Robert Mazurek 16 Napisano 18 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Z poprzednimi problemami utknąłem w punkcie wysłania formularza do wysłania bazy ... Nie wiem czy przyjdę ten punkt poczekam parę dni wypełnię formularz jeszcze raz. Tymczasem chcę wyeliminować jeden z kolejnych problemów InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Wyjątek: Przygotowywanie listy towarów do synchronizacji stanów magazynowych Ten błąd pojawia się dwa do 3 razy przy tworzeniu dokumentów. Może to mieć związek z tym że dokumenty si nie tworzą ? . Nie wiem gdzie sprawdzić co powoduje problem synchronizacji towarów i jak go wyeliminować ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 771 Napisano 18 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Proszę sprawdzić na początek czy restart serwera SQL i Sello coś pomoże. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 18 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: nie pomoże bo to problem który trwa od tygodni Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 771 Napisano 19 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Kiedyś, zdaje się spotkaliśmy się z podobnym problemem i z tego co pamiętam był to wynik zdublowanego towaru. Najprościej było by to zdiagnozować na rzeczywistych danych. Czy przy zgłaszaniu problemu przez formularz nie otrzymał Pan numeru INS-XXXXX? Po nim moglibyśmy sprawdzić co się dzieje ze zgłoszeniem oraz z umową powierzenia danych. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: (edytowane) Na email nic nie dostałem żadnego numeru. Na dniach zrobię kolejne podejście Jak sprawdzić, gdzie szukać zdublowanych towarów ? Po nazwie przelecę towary ale boję się ze towar mógł mieć zmienioną nazwę. Gdzi eszukać takiego komunikatu który towar może powodować problem ? Edytowane 19 Lutego 2019 przez Robert Mazurek Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Czy problemem może powodować to ze podczas tworzenia towaru w Subiekcie Nexo towar nie był wprowadzany od podstaw tylko kopiowany i zmieniana nazwa ?Powodowało to problemy z drukarkami fiskalnymi a czy z sello tez może być problem ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 771 Napisano 19 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Obawiam się, że komunikatu odpowiedniego nie będzie, tylko pojawia się ten błąd. Jeśli towar był powielany w Subiekcie to nie powinno to być problemem dla Sello, ale sprawdzimy taki scenariusz. Cytuj Link to postu
Paweł Sławiński 1 Napisano 3 Października 2019 Udostępnij Napisano 3 Października 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Czy coś drgneło w tym temacie czyli udało się zdjagnozować wpostawanie problmeu drivera ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 771 Napisano 4 Października 2019 Udostępnij Napisano 4 Października 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Zależy o jaki błąd chodzi. Cytuj Link to postu
Paweł Sławiński 1 Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 w InsERT_nexo_Driver: Wystąpił błąd podczas synchronizacji towarów: Ostatnio Pan Bartosz Rosa pomógł mi w tym samym temacie podsyłając skrypty na sprawdzenie duplikatów produktów w bazie sello a potem ich oznaczenie w bazie , po ich usunięciu problem zniknął. Dodam tylko dwa grosze od siebie o ile wiem że u jednej sooby był problme bo Sello sie wysypało i próbowaliśmy odłączyć baze subiekta i podłączyć - co też sie nie udawało i to mogło być zalążkiem problemów, to mam dwie inne instalacje na których nigdy takiego problemu nie było a pracują one z SGT i nie nexo i tam też po uruchomieniu skryptów sprawdzających duplikaty one się pojawiły. Niemniej jednak tylko przy komunikacji z nexo występuje ten problem z ładowaniem listy towarów. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.