Skocz do zawartości

Awaria infrastruktury

Polecane posty

Przez 2 ostatnie dni (15-16 maja) zmagaliśmy się z dużą awaria części naszej infrastruktury związanej z Moim Kontem, które działa w środowisku chmurowym Google Apps Engine. Nie była to awaria związana bezpośrednio z aplikacją Subiekt 123 (który jest utrzymywany w środowisku Microsoft Azure), ale infrastrukturą Mojego Konta, która jest używana do logowania do Subiekta 123 oraz do innych usług webowych naszej firmy.

 

Chcieliśmy również zapewnić, że awaria ta nie miała żadnego związku z działalnością robaka internetowego WannaCry, który od kilku dni atakuje urządzenia na całym świecie. Wszelkie Państwa dane zebrane w aplikacji Subiekt 123 oraz w innych aplikacjach webowych naszej firmy, jak i dane samego Mojego Konta nie zostały uszkodzone.

 

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...