Menachem Misinkevich 1 Napisano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 w Problem z pobraniem formularzy pozakupowaych Witam, od parę dni zacząłem mieć problem polegający na tym, iż Sello dla niektórych transakcji nie wychwytuje formularzy pokazakupowych oraz płatności do nich. Znaczy bardziej tak - Sello to odbiera, pokazuje formularz pozakupowy i płatnośc do niego, jeżeli wchodzi się bezpośrednio do transakcji oraz do działu Formulare, natomiast na ogólnej liście transakcji nie pokazuje, iż ta transakcja ma wypełniony formularz i płatność do niej. To powoduje, że wszystkie transakcję muszę ręcznie sprawdzać... Czy ktoś ma pomysł czego to jest wynikiem? Już robiłem wymuszenie pobrania wszystkich transakcji i formularzy - nic to nie pomga. W załączniku wysyłam przykład obrazujący sytuację. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Problem z pobraniem formularzy pozakupowaych Czy były dokonywane jakieś zmiany w pobieraniu bądź obsłudze samych transakcji w tym czasie? Może w raporcie pojawiają się jakieś błędy związane z pobieraniem formularzy? Cytuj Link to postu
Menachem Misinkevich 1 Napisano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Problem z pobraniem formularzy pozakupowaych Witam, nic nie było zmieniane. Należy też dodać, iż taka sytuacja występuje sporadycznie - na 20 transakcji 1-2 transakcji ma taki "status". Przed chwilą wymusiłem ponownę pobranie wszystkich transakcji i formularzy. W błędach pojawił się tylko ten, co w załączniku. Ale znów, problem bardziej polega na tym, iż formularz pobiera się i wpłata do niego, lecz on nie jest zaznaczany w ogólen liście... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w Problem z pobraniem formularzy pozakupowaych Błąd 12157 oznacza problem z połączeniem kanałem szyfrowanym. Gdyby pojawiał się nieustannie mogło by to oznaczać brak włączonego szyfrowania TLS1.1 i TLS1.2 w ustawieniach internetowych na komputerze. Dokładniej zbadać problem formularzy moglibyśmy po przesłaniu do nas bazy. W razie czego proszę napisać na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku, odeślemy instrukcję co i jak zrobić. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.