Jan Krępski 0 Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 w Awaria i zamykanie się sello Podczas przeglądania listy transakcji dokładnie do paczek: np. mamy 40 klientów, sortowanie według daty, klikamy na pierwszym kliencie i potem klikamy strzałką w dół do końca listy podglądając szczegóły transakcji. Nie wciskamy nigdzie "enter" ani niczego nie klikamy i program sello w pewnym momencie przestaje działać i zamyka się całkowicie nie włączając się ponownie. Po ręcznym ponownym uruchomieniu i zalogowaniu się do programu klikamy ponownie, transakcje, do paczek i zaczynamy tam gdzie nam się zamknęło znowu niczego nie włączając a sello znowu się zamyka. Nie wiemy co jest przyczyną, ale jest to strasznie uciążliwe. Problem ten tyczy wszystkich zakładek, jak przeglądamy listę aukcji czy też paczek to również program się sam zamyka, bez wywoływania żadnych akcji z naszej strony tylko przeglądamy listę przewijając ją do dołu bądź w górę. Mamy oddzielny serwer gdzie jest zainstalowana baza sello i subiekta to dell poweredge710 32gb ramu dwa procesory quadcore, na serwerze jest zalogowany użytkownik szef, na pozostałych 3 stanowiskach ( z reguły tylko dwa dodatkowe pracują ) inni użytkownicy, ustawione tak że dane pobierają się tylko na stacji tam gdzie zalogowany jest szef, mieliśmy różne konfiguracje tutaj to jaka by nie była na innych stanowiskach program zamyka się po prostu nie wiadomo dlaczego. Nie wiem czy nie może mieć to związku z ustawieniami i parametrami listy kolumn dla poszczególnych sekcji, przy edycji listy kolumn bądź parametrów sello zamyka się najczęściej Prosimy o pomoc. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 20 Września 2018 Udostępnij Napisano 20 Września 2018 w Awaria i zamykanie się sello Jak wiele transakcji/aukcji trzeba przejechać w ten sposób aby problem wystąpił? Proszę podesłać pliki DMP, o których mowa poniżej. Problem występuje na wielu stanowiskach czy tylko na jednym? Jaki system operacyjny jest tam zainstalowany? Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 21 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2018 w Awaria i zamykanie się sello (edytowane) Dnia 20.09.2018 o 11:42, Bartosz Rosa napisał: Jak wiele transakcji/aukcji trzeba przejechać w ten sposób aby problem wystąpił? Tutaj to różnie, nieraz 5 czy 10 rekordów, nieraz 50 rekordów, nieraz ponad 100, problem występuje na każdym użytkowniku, nawet na szefie zalogowanym na serwerze, fakt faktem że tam najrzadziej, i żeby tam się samo zamknęło, to trzeba obciążyć sello zbiorczą edycją aukcji, czy transakcji, ale podczas przewijania transakcji/aukcji też się nieraz potrafi wyłączyć. Na pozostałych 3 stacjach występuje to zdecydowanie częściej niż na serwerze. na 8 godzin pracy wyłącza się średnio z 5 razy, na każdej stacji jest zalogowany inny użytkownik. Przelogowanie się na szefa na tych 3 pozostałych stacjach poprawia sytuację, ale i tak się wyłącza zamiast 5 np 3 czy 2 razy. Dnia 20.09.2018 o 11:42, Bartosz Rosa napisał: Jaki system operacyjny jest tam zainstalowany? Na serwerze mamy win 10 pro na stacjach są inne wersje 1 stacja win 10 pro 2 stacja win 7 ultimate service pack 1 3 stacja win 7 pro service pack 1 Systemy mamy oryginalne, zarejestrowane Dnia 20.09.2018 o 11:42, Bartosz Rosa napisał: Proszę podesłać pliki DMP, w załączniku ostatni plik DMP Edytowane 21 Września 2018 przez Bartosz Rosa załącznik usunięty ze względów bezpieczeństwa Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 w Awaria i zamykanie się sello Czy na listach, na których występuje problem, były modyfikowane style wyświetlania, jakieś pogrubienia, zmiany czcionki itp? Czy przywrócenie domyślnych ustawień też powoduje problem? (Ctrl+Shift+L > przywróć domyślne). Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 2 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2018 w Awaria i zamykanie się sello (edytowane) Przepraszam za długi czas braku odpowiedzi ale inne rzeczy mieliśmy na głowie. Tak były zmieniane style wyświetlania, czcionka pogrubienia zmiany itp. Wygodniej się pracuje z dobrym widokiem. Można jakoś zapisać ustawienie listy kolumn przed przywróceniem ustawień domyślnych ? Edytowane 2 Października 2018 przez Jan Krępski Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 2 Października 2018 Udostępnij Napisano 2 Października 2018 w Awaria i zamykanie się sello Nie, bo to właśnie te ustawienia są wtedy kasowane. Trzeba będzie to ustawić od nowa dla konkretnego użytkownika. Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 3 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2018 w Awaria i zamykanie się sello Zresetowaliśmy parametry listy, na wszystkich stacjach, we wszystkich zakładkach, mnie przy pracy na aukcjach już nie wyrzuca, skala problemu się zmniejszyła ale nadal występuje, wyłącza się na stacji na której obsługiwane są transakcje. W naszym pliku DMP błędów Pan nie widział ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 3 Października 2018 Udostępnij Napisano 3 Października 2018 w Awaria i zamykanie się sello Dokładnie tego co powoduje problem nie widać, ale widać, że ma to jakiś związek z ustawionym stylem listy - stąd moje pytania. Być może któryś styl powoduje problem więc tutaj trzeba by było zwrócić uwagę po jakim ustawieniu problem zaczyna występować. Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 8 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2018 w Awaria i zamykanie się sello Panie Bartku zresetowaliśmy parametry listy na wszystkich stacjach, porobiłem też na wszystkich komputerach aktualizacje windows update, mimo tego sello zamyka się samo przy obsługiwaniu transakcji, ma Pan jakiś pomysł jeszcze na to co możemy zrobić aby to naprawić ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 8 Października 2018 Udostępnij Napisano 8 Października 2018 w Awaria i zamykanie się sello Chyba najszybciej będzie podesłać do nas bazę danych do analizy. W tym celu proszę skontaktować się z nami mailowo na sello@insert.co.pl. Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 8 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2018 w Awaria i zamykanie się sello Napisałem maila na sello@insert.co.pl. z adresu biuro@wysylka24h.pl dziękujemy za pomoc, nie zawracałbym Panu głowy jakbym potrafił to samemu poprawić, ale niestety nie udaje mi się... Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 w Awaria i zamykanie się sello Poproszę o wskazanie tutorialu do konfiguracji poczty z poziomu sello i automatycznego wysyłania wiadomości po zdarzeniach w programie, chodzi nam o automatyczne wysyłanie wiadomości po oznaczeniu paczek jako wysłanych. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 w Awaria i zamykanie się sello Z zamykaniem się Sello nie jest ostatnio wcale źle. Np mi się Rachmistrz częściej wywala niż Sello. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.