Marta m 1 Napisano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna Co może być przyczyną braku znacznika w polu płatność automatyczna. Przykład na screenach. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna Jaki status ma płatność? Na zdjęciu znajduje się to centymetr w prawo od miejsca w którym zostało ucięte . Cytuj Link to postu
Marta m 1 Napisano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna Obie mają status zakończona. Przez to właśnie, że klienci się zgłosili w temacie tych paczek 'odkryliśmy' ten problem. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna Czy po otwarciu i zapisaniu tej transakcji pojawia się ten znacznik? Która wersja Sello jest używana? Cytuj Link to postu
Marta m 1 Napisano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna Wersja 1.30.1. Po otwarciu i zapisaniu - nie jestem w stanie potwierdzić, ponieważ transakcje już są wysłane. Transakcja w zakładce wszystkie ma znacznik płatność automatyczna status Poprawny (i zieloną ikonę). Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna Wygląda to, jakby podczas odbierania/wiązania formularzy z transakcjami wystąpił jakiś problem i transakcja nie zaktualizowała znacznika. Teoretycznie przy takiej sytuacji wejście w transakcję i zapisanie jej powinno ten znacznik przywrócić. Dużo jest takich transakcji i czy jest to powtarzalny problem? Cytuj Link to postu
Marta m 1 Napisano 14 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna Problem jest powtarzalny. Proszę zerknąć. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna Proszę wskazać co jest nie tak na zrzutach. Cytuj Link to postu
Marta m 1 Napisano 14 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna Zgodnie z prośbą podałam dane transakcji dla której znacznik się nie ustawił. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 w Brak znacznika w polu płatność automatyczna A czy przeniesienie tych danych z formularza do transakcji za pomocą [<] działa poprawnie czy pojawia się błąd? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.