Wiktor Perliński 3 Napisano 9 Października 2018 Udostępnij Napisano 9 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie Witam, od ponad dwóch tygodni nie jestem w stanie wykonać pełnego pobierania na dwóch, z trzech swoich kont. Oba konta dziennie generują po 150-200 paczek, pobieranie transakcji dwa razy w ciągu doby. Niestety - za każdym razem przy pełnym pobieraniu otrzymuję błąd "Ostatnia operacja nie powiodła się. Nieokreślony błąd.". Próbowałem już autoryzować ponownie oba te konta, niestety bez rezultatów. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 9 Października 2018 Udostępnij Napisano 9 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie Która wersja Sello? Cytuj Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 10 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie Sello 1.29. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 10 Października 2018 Udostępnij Napisano 10 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie Pobierane są tylko transakcje czy coś jeszcze? Można spróbować pobrać transakcje dla wskazanych aukcji, bądź też wiadomości typu Sprzedałeś - o ile wiadomości te są powiązane z aukcjami. Cytuj Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie Panie Bartoszu - pobrałem ręcznie transakcję dla wszystkich aukcji na jednym z kont, i mimo to nadal nie mogę wykonać pełnego pobierania. Błąd pokazuje się na 98%. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie Nieokreślony błąd oznacza, że jest to raczej sytuacja, której nie byliśmy w stanie przewidzieć - możliwe, że baza danych jest uszkodzona. Czy na stronie startowej po naciśnięciu ikonki odświeżenia ważnych informacji pojawiają się jakieś (lub już widnieją) problemy? Czy są tam tylko informacje RSS od nas? Cytuj Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 12 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie Okazuje się że po odświeżeniu pojawia się błąd z bazą danych : Lista uszkodzonych tabel w bazie danych: pb_PostBuyFormTransaction, Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie Jeśli jest dostępna opcja NAPRAW to proszę z niej skorzystać. Cytuj Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 12 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie (edytowane) Opcja "Napraw" była dostępna więc z niej skorzystałem. Po mniej więcej jeden sekundzie - pokazało się puste pole z "Wynik naprawy". Po ponownym uruchomieniu Sello - informacja o uszkodzonej bazie się nie pojawia. Spróbuję wobec tego teraz wykonać to pełne pobieranie. Mam nadzieję że się uda. Edit : Niestety ale na pierwszym koncie znów to samo. Zaraz spróbuję z drugim : "Ostatnia operacja nie powiodła się. Nieokreślony błąd." Edytowane 12 Października 2018 przez Wiktor Perliński Aktualizacja problemu Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie To chyba konieczne będzie przesłanie do nas bazy do analizy. Proszę napisać na sello@insert.com.pl podając link do tego tematu - odeślemy instrukcję jak to zrobić. Cytuj Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 12 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie Dziękuję, wiadomość napisana i czekam na rozwój wydarzeń. Cytuj Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 18 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Ostatnia operacja nie powiodła się - pełne pobieranie (edytowane) Bazę przekazałem do analizy na początku tygodnia i nadal czekam na rezultaty. Chciałbym jednak dopytać czy mogę wykonać aktualizację Sello do najnowszej wersji, czy lepiej wstrzymać się do czasu "naprawienia" bazy danych? Obawiam się po prostu że skrypty którymi będę miał naprawić bazę - nie zadziałają na najnowszej wersji (baza pochodzi wprost z 1.29). Edit : odpowiedź uzyskałem już mailowo z supportu, przepraszam za problem. Aktualizacja w trakcie. Edytowane 18 Października 2018 przez Wiktor Perliński odpowiedź mailowa Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.