Skocz do zawartości

Brak synchronizacji niektórych towarów

Polecane posty

Proszę się upewnić, że w Sello nie trwa aktualnie synchronizacja z Subiektem i w tym czasie ponownie zaznaczyć towar do serwisu aukcyjnego. Sprawdzić czy wtedy towar się pojawi.

Dodatkowo, towar nie może być zablokowany. Również proszę sprawdzić w raporcie w Sello, w pełnym logu czy nie ma tam przypadkiem błędów związanych z synchronizacją tych towarów.

  • Dziękuję 1
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...