Bartek Z Blingart 2 Napisano 6 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 w Uszkodzona baza danych po twardym resecie Podczas pracy Subiekta został nagle wyłączony komputer bez zamykania programu. Po ponownym włączeniu okazało się, że w Sello nie mogę wystawiać dokumentów. Po dokładnym sprawdzeniu ustaliłem, że najprawdopodobniej została uszkodzona baza danych Subiekta, ponieważ nie pokazuje żadnego podmiotu po włączeniu Subiekta. W programie serwisowym Subiekta status bazy to suspect, a w sql managerze recovery pending. Próbowałem już naprawić bazę poprzez zapytania SQL z managera SQL, ale niestety nic to nie dało. Manager SQL wyrzuca następujący komunikat błędu: Msg 7985, Level 16, State 2, Line 5 System table pre-checks: Object ID 5. Could not read and latch page (1:240) with latch type SH. Check statement terminated due to unrepairable error. Msg 5256, Level 16, State 1, Line 5 Table error: alloc unit ID 0, page (1:240) contains an incorrect page ID in its page header. The PageId in the page header = (0:0). CHECKDB found 0 allocation errors and 1 consistency errors not associated with any single object. CHECKDB found 0 allocation errors and 1 consistency errors in database 'Blingart_subiekt'. Bardzo proszę o pomoc jak to naprawić. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 7 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 w Uszkodzona baza danych po twardym resecie W zasadzie problem dotyczy Subiekta - do którego mamy od niedawna dedykowane forum. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.