Skocz do zawartości

[ROZWIĄZANO] Po Enterze gdy tworzymy nową wiadomość e-mail formatka jest zapisywana i pokazywana jest lista wszystkich wiadomości w Klient poczty

Polecane posty

Zdarzyło mi się to dziś 1 raz... chociaż wczoraj pracownik zgłaszał, ze miał podobny problem - obaj mamy ver. 16.0.3 od niedawna.

Wczesniej tego zjawiska nie doświadczyłem (na 16.0.0) wiec może to mieć związk z wersją.

Tworząc nowa wiadomość lub odpowiadając na jakiegoś maila, po wpisaniu zdania i kliknieciu ENTER, wiadomość została zapisana do zakładki a na pierwszy plan ukazała się lista z wiadomościami (moduł EM). Ponowne otwarcie zakładki z tą konkretną wiadomością i znów klikniecie Enter powodowalo znów załadowanie EM.

Restart aplikacji rozwiązał temat.

 

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Wydaje nam się, że namierzyliśmy problem. 

Gdy mamy otwarty szkic wiadomości i w tym czasie przyjdzie powiadomienie np o nowej wiadomości, o nowym Insmailu czy jakiekolwiek inne i dopóki to powiadomienie nie zniknie lub go nie wyłączymy to naciśnięcie ENTER zawsze otwiera moduł, który jest wskazany w powiadomieniu.

Postaramy się ten problem wyeliminować do wersji 17.

 

Nie wiem czy to ten sam problem jaki opisał Pan Karol - potrzebowałbym nieco więcej informacji.

 

 

Link to postu

No to super Panie Igorze!
Potwierdzam, że gdy wystąpił problem miałem faktycznie okienko powiadomienia o nowej wiadomości, nie mogłem go zamknąć poprzez X.

Trzymam kciuki aby to naprawić w ver 17!

 

 

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Jest lepiej ale chyba jeszcze nie na 100% dobrze.
Gdy tworzę nową wiadomość EA, nadejdzie powiadomienie i akurat nacisnę ENTER w wiadomości to wiadomość zapisywana jest do zakładki.
Dopóki dopóty powiadomienie jest wyświetlane wiadomość (po kliknięciu ENTERA) zapisywana jest do zakładki, po zniknięciu powiadomienia ENTER w wiadomości działa jak należy. 

Prosimy o stosowną korektę.

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Czy to powiadomienie było widoczne przed wywołaniem okienka z nową wiadomością ?  W wersji 17 aby wyeliminować ten problem podczas tworzenia wiadomości nie pokazujemy okienka informującego o przyjściu nowej wiadomości. Jeśli jakaś wiadomość przyjdzie podczas pisania wiadomości to powiadomienie powinno zostać wyświetlone zaraz po zamknięciu (zapisie/wysłaniu) okienka z nową wiadomością.

Link to postu

Faktycznie, nieprecyzyjnie opisałem sytuację.
Mamy ustawiony automat (z dużą częstością) do odbioru poczty więc okienko powiadomienia często gości na naszych ekranach.
No i teraz problem występuje gdy kreujemy nową EA a akurat powiadomienie jest na ekranie.

Najlepiej byłoby gdybyście rozwiązali ten problem definitywnie, lub chociaż ominęli w ten sposób, że gdy kreuje nową EA to powiadomienie jest zamykane (skoro jest problem, że powiadomienie i nowa EA nie mogą współistnieć)

 

Link to postu

Przyjrzymy się jeszcze raz temu problemowi do wersji wiosennej, ale nie obiecuję, że uda się wypracować lepsze rozwiązanie niż to zaoferowane w wersji 17 nexo.
Problem niby trywialny i oczywisty, ale wypracowanie rozwiązania do prostych nie należy.

Link to postu
  • 6 miesięcy temu...
Dnia 9.10.2017 o 13:04, Użytkownik GT/NEXO napisał:

Faktycznie, nieprecyzyjnie opisałem sytuację.
Mamy ustawiony automat (z dużą częstością) do odbioru poczty więc okienko powiadomienia często gości na naszych ekranach.
No i teraz problem występuje gdy kreujemy nową EA a akurat powiadomienie jest na ekranie.

Najlepiej byłoby gdybyście rozwiązali ten problem definitywnie, lub chociaż ominęli w ten sposób, że gdy kreuje nową EA to powiadomienie jest zamykane (skoro jest problem, że powiadomienie i nowa EA nie mogą współistnieć)

Czy wyżej wymieniony problem rozwiązaliście do wersji wiosennej?
To naprawdę trzeba rozwiązać Panowie ;-)

Link to postu
  • 6 miesięcy temu...
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na [ROZWIĄZANO] Po Enterze gdy tworzymy nową wiadomość e-mail formatka jest zapisywana i pokazywana jest lista wszystkich wiadomości w Klient poczty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...