Wiktor Perliński 3 Napisano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2018 w Pominięto transakcję starszą niż data początkowa... (edytowane) Witam, i na wstępie przepraszam za założenie trzeciego wątku, w ciągu trzech dób - niestety problem z którym się zwracałem poprzednio wydaje się mieć większą przyczynę. Od dwóch dni - nie jestem w stanie pobrać transakcji do Sello które jest ustawione na pobieranie jedynie transakcji z dwóch ostatnich dni. Datę początkową ustawioną mam na 26.06.18. Wcześniej - kilkukrotnie wykonywałem taką operację pobierania transakcji (z 3-4 dni, a nawet z większych zakresów), celem przygotowania się do finalnego wdrożenia tego programu w mojej firmie. Za każdym razem - pobranie transakcji kończyło się sukcesem, i trwało średnio 1-3 minuty. Od wczoraj natomiast - mimo iż nie wprowadzałem żadnych zmian w ustawieniach Sello - mam spore problemy. Najpierw Sello pobrało dane ponad 50 000 klientów ( o czym pisałem wczoraj ). Dzisiaj - kiedy się już pogodziłem z pobraniem tych danych (w końcu to tylko 50 mb w bazie) - postanowiłem spróbować ponownie. Tym razem datę początkową ustawiłem na wczoraj. No i tak sobie Sello te transakcje pobiera już przeszło godzinę, a na belce ze statusem widzę "Pominięto transakcję starszą niż data początkowa...". Czy ktoś z forumowiczów spotkał się już z takim problemem? 1 godzina to dużo za dużo jak na pobranie 30-40 transakcji. Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić co tak naprawdę w tym momencie pobiera Sello? Bardzo proszę o pomoc. Edit : W gwoli uzupełnienia : baza jest "nowa" tj. działam na niej od 2-3 miesięcy i przygotowuję ją do startu pracy (dodanie towarów, konfiguracja sposób wysyłki). Jak wspomniałem - wcześniej pobierałem już transakcję z krótkich okresów - aby sprawdzić w jaki sposób przetwarza je Sello. Wcześniej nie miałem z tym żadnych problemów. Teraz wygląda to tak - jakby Sello z jakiejś przyczyny szukało jakichś informacji dalej, aniżeli wyznaczona przeze mnie data początkowa. Edytowane 28 Czerwca 2018 przez Wiktor Perliński Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2018 w Pominięto transakcję starszą niż data początkowa... Temat był już poruszany na forum. Wpisz w wyszukiwarkę "pominięto" U nas w firmie też jesteśmy po zabiegu "wymiany bazy" i też myśleliśmy, że pobierze tylko od tej daty co wpiszemy w Sello. Niestety Sello pobiera wszystkie transakcje do każdej aukcji i dopiero po swojej stronie pomija te sprzed wpisanej daty. Co najgorsze, Sello będzie za każdym razem pobierać te wszystkie dane jeżeli ich nie będzie w bazie. Dlatego u nas pobraliśmy wszystkie transakcje i dla tych sprzed ustalonej daty oznaczyliśmy jako anulowane (żeby Sello nie pobierało chociaż formularzy do tych transakcji). W Sello powinno być jakieś ostrzeżenie przy tej rubryce do wpisania daty, bo dużo osób się już na to "nacieło". Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2018 w Pominięto transakcję starszą niż data początkowa... Niestety obecnie nie da się wybrać tego zakresu po stronie API, więc filtrowanie odbywa się po pobraniu. Problem zniknie po przejściu na nowe REST API, które będzie miało miejsce, według założeń w okolicy końca roku. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.