury Z tym WannaCry to był żart, przecież nie macie serwerów na XP w piwnicy Link to postu
Jacek Synowiec 0 Napisano 17 Maja 2017 Udostępnij Napisano 17 Maja 2017 w Awaria infrastruktury Hmmm ... Dlaczego dane wrażliwe przechowywane są na zewnętrznej infrastrukturze Google? Nie ma o tym nic w regulaminie: https://mojekonto.insert.com.pl/pdf/Regulamin_Konta_InsERT.pdf Link to postu
Marcin Hudyma 2 Napisano 18 Maja 2017 Udostępnij Napisano 18 Maja 2017 w Awaria infrastruktury Ustęp o wykorzystaniu "chmury obliczeniowej" znajduje w regulaminie Subiekta 123. Dziękujemy za zwrócenie uwagi, że brak go w regulaminie Konta InsERT - też powinien tam się znaleźć. Naprawimy to. Link to postu
Polecane posty