MM N 7 Napisano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2019 w Problem z instalacją Chciałem wykonać czystą instalację nowej wersji subiekt. Wszystko idzie ok, oprócz "sterowniki firmy insert". Otrzymuję błąd jak na załączonych screenach. Dodaję logi. Proszę o pomoc. sterowniki.txt Link to postu
MM N 7 Napisano 29 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2019 w Problem z instalacją sterowniki.txt Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 w Problem z instalacją Przy opisie problemu należało wspomnieć, że komputer nie jest stabilny i kończy nieoczekiwanie działanie niebieskimi ekranami... Problemy sprzętowe mogą doprowadzić do uszkodzenia systemu operacyjnego... Należy znaleźć i usunąć przyczynę niebieskich ekranów... Następnie należy przeprowadzić diagnostykę systemu operacyjnego, jeśli będą błędy to należy je usunąć lub przeinstalować system operacyjny... Jeśli nie będzie błędów to należy spróbować odinstalować sterowniki za pomocą zewnętrznych, na przykład Microsoftu... To tak ogólnie, proszę rozważyć skorzystanie z usług doświadczonego serwisanta, przy czym w tym przypadku może to być ktoś kto zna się na sprzęcie i systemach operacyjnych. Link to postu
MM N 7 Napisano 30 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 w Problem z instalacją Cytat 13 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał: Przy opisie problemu należało wspomnieć, że komputer nie jest stabilny i kończy nieoczekiwanie działanie niebieskimi ekranami... Problemy sprzętowe mogą doprowadzić do uszkodzenia systemu operacyjnego... Należy znaleźć i usunąć przyczynę niebieskich ekranów... Następnie należy przeprowadzić diagnostykę systemu operacyjnego, jeśli będą błędy to należy je usunąć lub przeinstalować system operacyjny... Jeśli nie będzie błędów to należy spróbować odinstalować sterowniki za pomocą zewnętrznych, na przykład Microsoftu... To tak ogólnie, proszę rozważyć skorzystanie z usług doświadczonego serwisanta, przy czym w tym przypadku może to być ktoś kto zna się na sprzęcie i systemach operacyjnych. Cóż za "wspaniała" rada. Dodam, że sprzęt jest stabilny, usługi serwisowe nie są i nie były mi potrzebne. Zadałem zwyczajne pytanie. Podałem logi, w których z braku pomocy musiałem sam wywnioskować co jest przyczyną. Mimo początkowych wątpliwości udało mi się samemu rozwiązać problem. Dochodząc do sedna sprawy. Potrzebowałem jedynie pomoc przy instalacji oprogramowania. Rozwiązaniem było usunięcie pozostałych plików, i wpisów w rejestrze dotyczących poprzedniej wersji oprogramowania. Nie wspomniałem w tym wątku o żadnych blue screenach i żadne takie nie miały miejsca w momencie tej instalacji. Ale skoro udzielenie odpowiedzi było zbyt trudne proponuję następnym razem pozostawić sprawę bardziej kompetentnym osobom, które wniosą coś do sprawy. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w Problem z instalacją Dnia 30.06.2019 o 23:22, Mateusz Nawrocki napisał: Cóż za "wspaniała" rada. Dodam, że sprzęt jest stabilny, Tak nie zachowuje się "stabilny sprzęt": Dnia 30.06.2019 o 23:22, Mateusz Nawrocki napisał: usługi serwisowe nie są i nie były mi potrzebne To dlaczego Pan o nie prosił ? To czy usługa jest darmowa czy odpłatna nie zmienia faktu, że jest świadczona... Dnia 30.06.2019 o 23:22, Mateusz Nawrocki napisał: Podałem logi, w których z braku pomocy musiałem sam wywnioskować co jest przyczyną. Mimo początkowych wątpliwości udało mi się samemu rozwiązać problem. Dnia 30.06.2019 o 23:22, Mateusz Nawrocki napisał: Dochodząc do sedna sprawy. Potrzebowałem jedynie pomoc przy instalacji oprogramowania. Rozwiązaniem było usunięcie pozostałych plików, i wpisów w rejestrze dotyczących poprzedniej wersji oprogramowania. Proszę przeczytać moją odpowiedź, dokładnie to zaproponowałem tylko za pomocą gotowych narzędzi producenta systemu operacyjnego, z którymi powinna poradzić sobie większość użytkowników, a nie tylko Ci zaawansowani technicznie, którzy potrafią posługiwać się edytorem rejestru. Dnia 30.06.2019 o 23:22, Mateusz Nawrocki napisał: Nie wspomniałem w tym wątku o żadnych blue screenach i żadne takie nie miały miejsca w momencie tej instalacji. Ale skoro udzielenie odpowiedzi było zbyt trudne proponuję następnym razem pozostawić sprawę bardziej kompetentnym osobom, które wniosą coś do sprawy. Jeśli nie rozumie Pan odpowiedzi i zależności między problemami to polecam po prostu się do tego przyznać i poprosić o dodatkowe wyjaśnienia, zaprezentowane zachowanie na prawdę wygląda bardzo słabo. Link to postu
Polecane posty