Mariusz Kownacki 105 Napisano 5 Września 2018 Udostępnij Napisano 5 Września 2018 w Wygłasły token. Witam. Mam problem z autoryzacją głównego konta, gdzie jest najwięcej towarów i najwięcej sprzedaży. Niemal codziennie pojawia się błąd podczas wysyłania zmian na allegro o wygasłym tokenie. Macie też taki problem? Trochę jest to irytujące, ponieważ autoryzować konta się nie da podczas włączonego pobierania i muszę czekać około 2-3 godzin aby z autoryzować konto, albo wprowadzić ręcznie zmiany poprzez Allegro. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 5 Września 2018 Udostępnij Napisano 5 Września 2018 w Wygłasły token. Czy to konto jest używane na więcej niż jednej bazie danych? Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2018 w Wygłasły token. Konto używane jest na jednej bazie danych. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 6 Września 2018 Udostępnij Napisano 6 Września 2018 w Wygłasły token. I nawet omyłkowo nikt nie włącza nawet na kilka sekund innej bazy? Taka sytuacja, czyli próba pobrania parametrów na innej bazie spowoduje pobranie nowego tokena autoryzującego oraz tokena odświeżającego do tej bazy, co natychmiastowo powoduje wygaśnięcie poprzednich tokenów (zapisanych np. w drugiej bazie, tej prawidłowej). Skutkiem czego Sello działające na właściwej bazie traci tokeny umożliwiające automatyczne odświeżenie i wymaga ręcznej autoryzacji. Czy problem pojawia się wyłącznie przy próbie wysłania zmian do aukcji trwających? Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 6 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2018 w Wygłasły token. Baza danych Sello jest podłączona do jednego serwera SQL, gdzie każdy z pracowników łączy się do tej bazy lokalnie poprzez Sello. Posiadamy u siebie program Ferro Backup System, do robienia kopii bazy danych, która jest robiona codziennie. Problem, pojawia się przy próbie wysłania zmian do aukcji trwających, ale też podczas automatycznego pobierania reklamacji, gwarancji oraz zwrotów. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 6 Września 2018 Udostępnij Napisano 6 Września 2018 w Wygłasły token. Może być ciężko zdiagnozować przyczynę, jeśli jest inna. Czy ktoś jeszcze ma taki problem? Czy występuje on np o konkretnej godzinie, czy po włączeniu komputerów? Czy może serwer chodzi całą noc i aktualizuje? Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 105 Napisano 10 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2018 w Wygłasły token. Występuje on w różnych godzinach. U nas serwer chodzi 24h/7 aby na bieżąco pobierać transakcje. Może token ma jakieś okres ważności? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 10 Września 2018 Udostępnij Napisano 10 Września 2018 w Wygłasły token. Token ma ważność 12h, po czym jest odświeżany automatycznie tokenem odświeżającym w momencie, gdy Allegro zwróci informację, że token wygasł. Czy możecie na próbę wyłączyć Sello na serwerze na kilka nocy i zobaczyć czy po włączeniu go od rana problem nadal występuje? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.