Skocz do zawartości

Błąd InsERT_Driver Wystąpił błąd podczas ładowania bibloteki ...../DLL 0x80029C4A

Polecane posty

Dzień Dobry,

 

dziś od godzinnych porannych jedno ze stanowisk Klienckich odmówiło współpracy z Sello. Transakcje się ściągają, aktualizacja stanów działa, paczki się tworzą i dokumenty wstępne które są generowane automatycznie, działa też grupowanie transakcji. W momencie tworzenia dokumentu końcowego generuje się błąd a w zasadzie trzy o identycznej treści

image.thumb.png.fd35fa61dd0fb7ea117badad367e9dd9.png

Zmian konfiguracyjnych nie było....

z innych komputerów Klienckich Sello działa prawidłowo i generuje dokumenty końcowe, nieważne na jakim użytkowniku.

Nieważne jakiego użytkownika zalogujemy do Sello na wspomnianym stanowisku i tak nie działa.

W "parametrach" zakładce parametry połączenia z programem Subiekt, przy próbie testu połączenia równeiż wywala ten sam błąd. 

W piątek głębokim popołudniem aktualizował się Windows 10 i  nie wiem czy to nie w tym problem bo coś weszło nie tak ... będę wdzięczny za sugestie i podpowiedzi.

Edytowane przez Sławomir Wróbel
Link to postu

U nas też coś z z driverem: "InsERT.Sello.KEXDriver"
występuje podczas łączenia się z bazą Geis.pl
nie można wysłać paczek na serwer ani pobrać etykiet?

 

 

 

Synchronizacja paczek z serwisem Geis Parcel PL.:

System.ServiceModel.ProtocolException: Typ zawartości text/html; charset=UTF-8 komunikatu odpowiedzi nie zgadza się z typem zawartości powiązania (text/xml; charset=utf-8). Jeśli używasz niestandardowego kodera, upewnij się, czy metoda IsContentTypeSupported jest zaimplementowana poprawnie. Pierwsze 1024 bajtów odpowiedzi to: „<HTML><HEAD><link rel="alternate" type="text/xml" href="http://gclient.geis.pl/GService/GService.svc?disco"/><STYLE type="text/css">#content{ FONT-SIZE: 0.7em; PADDING-BOTTOM: 2em; MARGIN-LEFT: 30px}BODY{MARGIN-TOP: 0px; MARGIN-LEFT: 0px; COLOR: #000000; FONT-FAMILY: Verdana; BACKGROUND-COLOR: white}P{MARGIN-TOP: 0px; MARGIN-BOTTOM: 12px; COLOR: #000000; FONT-FAMILY: Verdana}PRE{BORDER-RIGHT: #f0f0e0 1px solid; PADDING-RIGHT: 5px; BORDER-TOP: #f0f0e0 1px solid; MARGIN-TOP: -5px; PADDING-LEFT: 5px; FONT-SIZE: 1.2em; PADDING-BOTTOM: 5px; BORDER-LEFT: #f0f0e0 1px solid; PADDING-TOP: 5px; BORDER-BOTTOM: #f0f0e0 1px solid; FONT-FAMILY: Courier New; BACKGROUND-COLOR: #e5e5cc}.heading1{MARGIN-TOP: 0px; PADDING-LEFT: 15px; FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 26px; MARGIN-BOTTOM: 0px; PADDING-BOTTOM: 3px; MARGIN-LEFT: -30px; WIDTH: 100%; COLOR: #ffffff; PADDING-TOP: 10px; FONT-FAMILY: Tahoma; BACKGROUND-COLOR: #003366}.intro{MARGIN-LEFT: -15px}</STYLE><TITLE>GService Service</TITLE></HEAD><BODY><DIV id="content"><P class=”.

 

Server stack trace:

   w System.ServiceModel.Channels.HttpChannelUtilities.ValidateRequestReplyResponse(HttpWebRequest request, HttpWebResponse response, HttpChannelFactory`1 factory, WebException responseException, ChannelBinding channelBinding)

   w System.ServiceModel.Channels.HttpChannelFactory`1.HttpRequestChannel.HttpChannelRequest.WaitForReply(TimeSpan timeout)

   w System.ServiceModel.Channels.RequestChannel.Request(Message message, TimeSpan timeout)

   w System.ServiceModel.Dispatcher.RequestChannelBinder.Request(Message message, TimeSpan timeout)

   w System.ServiceModel.Channels.ServiceChannel.Call(String action, Boolean oneway, ProxyOperationRuntime operation, Object[] ins, Object[] outs, TimeSpan timeout)

   w System.ServiceModel.Channels.ServiceChannelProxy.InvokeService(IMethodCallMessage methodCall, ProxyOperationRuntime operation)

   w System.ServiceModel.Channels.ServiceChannelProxy.Invoke(IMessage message)

 

Exception rethrown at [0]:

   w System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.HandleReturnMessage(IMessage reqMsg, IMessage retMsg)

   w System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.PrivateInvoke(MessageData& msgData, Int32 type)

   w InsERT.Sello.KEXDriver.KEXServiceReference.IGService.ShipmentStatus(RequestOfShipmentStatusRequestHUsxwOXq Request)

   w KEXDriver.KEXClient.GetStatuses(String requestJson) (0x80004005)

Link to postu

Problem rozwiązany, winowajcą nie jest Sello ani Windows ... tylko Subiekt. Poprawka do wersji 1.58 HF1nie zainstalowała się właściwie. Co ciekawe tylko na jednym stanowisku.

Ponowna instalacja Sello nie pomogła, natomiast ponowna instalacja Subiekta naprawiła problem.

  • Lubię to 1
Link to postu

Jak dotąd nie mamy innych sygnałów aby coś było nie tak z serwerem geis.

W załączniku plik, który należy rozpakować do folderu instalacyjnego Sello, domyślnie C:\Program Files(x86)\InsERT\Sello\

Wcześniej należy zrobić kopię pliku Sello.exe.config, którą później należy przywrócić, zastępując nadesłany plik.

Na dysku C należy utworzyć folder c:\Sello_logs

Następnie uruchomić Sello jako administrator i wywołać synchronizację. W folderze zapiszą się logi z transmisją danych.

Proszę podesłać do nas ten log na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku.

Geislogowanie2.zip

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...